Offres d'emploi Marketing & communication »  Marketing - Bruxelles :   17 jobs

Jobs par e-mail :

Désactivé
Activé

Association Administration & Marketing Assistant

De € 2.800 à € 4.000 par mois

Marketing Assistant

De € 2.600 à € 3.000 par an

Congress Programme Assistant / Trainee - Student

€ 2.500 par mois

Installateur Affiches Publicitaire

Expert Marketing opérationnel

Event Coordinator

  • GUBERNA
  • Bruxelles
  • Durée indéterminée

Marketing Assistant - Real Estate

Market Insights Manager

  • Equans
  • Saint-Josse-ten-Noode
  • Durée indéterminée
  • Avantages extra-légaux
    • Assurance groupe
    • Voiture d'entreprise
    • Carte carburant / Carte de recharge électrique
    • Chèques-repas
    • Smartphone
    • Ordinateur portable
    • Abonnement internet
    • Assurance hospitalisation individuelle
    • Parking
    • Eco Cheque
    • Formations
    • 13ème mois
    • Pécule de vacances
    • Congés rémunérés supplémentaires
    • Travail à domicile

Association Administration

De € 2.800 à € 4.000 par mois
gfh_newsletter

Des offres d'emploi sur mesure par e-mail

Vous cherchez un emploi de 'Marketing - Bruxelles' ? Enregistrez rapidement votre Alerte emploi et recevez les offres d'emploi les plus adaptées, directement dans votre boîte mail.

Désactivé
Activé

Strategic Marketeer

  • Equans
  • Saint-Josse-ten-Noode
  • Durée indéterminée
  • Avantages extra-légaux
    • Assurance groupe
    • Voiture d'entreprise
    • Carte carburant / Carte de recharge électrique
    • Chèques-repas
    • Smartphone
    • Ordinateur portable
    • Abonnement internet
    • Assurance hospitalisation individuelle
    • Parking
    • Eco Cheque
    • Formations
    • 13ème mois
    • Pécule de vacances
    • Congés rémunérés supplémentaires
    • Travail à domicile

Marketing Manager – PLA Bioplastic

  • Futerro
  • Bruxelles
  • Durée indéterminée

Event Manager

De € 2.600 à € 3.500 par mois

Marketing & Communication Specialist

  • Equans
  • Saint-Josse-ten-Noode
  • Durée indéterminée
  • Avantages extra-légaux
    • Assurance groupe
    • Voiture d'entreprise
    • Carte carburant / Carte de recharge électrique
    • Chèques-repas
    • Smartphone
    • Ordinateur portable
    • Abonnement internet
    • Assurance hospitalisation individuelle
    • Parking
    • Eco Cheque
    • Formations
    • 13ème mois
    • Pécule de vacances
    • Congés rémunérés supplémentaires
    • Travail à domicile

Marketing campaign coordinator

Stage Chargé de Marketing

  • Keolis Belgium SA - Eurobussing Brussels SA - Open Tours
  • Neder-over-Heembeek (Bru.)
  • Stage

Brand Ambassador

  • Sodexo Belgium SA
  • Bruxelles
  • Durée indéterminée

Look&Fin un Growth Hacker expérimenté CDI

  • Look & Fin SA
  • Ixelles
  • Durée indéterminée
D'autres ont aussi consulté
COPRO
  • COPRO
  • Plusieurs régions
  • Durée indéterminée
Profacts
  • Profacts
  • www.profacts.be | The Loop - Gent
  • Durée indéterminée
SERVIBOX NV
#NICECOM
  • #NICECOM
  • Woluwe-Saint-Lambert
  • Durée indéterminée
Ajoutez votre CV
Découvrez les emplois qui correspondent à votre profil en téléchargeant votre CV.

Le job a été sauvegardé

Vous pouvez retrouver vos jobs sauvegardés sur la page d'accueil ou dans Mon Jobat.

