Materiaalbeheerder
Description de la fonction
Beheer van gereedschappen in de machinelijst.
Controle, splitsen en toewijzen van facturen.
Tussentijdse meetings en beoordelingen met externe keuringsinstanties en leveranciers.
Toezien op naleving van contractvoorwaarden, opmerkingen doorgeven en verbeteringen voorstellen en bijsturen indien mogelijk.
Aanspreekpunt binnen de groep voor vragen over ACEG, Dexis en Hilti.
Bijwonen van externe audits en vertegenwoordigen van de afdeling.
Maandelijkse meetings over risicobeheer en middelenbeheer.
Beheer en begeleiding van het keuringssysteem van APK Hilti (correct overzicht van assetregistratie en overdrachten).
Jaarlijkse analyses maken van materiaal en uitsturen naar de BU’s.
Opleidingen organiseren en geven over Hilti.
Organiseren van de jaarlijkse opleiding ‘interne keurder’ op diverse locaties.
Opzetten van een keuringssysteem binnen nieuwe afdelingen.
Bewaken van procedures met betrekking tot keuringen, kalibraties en registraties.
Continuous improvement: automatiseringen binnen programma’s doorgeven aan IT en samen realiseren.
Project thuisleveringen van Dexis opvolgen en verder ontwikkelen.
Lean management: verbeteringen voorstellen en effectief implementeren en daarna mensen informeren over de veranderingen.
Opzetten van systemen voor automatisatie, verhoging van efficiëntie en verlaging van tijdsbesteding.
Regelmatig verplaatsen en uitleg geven aan nieuwe of overgenomen BU’s over de werking van middelenbeheer en keuringssystemen.
Profil
Probleemoplossend vermogen: creatief en doortastend in het vinden van praktische oplossingen voor operationele en administratieve uitdagingen.
Structuur aanbrengen: georganiseerd en vaardig in het creëren van overzicht.
Continuous improvement mentaliteit: gericht op het continu verbeteren van processen en het verhogen van efficiëntie, door zo lean mogelijk te werken.
Communicatieve vaardigheden: sterke verbale en schriftelijke communicatieskills, zowel intern als extern.
Overtuigingskracht en change management: in staat om anderen te overtuigen van het belang en de waarde van veranderingen, verbeteringen en compliance.
Zelfstandigheid: kunnen werken met minimale begeleiding en verantwoordelijkheid nemen voor resultaten.
Projectopstart en implementatie: opstarten van keuringsprocessen binnen nieuwe afdelingen of organisaties na overnames.
Gevorderde kennis van MS Office (vooral Excel) en het vermogen om data te analyseren, conclusies te trekken en te presenteren.
Vaardig in het opstellen van heldere en gestructureerde procesdocumenten.
Sterk verantwoordelijkheidsgevoel en proactieve houding.
Bereidheid om zich te verplaatsen en af en toe op verschillende locaties te werken.
Enthousiasme om nieuwe vaardigheden en kennis te ontwikkelen en processen te verbeteren.
Ervaring met het organiseren, geven en coördineren van opleidingen, specifiek gericht op procesopvolging en compliance.
Offre
Wat nog meer?
Aantrekkelijk brutosalaris, eventueel aangevuld met een nettovergoeding
Ecocheques
GroepsverzekeringBedrijfswagen + tankkaart
Eindejaarspremie
Daarnaast kun je deelnemen aan verschillende leuke activiteiten die APK organiseert voor haar medewerkers, zoals APK Fits Together (want samen sporten is leuk), de inzet van het bouwverlof met een frietje en een drankje, een nieuwjaarsreceptie, een familiedag en andere evenementen.