Het bedrijf is actief in een dienstverlenende sector.
Als Sales Assistant kan je zowel je commerciële en organisatorische skills inzetten. Zo ondersteun je mee het sales team en de managers. Solliciteer snel voor deze job in Berchem!
Jouw gevarieerd takenpakket bestaat onder andere uit:
- Je notuleert en volgt actiepunten op van het commerciële team. Daarnaast geef je ook support bij de commerciële rapportering.
- Je staat in voor de administratieve verwerking van contracten.
- Je maakt professionele powerpoint presentaties over geplande projecten.
- Je staat in voor de digitale archivering en logging van dossiers.
- Je zorgt voor het agendabeheer van 2 directieleden: inplannen afspraken, organisatie reizen, correspondentie, vastleggen zakenlunches enzovoort.
Over welke eigenschappen beschikt deze Sales Assistant?
- Je bent zowel mondeling als schriftelijk perfect tweetalig (Nederlands / Engels). Kennis van Frans is een pluspunt.
- Je bent een krak in Office365 en vooral in powerpoint.
- Je bent proactief, planmatig, sociaal, multitasking, oplossingsgericht, stressbestendig, flexibel.
- Je hebt een relevante bachelor of master en minimum drie jaar ervaring. Je hebt ervaring opgebouwd in een administratieve of commerciële support rol.
- Je hebt enkele jaren ervaring opgebouwd als Commercieel Bediende of Sales Assistant.