Unique Brussels

Association Administration & Marketing Assistant

Intérim option contrat fixe, Temps plein
En ligne depuis aujourd'hui sur Jobat.be

Our client is a global engagement and marketing agency dedicated to creating human-centric touchpoints that unlock the potential of people, driving innovation and growth. Since 1987, they have championed the power of community-building, helping brands, associations, and non-profit organizations navigate their most pressing people challenges. Their core expertise spans live and virtual events, strategic and digital communications, and consulting and community solutions.



As an independently owned agency headquartered in Geneva, Switzerland, our client has a global presence with 60 offices in 31 countries, allowing them to offer diverse perspectives and solutions tailored to their clients' needs.



.

Association Administration & Marketing Assistant

Description de la fonction

Administrative Support:




  • Assist the Marketing & Communications Manager and Association Volunteers with scheduling meetings, managing calendars, organising files and distributing minutes.

  •  Prepare and maintain marketing materials, including presentations, reports, and documentation.

  •  Maintain governance documents, policies, and other relevant materials in a centralised repository



Customer Service:




  • Handle inquiries from members, partners, and the public and direct them to the appropriate person or department.

  • Event and Webinar Support:

  •  Coordinate logistics for local events and webinars, including scheduling, platform setup, and attendee and speaker communication.

  •  Assist in the creation of promotional materials for local events and webinars and ensure they are distributed to target audiences. 

  • Provide technical support during webinars, troubleshooting issues as they arise, and ensuring a smooth experience for presenters and attendees. 

  •  Assist the Association Management team with larger events and conferences, as needed.



Data Entry and Management:




  •  Maintain databases and systems, ensuring all information is accurate and up to date.

  • Support the collection and analysis of data related to marketing campaigns and webinar participation.



Content Assistance:




  • Help with the creation and editing of content for newsletters, social media, local events and other communication channels as directed by the Marketing Manager.

  •  Assist with scheduling, posting, and monitoring client social media accounts, ensuring consistent brand messaging.

  •  Assist in maintaining and updating client websites using platforms such as WordPress.

  •  Assist in gathering and organising feedback from event and webinar attendees for future improvements.

Profil

What Makes You a Perfect Fit? 




  • Detail-oriented: You have strong organisational skills and an eye for detail.

  • Communication Skills: Excellent written and verbal communication skills (UK and US English).

  • Client-Centric: You are comfortable building and maintaining client relationships, with strong communication and presentation skills.

  • Marketing Enthusiast: You have a passion for digital marketing and communications, with basic knowledge of social media and content management.

  • Fast Learner: You are eager to learn new tools and processes.

  • Professional Experience: 2 years of experience working with associations is a plus.

  • Agility: You can work efficiently in a fast-paced environment and handle multiple tasks simultaneously.

  • Working Style: You thrive both in collaborative team environments and when working independently, taking full ownership of your tasks

  • Eligibility: You are eligible to work in the EU.

  • Flexibility: You are willing to travel internationally for our clients’ events and meetings, when required.

Offre

  • De € 2.800 à € 4.000 par mois

What our clients offers : 




  • A full-time job (40h/weeks with 12 recuperation days per year)

  • A competitive salary package which includes: meal vouchers, hospitalisation, and group insurance?

  • Continuous learning & development opportunities via our Institute (online & offline L&D suites)

  • Open-minded company with room for creativity & innovation

Calculer votre temps de trajet
À : Unique Brussels | Bruxelles 1000

Cette adresse est introuvable.

Aucun itinéraire n'a pu être trouvé entre les deux adresses.

08:30
L’adresse exacte de ce poste n’est pas disponible. Il est donc possible que le temps de trajet calculé soit différent dans la réalité.
Type de fonction :
Lieu de travail
Exigences
Bachelier académique Au moins 2 ans d'expérience Anglais

Vous êtes à la recherche d'un emploi : Marketing à Bruxelles?

Alors vous avez atterri au bon endroit, Jobat.be propose 17 emplois à Bruxelles dans la catégorie "Marketing", Gestion marketing, Assistant en marketing et Marketing événementiel inclus.

Vous trouverez la plupart des emplois dans les catégories "1000 Bruxelles, 1210 Saint-Josse-ten-Noode" et "7700 Mouscron".