Offres d'emploi Direction & gestion - Turnhout :   19 jobs

Jobs par e-mail :

Désactivé
Activé

Operations manager soft FM

Facility Manager m/v/x

E&I Engineer l Warehouse Automation

Electrical Engineer

Automation engineer

IT Sales

Operations Manager

Plantmanager

  • Pentair
  • Herentals
  • Durée indéterminée

Teamverantwoordelijke in een loket

  • Avantages extra-légaux
    • Assurance groupe
    • Chèques-repas
    • Smartphone
    • Ordinateur portable
    • Assurance hospitalisation individuelle
    • Formations

Coördinator stafdienst en organisatie sociale economie

  • Avantages extra-légaux
    • Assurance groupe
    • Chèques-repas
    • Smartphone
    • Ordinateur portable
    • Assurance hospitalisation individuelle
    • Formations
    • Travail à domicile
gfh_newsletter

Des offres d'emploi sur mesure par e-mail

Vous cherchez un emploi de 'Direction & gestion, Durée indéterminée - Turnhout' ? Enregistrez rapidement votre Alerte emploi et recevez les offres d'emploi les plus adaptées, directement dans votre boîte mail.

Désactivé
Activé

Directeur zorg Monnikenheide

  • Emmaüs
  • Malle • Zoersel • Wuustwezel
  • Durée indéterminée
  • Avantages extra-légaux
    • Assurance groupe
    • Voiture d'entreprise
    • Carte carburant / Carte de recharge électrique
    • Chèques-repas
    • Smartphone
    • Ordinateur portable
    • Abonnement internet
    • Assurance hospitalisation pour la famille
    • Pécule de vacances
    • Congés rémunérés supplémentaires

Algemeen Directeur Klavier

  • Emmaüs
  • Antwerpse Kempen (Merksplas, Hoogstraten, Turnhout, Zoersel en Malle)
  • Durée indéterminée
  • Avantages extra-légaux
    • Assurance groupe
    • Voiture d'entreprise
    • Carte carburant / Carte de recharge électrique
    • Chèques-repas
    • Smartphone
    • Ordinateur portable
    • Abonnement internet
    • Assurance hospitalisation pour la famille
    • Pécule de vacances
    • Congés rémunérés supplémentaires

Directeur Zorg

  • MFC De 3master
  • Beerse
  • Durée indéterminée

agro bedrijfsadviseur - Geel

  • SBB Accountants & Adviseurs
  • Geel
  • Durée indéterminée

agro bedrijfsadviseur - Turnhout

  • SBB Accountants & Adviseurs
  • Turnhout
  • Durée indéterminée

Zorgmanager Cluster Kritieke diensten & Cluster Moeder-Kind

  • Ziekenhuis Geel
  • Geel
  • Durée indéterminée

startende milieuconsulent/milieucoördinator

  • THUIS IN MILIEU-ADVIES THIMAD
  • Geel
  • Durée indéterminée

Nike Logistics System Coach (Continuous Improvement)

  • Nike EMEA Logistics Center
  • Laakdal
  • Durée indéterminée

Coördinator Neteland

  • Stadsbestuur Herentals
  • Herentals
  • Durée indéterminée
D'autres ont aussi consulté
SAFRAN AIRCRAFT
COPRO
  • COPRO
  • Plusieurs régions
  • Durée indéterminée
Profacts
  • Profacts
  • www.profacts.be | The Loop - Gent
  • Durée indéterminée
SERVIBOX NV
Ajoutez votre CV
Découvrez les emplois qui correspondent à votre profil en téléchargeant votre CV.

Le job a été sauvegardé

Vous pouvez retrouver vos jobs sauvegardés sur la page d'accueil ou dans Mon Jobat.

Operations manager soft FM

Durée indéterminée, Temps plein
En ligne depuis 1 jour sur Jobat.be

Onze klant is een professioneel schoonmaakbedrijf dat gelooft in de kracht van een aangename werkomgeving. Zowel voor hun medewerkers als die van onzehunklanten. Met een partnership dat verder gaat dan kantoren poetsen:  Bovendien zijn ze in de reiniging van cleanrooms en labo's, waarbij het controleren van micro-organismen het allerhoogste goed is. Ze poetsen dus wat niet zichtbaar "vuil" is en volgens de juiste procedures. Op die manier garanderen zij de kwaliteit bij hun klanten. Alles met een bewuste keuze voor open communicatie, duurzaamheid en impact op maatschappij. 



 



USG Professionals focust zich op projectsourcing, interim management en werving & selectie, binnen de expertises ICT, HR, Legal, Finance, Facility, Engineering en Science


Operations manager soft FM

Description de la fonction

  • Je stelt het operationele budget op en vertaalt de afspraken met naar concrete doelstellingen. Je zorgt ervoor dat deze doelen en KPI's worden behaald.
  • Samen met je team bereik je deze doelen. Je begeleidt facility- en zonemanagers, die op hun beurt gemotiveerde teams aansturen. Je behandelt hun vragen, coacht hen, organiseert regelmatig overleg en evaluatiegesprekken.
  • Je kent de sterktes van je teamleden en zet ze strategisch in om continuïteit en kwaliteit van de diensten te waarborgen.
  • Je onderhoudt constructieve relaties met hun en andere externe stakeholders, met als doel een duurzame samenwerking.
  • In een dynamische en veranderlijke omgeving zorg jij ervoor dat de processen up-to-date blijven en creëer je een cultuur van continue verbetering.
  • Daarnaast ben je verantwoordelijk voor het naleven van het kwaliteitssysteem, het beheer van externe audits, de veiligheidsvoorschriften en werkinstructies.


Profil

  • Werk- en denkniveau van een professionele bachelor
  • 3 tot 5 jaar relevante ervaring in een vergelijkbare functie
  • Ervaring in people management en bewezen succes in het leiden van teams
  • Dagelijkse aanwezigheid op de werkvloer en goed op de hoogte van wat er leeft onder je team
  • Proactief, hands-on, klantgericht en resultaatgericht
  • Sterke persoonlijkheid met uitstekende relationele en communicatieve vaardigheden
  • Vloeiend in Nederlands, Frans en Engels, gezien de internationale werkomgeving
  • In staat om een blanco attest van goed gedrag en zeden voor te leggen
  • Flexibel en bereid om te werken in wisselende uren binnen een 24/7 omgeving


Offre

  • Een uitdagende functie in een dynamische omgeving waar geen dag hetzelfde is.
  • Een mensgerichte organisatie die volop investeert in jouw groei met diverse opleidingsmogelijkheden.
  • Vast contract van onbepaalde duur met een competitief salaris.
  • Extra voordelen: bedrijfswagen met tankkaart, maaltijdcheques, gsm, laptop, groeps- en hospitalisatieverzekering.


Type de fonction :
Lieu de travail
Exigences
Bachelier après Bachelier Au moins 2 ans d'expérience Néerlandais

Vous êtes à la recherche d'un emploi : Direction & gestion à Turnhout?

Alors vous avez atterri au bon endroit, Jobat.be propose 19 emplois à Turnhout dans la catégorie "Direction & gestion", Opérations, Direction générale et Ingénierie inclus.

Vous trouverez la plupart des emplois dans les catégories "1000 Bruxelles, 9000 Gand" et "2000 Anvers".