Offres d'emploi Ressources humaines »  Assistant / administrateur RH - Bruxelles :   9 jobs

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Personal Assistant - Temps Partiel

  • Bright Plus Bruxelles
  • Watermael-Boitsfort
  • Intérim option contrat fixe
  • Gestion administrative : Vous gérez les paramètres, les bases de données et la correspondance. De...
  • Gestion des données : Vous tenez à jour les données de vente et en faites rapport. Vous effectuez...

HR Administrator dans une grande entreprise belge

  • Page Personnel
  • Evere
  • Gestion de la création et de l'arrêt des contrats pour les employés
  • Point de contact pour tous les employés et plus particulièrement les managers des restaurants

Employé administratif RH

  • Start People
  • Saint-Josse-ten-Noode
  • Intérim option contrat fixe
  • Répondre aux appels entrants des travailleurs intérimaires
  • Répondre aux e-mails entrants des travailleurs intérimaires

Secretary/Administrative Assistant

  • Unique Brussels
  • Haeren (Bru.)
  • Durée déterminée
De € 3.500 à € 3.600 par mois
  • Act as back-up for the Executive Assistant to the Director of People (DP).
  • Provide secretarial and administrative support to DP staff including recording all...

Support administratif RH

  • Gammes asbl
  • Saint-Gilles
Support administratif - RHBruxelles, België En tant qu'employé de notre société, vous collaborerez avec chaque départment afin de créer et déployer...
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Support administratif RH / Administratieve ondersteuning

  • Gammes asbl
  • Saint-Gilles
En tant qu'employé de notre société, vous collaborerez avec chaque départment afin de créer et déployer des produits disruptifs. Venez travailler...

Assistant administratif / Assistante administrative HR Learning Formation

  • ARP- GAN - Agence Bruxelles-Propreté - Agentschap Net Brussel
  • Woluwe-Saint-Pierre
Vous avez une réelle passion pour les défis de la transition climatique, l'économie circulaire et les processus de transformation ? Alors rejoignez...

Un.e Assistant.e Administratif.ve Payroll

  • Farm.be - farmstore.be - färm.coop Scrl
  • Etterbeek
Färm, c'est un réseau de magasins bio qui propose de donner davantage de sens à notre alimentation. Par la vente de produits bio, locaux et éthiques,...

HR Business Partner Operational Support

  • Sodexo Belgium SA
  • Bruxelles
  • Durée indéterminée
Grâce à votre expertise en développement des talents, en mobilité interne et en législation sociale, vous contribuez à créer un environnement de...
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Page Personnel

HR-Assistant Tech Sector

Temps plein
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At our fast-growing tech company in the heart of Brussels, we are revolutionizing the future with innovative solutions. We pride ourselves on a dynamic, inclusive, and forward-thinking culture where our people are the key to our success. To support our ambitious growth, we are looking for an enthusiastic HR Assistant who thrives in a fast-paced environment and is ready to grow alongside us.

HR-Assistant Tech Sector

Description de la fonction

As an HR Assistant, you will play a vital role in supporting our HR Manager and ensuring the smooth operation of all HR activities. You will have the opportunity to be involved in key processes like recruitment, administration, and employee onboarding, while also growing your skills within a company that values and invests in your development.

Your Responsibilities Will Include:


  • Recruitment Support: Assist with job postings, scheduling interviews, and following up with candidates to ensure a seamless hiring process.

  • ? Administrative Tasks: Maintain accurate employee records, contracts, and HR documentation.

  • Onboarding Excellence: Help new team members feel welcome by coordinating their onboarding process and ensuring a smooth start.

  • HR Manager Support: Assist with reports, presentations, and special HR projects.

  • Employee Support: Serve as the go-to person for employee HR-related questions.

  • Process Improvement: Contribute to enhancing HR workflows and implementing innovative solutions.

Profil


  • You hold a bachelor's or master's degree

  • A first experience is a big plus but not necassary (internship or job) in HR, administration, or an office support role.

  • You are fluent in Dutch and English (French is a plus).

  • You are proactive, detail-oriented, and exceptionally organized.

  • You have strong skills in Microsoft Office (Word, Excel, PowerPoint) and a keen interest in modern HR tools.

  • Most importantly, you have a positive attitude and a desire to grow and contribute to a thriving team.




Offre


  • A competitive salary package with exciting extra benefits: meal vouchers, group insurance, performance bonuses, and a mobility plan.

  • Clear and structured career development opportunities within a rapidly growing tech organization.

  • A well-defined career path with training programs to help you sharpen your skills and unlock your full potential.

  • A modern and flexible workspace in the heart of Brussels with opportunities to collaborate, innovate, and grow.

  • A dynamic and supportive team that values collaboration, celebrates success, and makes work enjoyable.




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Alors vous avez atterri au bon endroit, Jobat.be propose 9 emplois à Bruxelles dans la catégorie "Assistant / administrateur RH".

Vous trouverez la plupart des emplois dans les catégories "5380 Fernelmont, 1060 Saint-Gilles" et "1654 Huizingen".