Offres d'emploi Direction & gestion :   34 jobs

Jobs par e-mail :

Désactivé
Activé

Operation Manager | Energy Management Solutions

  • Equans
  • Nivelles
  • Durée indéterminée
  • Avantages extra-légaux
    • Assurance groupe
    • Voiture d'entreprise
    • Carte carburant / Carte de recharge électrique
    • Chèques-repas
    • Smartphone
    • Ordinateur portable
    • Abonnement internet
    • Assurance hospitalisation individuelle
    • Assurance hospitalisation pour la famille
    • Assurance-invalidité
    • Vélo en leasing
    • Coûts forfaitaires
    • Eco Cheque
    • Formations
    • 13ème mois
    • Pécule de vacances
    • Congés rémunérés supplémentaires
    • Travail à domicile
    • Congé d'ancienneté

Profil administratif/technique (h-f-x)

team leader dépot agricole

  • Manpower
  • Farciennes
  • Intérim option contrat fixe

Operation Manager

Vice President Marketing

  • Avantages extra-légaux
    • Assurance groupe
    • Chèques-repas
    • Smartphone
    • Ordinateur portable
    • Assurance hospitalisation individuelle
    • Assurance hospitalisation pour la famille
    • Parking
    • Eco Cheque
    • Allocation familiale complémentaire
    • Travail à domicile

Team Leader IT Operations and IT Security

Team Lead Opérations

Lead Operations

Business developer

Directeur.rice du Département de la Gestion Locative et Sociale

  • Avantages extra-légaux
    • Assurance groupe
    • Chèques-repas
    • Assurance hospitalisation individuelle
    • Intervention dans les frais de deplacement
    • Eco Cheque

Team Lead Operations

  • Skechers
  • Milmort
  • Durée indéterminée
  • Avantages extra-légaux
    • Assurance groupe
    • Chèques-repas
    • Assurance hospitalisation individuelle

Operations Manager

  • Skechers
  • Milmort
  • Durée indéterminée
  • Avantages extra-légaux
    • Assurance groupe
    • Voiture d'entreprise
    • Chèques-repas
    • Assurance hospitalisation individuelle

Operation Manager | Brussels Airport

  • Equans
  • Zaventem
  • Durée indéterminée
  • Avantages extra-légaux
    • Assurance groupe
    • Voiture d'entreprise
    • Chèques-repas
    • Smartphone
    • Assurance hospitalisation individuelle
    • Eco Cheque
    • Formations
    • 13ème mois
    • Congés rémunérés supplémentaires

Directeur Gestion des Risques

  • Avantages extra-légaux
    • Assurance groupe
    • Voiture d'entreprise
    • Carte carburant / Carte de recharge électrique
    • Chèques-repas
    • Smartphone
    • Ordinateur portable
    • Assurance hospitalisation individuelle
    • Assurance hospitalisation pour la famille
    • Vélo en leasing
    • Parking
    • Intervention dans les frais de deplacement
    • Indemnité kilométrique vélo
    • Naissance
    • Mariage
    • Anniversaire
    • Saint Nicolas
    • Coûts forfaitaires
    • Formations
    • Plan cafétéria
    • 13ème mois
    • Bonus de performance
    • Pécule de vacances
    • Congés rémunérés supplémentaires
    • Travail à domicile
    • Congé d'ancienneté

Talent Acquisition Partner

  • bpost
  • Bruxelles
  • Durée indéterminée
  • Avantages extra-légaux
    • Assurance groupe
    • Voiture d'entreprise
    • Carte carburant / Carte de recharge électrique
    • Chèques-repas
    • Ordinateur portable
    • Assurance hospitalisation individuelle
    • Assurance-invalidité
gfh_newsletter

Des offres d'emploi sur mesure par e-mail

Vous cherchez un emploi de 'Direction & gestion' ? Enregistrez rapidement votre Alerte emploi et recevez les offres d'emploi les plus adaptées, directement dans votre boîte mail.

