Helan, helemaal welzijn.
Als welzijnsgroep bieden we onze klanten niet alleen een efficiënt ziekenfonds, maar ook een betaalbare tand- en hospitalisatieverzekering, kinderopvang, thuiszorg, huishoudhulp, vakantiekampen en een gezondheidsshop. Ons geheime wapen? Onze gedreven medewerkers. En we durven hier met z’n allen weleens een tikkeltje anders zijn.
Ben jij een babbelgat, dan is dat bij ons een compliment. Want als zorgkundige maakt dat babbeltje net het verschil in het contact met onze klanten. Ben je een speelvogel, dan ben je voor ons de geknipte jeugdmonitor of kinderbegeleider. Eerder een dwarsligger? Dan zijn we alvast benieuwd naar jouw vernieuwende ideeën.
Je talenten ontplooien en gebruiken om je collega’s en onze klanten vooruit te helpen, dat is wat je bij Helan volop kan doen. En zijn we content, dan zeggen we dat hier ook luidop. Respectvolle maar ongezouten communicatie, met ruimte voor een vleugje humor: dat is tenslotte helemaal Helan.
Ben jij de enthousiaste teamleader, marketeer, IT-er, klantenbeheerder, zorgkundige, huishoudhulp, begeleider in de kinderopvang, … die we zoeken? Welke job je ook uitoefent, bij ons maak je een verschil in iemands leven. Dat is onze bredere kijk op werk.
Ontdek onze vacatures op Afficher le site webwww.helanjobs.be.
Bij Helan zetten we onze klanten op de eerste plaats. Daarom breiden we ons team uit met nieuwe
Klantenadviseurs die graag een positieve impact maken. Ontdek hieronder hoe jij het verschil kunt maken bij Helan.
Dit maakt je job zo waardevol - een getuigenis van een klantenadviseur:"Als klantenadviseur Terugbetalingen beantwoord ik diverse vragen van onze klanten in eerste lijn, dit zowel via telefoon, mail als chat. Je volgt daarbij geen voorgekauwd script, maar gaat echt in gesprek met de klant en daar kan je volledig jezelf in zijn.
Waar ik het voor doe? Die dankbaarheid van onze klanten. De hulp en steun die je hen kan bieden in moeilijke tijden maakt een groot verschil in hun leven. Dat geeft mij een enorm goed gevoel. En ik leer nog elke dag bij. De ziekenfondsmaterie is best complex, maar zo ongelooflijk boeiend."
Tugba, 2 jaar klantenadviseur bij Helan.
Hier zet jij graag je tanden inBen jij klantgericht én resultaatgericht? Geloof je in een ijzersterke klantenservice én zie je commerciële opportuniteiten snel? Dan is deze job jou op het lijf geschreven!
- Jouw dag bestaat uit 90% telefonisch contact met klanten, zowel in het Nederlands, Frans als Engels.
- Je helpt klanten verder door vragen te beantwoorden en oplossingen te zoeken op een efficiënte en doeltreffende manier, steeds met aandacht voor commerciële kansen.
- Je krijgt de kans om jezelf te verdiepen in de wereld van ziekenfondsen en ziekteverzekeringen, zodat je klanten optimaal kunt adviseren.
- Na elk gesprek registreer je alle informatie en opmerkingen optimaal in het klantendossier.
Dit ben jij helemaalBen je een sterke communicator met een commerciële flair? Bekijk dan of deze eigenschappen bij je passen:
- Je bent gedreven en weet je gemakkelijk in te leven in de klant zonder een efficiënte gespreksduur uit het oog te verliezen.
- KPI’s en uitdagende gesprekken schrikken je niet af – je ziet ze juist als een kans om jezelf en Helan verder te laten groeien.
- Ervaring met telefonische klantenservice of een relevante stage is een pluspunt.
- Je spreekt vlot Nederlands en hebt een goede kennis van het Frans.
- Je kan voltijds werken. Na de uitgebreide opleiding en inwerkperiode, is 4/5e bespreekbaar.
- Je kan je vinden in een uurrooster met wisselende werkuren tussen 8u30 en 17u30.
- Je kan je makkelijk verplaatsen naar Gent voor opleidingen en teammeetings.