Om het team van de educatieve afdeling bij onze klant te versterken, zijn wij op zoek naar een Customer support officer met feeling IT. Onze klant is gevestigd in Brugge.
Customer support IT
Description de la fonction
* Je bent verantwoordelijk voor de tweedelijnshelpdesk van de educatieve platformen voor het lager en secundair onderwijs en ondersteunt schooldirectie en leerkrachten met hun problemen en vragen.
* Je hebt een duidelijke digitale mindset en bent analytisch van geest.
* Je analyseert en documenteert de problemen die door het IT team opgenomen dienen te worden.
* Je documenteert de interacties met de klanten in een ticketing-systeem.
* Je werkt mee aan het ontwikkelen van tutorials en veelgestelde vragen.
* Je analyseert op regematige basis de inkomende problemen en vragen en zoekt mee naar verbeteringsmogelijkheden in de begeleiding van de gebruikers en maakt suggesties voor nieuwe functionaliteiten in de platformen.
Profil
* Je hebt een diploma hoger onderwijs.
* Je kunt zelfstandig plannen en werken, maar tegelijk ook teamafspraken naleven.
* Je hebt het vermogen om effectief te communiceren met klanten met verschillende digitale kennis.
* Je hebt uitstekende probleemoplossende vaardigheden.
* Je staat open voor nieuwe, digitale ontwikkelingen en bent bereid je daarin permanent te vormen.
* Ruime ervaring is geen voorwaarde, de juiste resultaatsgerichte, maar respectvolle ingesteldheid des te meer.
* Je schuwt repetitieve taken niet.
Offre
* Levenslang leren en professioneel groeien door middel van conferenties, training en 'innovation weeks'.
* Je eigen vaste werkplek op kantoor en de kans om tot 2 dagen per week van thuis uit te werken. Om remote werk comfortabel te maken krijg je een laptop, een extra monitor en een thuiswerkvergoeding voor andere benodigdheden.
* Een hoge mate om je work-lifebalance zelf te bepalen via glijdende werkuren en een flexibele uurregeling. Zo beëindigen veel collega's hun werkweek op vrijdag al om 14 uur.
* Mogelijkheid tot fietsleasing.