Désactivé
Activé

PMO Agile

  • Smals
  • Bruxelles
  • Durée indéterminée
  • Avantages extra-légaux
    • Assurance groupe
    • Voiture d'entreprise
    • Chèques-repas
    • Ordinateur portable
    • Abonnement internet
    • Assurance hospitalisation individuelle
    • Budget mobilité
    • Naissance
    • Anniversaire
    • Saint Nicolas
    • Eco Cheque
    • Formations
    • 13ème mois
    • Pécule de vacances
    • Travail à domicile
    • Congé d'ancienneté

Division Manager

  • Equans
  • Bruxelles
  • Durée indéterminée
  • Avantages extra-légaux
    • Assurance groupe
    • Voiture d'entreprise
    • Chèques-repas
    • Smartphone
    • Ordinateur portable
    • Abonnement internet
    • Assurance hospitalisation individuelle
    • Vélo en leasing
    • Coûts forfaitaires
    • Eco Cheque
    • Formations
    • 13ème mois
    • Pécule de vacances
    • Congés rémunérés supplémentaires
    • Travail à domicile

District Manager ( post offices) - Area Gent

  • bpost
  • Plusieurs régions
  • Durée indéterminée
  • Avantages extra-légaux
    • Assurance groupe
    • Chèques-repas
    • Assurance hospitalisation individuelle
    • Assurance-invalidité

Process Owner Architect

  • bpost
  • Bruxelles
  • Durée indéterminée
  • Avantages extra-légaux
    • Assurance groupe
    • Chèques-repas
    • Assurance hospitalisation individuelle
    • Assurance-invalidité

Directeur·trice (h/f/x)

  • Avantages extra-légaux
    • Chèques-repas
    • Intervention dans les frais de deplacement
    • Eco Cheque
    • 13ème mois
    • Congés rémunérés supplémentaires

OPERATIONS MANAGER avec une expérience l'industrie alimentaire

  • Avantages extra-légaux
    • Assurance groupe
    • Voiture d'entreprise
    • Carte carburant / Carte de recharge électrique
    • Chèques-repas
    • Smartphone
    • Ordinateur portable
    • Assurance hospitalisation individuelle
    • Parking
    • 13ème mois
    • Pécule de vacances
    • Congés rémunérés supplémentaires

Team lead

Responsable du département Social policy

  • FEBEG
  • Bruxelles
  • Durée indéterminée

Project Manager Control Room

  • bpost
  • Bruxelles
  • Durée indéterminée
  • Avantages extra-légaux
    • Assurance groupe
    • Voiture d'entreprise
    • Carte carburant / Carte de recharge électrique
    • Chèques-repas
    • Assurance hospitalisation individuelle
    • Assurance-invalidité

Chef Comptable

CFO

  • Avantages extra-légaux
    • Assurance groupe
    • Voiture d'entreprise
    • Chèques-repas
    • Smartphone
    • Ordinateur portable
    • Eco Cheque

Partnership manager Retail & Banking

  • bpost
  • Bruxelles
  • Durée indéterminée
  • Avantages extra-légaux
    • Assurance groupe
    • Voiture d'entreprise
    • Chèques-repas
    • Assurance hospitalisation individuelle
    • Assurance-invalidité

District manager fast food - Charleroi

  • XTP
  • Charleroi
  • Durée indéterminée
De € 4.500 à € 6.500 par mois

District Manager

  • Avantages extra-légaux
    • Voiture d'entreprise
    • Carte carburant / Carte de recharge électrique
    • Chèques-repas
    • Smartphone
    • Ordinateur portable
    • 13ème mois

District Manager ( post offices ) - Area Charleroi

  • bpost
  • Charleroi
  • Durée indéterminée
  • Avantages extra-légaux
    • Assurance groupe
    • Voiture d'entreprise
    • Chèques-repas
    • Assurance hospitalisation individuelle
    • Assurance-invalidité
Trier selon : pertinence - Date
D'autres ont aussi consulté
Ajoutez votre CV
Découvrez les emplois qui correspondent à votre profil en téléchargeant votre CV.

Le job a été sauvegardé

Vous pouvez retrouver vos jobs sauvegardés sur la page d'accueil ou dans Mon Jobat.

Q jobs

Materiaalbeheerder

Intérim, Temps plein
Encore 6 jours pour postuler
APK Group, de katalysator van de toekomst. We zijn een toonaangevend groeibedrijf in de wereld van slimme en duurzame infrastructuren voor de steden van morgen. Dit doen we sinds 1960. Acht sectoren liggen aan de kern van ons bestaan: water, energie, mobiliteit, telecom, landschap, recycling, sleufloze technieken en construct. Deze activiteiten voeren we uit met meer dan 2300 medewerkers binnen BENELUX en Duitsland.

