Dossierbeheerder gebouwenbeheer Willebroek
Description de la fonction
Jouw team: Je werkt binnen het team Gebouwen en Interne milieuzorg (binnen de cel Facilitair management). Dit team bestaat uit een 20tal collega's. Ze beheert het huidige gebouwenpartimonium (+/- 700 gebouwensites - van kleine tot zeer grote gebouwen) en heeft als doel deze te laten evolueren naar een veilig, mens- en toekomstgericht patrimonium. Het team houdt rekening met strategische labels waaronder duurzaamheid, efficiëntie, en innovatie, maar ook met de klimaat- en energiedoelstellingen, het Vlaamse asbestplan, etc. Als ondersteunend medewerker binnen ons gebouwen- en nutsvoorzieningsteam bied je administratieve en technische ondersteuning aan projectingenieurs, werftoezichters en andere collega's. Je speelt een cruciale rol in het voorbereiden van dossiers, door bestaande data op te zoeken, bewerken en te structureren, maar ook nieuwe gegevens te verzamelen. Voor deze taken is het soms nodig om contact te leggen met verschillende interne en externe partijen, zoals aannemers, nutsmaatschappijen en andere overheden. Daarnaast ben je verantwoordelijk voor het opstellen van rapportages en het ondersteunen van de projectteams bij de voortgang van de projecten. Jouw functie: Hou je van variatie? Dan zit je hier zeker goed! Hieronder krijg je een overzicht van een aantal voorbeeldtaken:
- Je neemt actief deel aan de maandelijkse teamvergaderingen, die beurtelings plaatsvinden in Willebroek, Hasselt en Merelbeke. Daarnaast kunnen er extra verplaatsingen nodig zijn, afhankelijk van de projecten.
- Je werkt nauw samen met het volledige gebouwenbeheerteam, maar hebt ook contacten met collega's uit andere afdelingen.
- Je hebt oog voor detail en weet hoe je informatie efficiënt en gestructureerd verzamelt en verwerkt.
- Je hebt affiniteit met gebouwen en nutsvoorzieningen in de breedste zin.
Profil
Je bent in het bezit van een diploma hoger secundair onderwijs. Je kan goed overweg met de office programma's, bent planmatig sterk en werkt graag nauwkeurig met oog voor detail. Je komt graag in contact met mensen (intern en externe partijen), bent klantgericht en een echte teamspeler. Je handelt proactief en je neemt graag jouw verantwoordelijkheid. Administratieve nauwkeurigheid en ervaring is een meerwaarde. Pluspunt: Je hebt bij een (bouw)technische achtergrond via opleiding/ervaring en/of een affiniteit met gebouwentechniek. Is dit niet het geval? Dan rekenen we jouw sterke motivatie en leergierigheid.
Je bent in het bezit van een (voorlopig) rijbewijs B.
Offre
Een tijdelijke contractuele functie in de graad van medewerker en een salaris op basis van loonschaal NC111 geïndexeerd bruto per maand. Relevante privé-ervaring kan gevaloriseerd worden. De Vlaamse Waterweg nv biedt daarnaast vooral een boeiende job vol afwisseling en de kans om mee te werken aan maatschappelijk zinvolle projecten. Vorming, opleiding en training zijn vanzelfsprekendheden bij De Vlaamse Waterweg, want zo laten we niet alleen jou groeien, maar ook ons. Als overheidsorganisatie bieden wij naast werkzekerheid ook heel wat doorgroeimogelijkheden, 35 verlofdagen, maaltijdcheques, een hospitalisatieverzekering, de mogelijkheid tot telewerk en gratis woonwerk-verkeer met het openbaar vervoer of een fietsvergoeding voor woon-werkverkeer.
Je komt terecht binnen een gemotiveerd en dynamisch team met heel wat kennis, in een uitdagende en evoluerende omgeving.