Customer Service Agent - Key Accounts Desk
Description de la fonction
Als Customer Service Agent op de Key Accounts Desk kom je dagelijks in contact met onze vaste klanten op internationaal vlak. Je bent verantwoordelijk voor elk dossier van A tot Z: - Opmaken van tarieven; - Coordineren van internationale transporten over de weg als via de lucht; - Opmaken van alle noodzakelijk documenten zoals CMR, AWB, douane documenten, etc.; - Factureren van dossiers naar de klant toe; - Behandelen van klachten, maar omdat je alles goed onder controle hebt - zal dit niet veel voorkomen ;) - Dagelijks communiceren in het engels schrikt je niet af; - Je bent sterk in het opbouwen van relaties met je klanten via telefoon en/of e-mail. Je rapporteert aan je Teamleader die je met alle plezier iedere dag mee zal ondersteunen!
Profil
Plannen en organiseren Klantgerichtheid
Offre
Bij Jetpak Belgium BV ben je aan het juiste adres mbt interessante loonsvoorwaarden en extra-legale voordelen: - Buiten een zeer goed basisloon, heb je ook recht op een hospitalisatie- en groepsverzekering; - Maaltijdcheques; - Laptop en GSM; Je komt terecht in een jong en dynamisch team waar persoonlijke ontwikkeling voorop staat! Als Zweeds bedrijf, dragen we welzijn op het werk hoog in het vaandel!