Materiaalbeheerder

Description de la fonction

Wij zijn op zoek naar een materiaalbeheerder voor APK Group. Het machinepark en de beschikbare gereedschappen vereisen een grondige opvolging, van het opstellen van budgetten en aankopen tot leveringen, dagelijks gebruik, onderhoud, herstellingen en periodieke keuringen. Je waakt over het juiste gebruik, de wettelijke keuringen en het onderhoud. Dit vertaalt zich in het uitschrijven van processen, het aanbieden van opleidingen aan gebruikers en het registreren en rapporteren van keuringen.Een greep uit jouw takenpakket:

Beheer van gereedschappen in de machinelijst.
Controle, splitsen en toewijzen van facturen.
Tussentijdse meetings en beoordelingen met externe keuringsinstanties en leveranciers.
Toezien op naleving van contractvoorwaarden, opmerkingen doorgeven en verbeteringen voorstellen en bijsturen indien mogelijk.
Aanspreekpunt binnen de groep voor vragen over ACEG, Dexis en Hilti.
Bijwonen van externe audits en vertegenwoordigen van de afdeling.
Maandelijkse meetings over risicobeheer en middelenbeheer.
Beheer en begeleiding van het keuringssysteem van APK Hilti (correct overzicht van assetregistratie en overdrachten).
Jaarlijkse analyses maken van materiaal en uitsturen naar de BU’s.
Opleidingen organiseren en geven over Hilti.
Organiseren van de jaarlijkse opleiding ‘interne keurder’ op diverse locaties.
Opzetten van een keuringssysteem binnen nieuwe afdelingen.
Bewaken van procedures met betrekking tot keuringen, kalibraties en registraties.
Continuous improvement: automatiseringen binnen programma’s doorgeven aan IT en samen realiseren.
Project thuisleveringen van Dexis opvolgen en verder ontwikkelen.
Lean management: verbeteringen voorstellen en effectief implementeren en daarna mensen informeren over de veranderingen.
Opzetten van systemen voor automatisatie, verhoging van efficiëntie en verlaging van tijdsbesteding.
Regelmatig verplaatsen en uitleg geven aan nieuwe of overgenomen BU’s over de werking van middelenbeheer en keuringssystemen.

Profil

Analytisch denken: in staat om complexe processen te doorgronden, knelpunten te identificeren en verbeteringen voor te stellen.
Probleemoplossend vermogen: creatief en doortastend in het vinden van praktische oplossingen voor operationele en administratieve uitdagingen.
Structuur aanbrengen: georganiseerd en vaardig in het creëren van overzicht.
Continuous improvement mentaliteit: gericht op het continu verbeteren van processen en het verhogen van efficiëntie, door zo lean mogelijk te werken.
Communicatieve vaardigheden: sterke verbale en schriftelijke communicatieskills, zowel intern als extern.
Overtuigingskracht en change management: in staat om anderen te overtuigen van het belang en de waarde van veranderingen, verbeteringen en compliance.
Zelfstandigheid: kunnen werken met minimale begeleiding en verantwoordelijkheid nemen voor resultaten.
Projectopstart en implementatie: opstarten van keuringsprocessen binnen nieuwe afdelingen of organisaties na overnames.
Gevorderde kennis van MS Office (vooral Excel) en het vermogen om data te analyseren, conclusies te trekken en te presenteren.
Vaardig in het opstellen van heldere en gestructureerde procesdocumenten.
Sterk verantwoordelijkheidsgevoel en proactieve houding.
Bereidheid om zich te verplaatsen en af en toe op verschillende locaties te werken.
Enthousiasme om nieuwe vaardigheden en kennis te ontwikkelen en processen te verbeteren.
Ervaring met het organiseren, geven en coördineren van opleidingen, specifiek gericht op procesopvolging en compliance.

Offre

Je komt terecht in een toonaangevend bedrijf dat ruimte biedt voor persoonlijke groei en ondernemerschap. Je werkt in een team van collegiale, gemotiveerde en creatieve vakmensen die van aanpakken weten. Je kunt steeds op hen rekenen om je job professioneel uit te voeren.
Wat nog meer?

Aantrekkelijk brutosalaris, eventueel aangevuld met een nettovergoeding
Ecocheques
GroepsverzekeringBedrijfswagen + tankkaart
Eindejaarspremie
Daarnaast kun je deelnemen aan verschillende leuke activiteiten die APK organiseert voor haar medewerkers, zoals APK Fits Together (want samen sporten is leuk), de inzet van het bouwverlof met een frietje en een drankje, een nieuwjaarsreceptie, een familiedag en andere evenementen.

Vous êtes à la recherche d'un emploi : Direction & gestion ?

Alors vous avez atterri au bon endroit, Jobat.be propose 34 emplois dans la catégorie "Direction & gestion", Direction générale, Opérations, RH et TIC inclus.

Vous trouverez la plupart des emplois dans les catégories "1000 Bruxelles, 4041 Milmort" et "5030 Gembloux".