Visit Limburg is een provinciale marketingorganisatie die instaat voor de ondersteuning van het toerisme in Limburg. Een enthousiast team werkt samen met de Limburgse steden, gemeenten en ondernemers uit de vrijetijdseconomie om Limburg als een kwaliteitsvol, attractief en duurzaam toeristisch product te ontwikkelen en te promoten. Wil jij meebouwen aan het toerisme van morgen?
Voor onze afdeling partnerwerking zoeken we een manager customer services (manager partnerwerking).
Onze afdeling partnerwerking verbindt, verruimt en professionaliseert de
de toeristische sector. We ondersteunen ondernemerschap en samenwerking tussen/met publieke partners.
Tot de dagelijkse taken van partnerwerking horen o.a.:
- verzorgen van het (telefonisch) onthaal, post, e-mail ,
- up-tot-date houden van de content van onze producten- en personendatabase,
- verdelen van promotiemateriaal, gadgets en mailings,
- (opvolgen van de) jaarlijkse sales van communicatieproducten via de catalogus,
- integreren van het merk Visit Limburg bij de partners,
- communiceren van en met onze partners.
Als manager partnerwerking geef je vorm aan de strategie voor de afdeling partnerwerking en je verzekert een maximale participatie van publieke en private partners in de werking van de organisatie.
Je initieert nieuwe projecten en partnerships en stuurt deze aan opdat de projectdoelstellingen tijdig en volgens de afgesproken kwaliteitsnormen worden behaald.
Je draagt de budgetverantwoordelijkheid en de verantwoordelijkheid voor het bereiken van de afdelingsdoelstellingen.
Jouw opdrachten en taken:
- Lid van het management team
- Uitzetten meerjarenstrategie voor de publieke en private sector, in lijn met de strategische organisatiedoelstellingen en het budget. Bespreken van deze strategie met de directeur en de voorzitter van het Bestuursorgaan
- Vertalen van deze strategie naar een jaarlijks actieplan voor je afdeling en opstellen individueel groeiplan per medewerker waarbij gewaakt wordt over de tijdige en kwaliteitsvolle realisatie van de vooropgestelde doelstellingen
- Presenteren van je strategie en werking aan het Bestuursorgaan
- Leiden, coachen en ontwikkelen van het team binnen de vooropgestelde plannen
- Optimaliseren van processen en workflows om efficiëntie te verbeteren
- Implementeren van technologische verbeteringen en innovaties binnen partnerwerking
- Waarborgen van een consistente en hoogwaardige partnerservice-ervaring
- Sporadisch deelnemen aan overleg- en contactmomenten met de publieke en private sector op bestuursniveau en in het kader van regionale ontmoetingsmomenten
- Verbindend werken met de andere teams van Visit Limburg