L'information salariale fournie est basée sur les données anonymisées d'.
La représentation des salaires est basée sur des critères tels que l'industrie, le titre du poste, le lieu de travail et un certain nombre d'autres éléments.
vous supervisez administrativement et suivez les évolutions concernant les procédures de marchés...
vous assurez la gestion administrative et comptable des différents projets et contrats-cadres pour...
Imputation journalière des paiements clients, confrères, débiteurs et tiers dans les dossiers sur...
Traitement des rejets comptables et des paiements indus ou non référencés
Des offres d'emploi sur mesure par e-mail
Vous cherchez un emploi de 'Comptabilité - Bruxelles' ? Enregistrez rapidement votre Alerte emploi et recevez les offres d'emploi les plus adaptées, directement dans votre boîte mail.
Chaque semaine, plus de 5 000 personnes trouvent leur bonheur professionnel grâce à notre Alerte emploi.
Vos responsabilités en tant que comptable en fiduciaire : En tant que comptable, vous aurez la responsabilité complète (de A à Z) d'une vingtaine de...
Responsabilités d'un comptable en fiduciaire :* Gérer de manière autonome un portefeuille de 60 à 90 dossiers clients, depuis la collecte des données...
De Nationale Bank van België bezit een grote portefeuille gebouwen verdeeld over het hoofdkantoor in Brussel en het Cash Center in Zellik. In het kader van de vastgoedstrategie zal het hoofdkantoor de komende jaren volledig worden gerenoveerd en zullen sommige gebouwen worden verkocht. Het departement Facility Management is verantwoordelijk voor deze projecten en streeft ook naar een optimale gebruikerservaring met respect voor de bestaande beperkingen (wetgeving, budget, enz.). Het bestaat uit 2 entiteiten: Algemene diensten en Uitrusting en technieken. Om een goede follow-up van de overheidsopdrachten en alle aspecten van de begroting van het departement te garanderen, zijn we op zoek naar een boekhouder met kennis van overheidsopdrachten om te werken in de afdeling boekhouding, administratie en secretariaat van de dienst Algemene Diensten.
Boekhoud(st)er (V/M/X)
Description de la fonction
je staat in voor de administratieve begeleiding en opvolging van de overheidsopdrachten van het departement
je staat in voor het administratieve en boekhoudkundige beheer van diverse projecten en kadercontracten waarvoor diensten en goederen worden aangekocht
je voert bestellingen in ERP in en volgt de betaling van facturen op
je stelt financiële en/of statistische rapporten op voor het opvolgen van toegewezen projecten en kadercontracten
je bent het aanspreekpunt voor de collega’s van het departement op het vlak van overheidsopdrachten, boekhouding, voorbereiding en opvolging van budgetten, behandelen van bestellingen en opvolgen van contracten
je beantwoordt vragen betreffende de verrichtingen om de interne of externe stakeholders te informeren
je draagt bij aan de voortdurende verbetering van de werkprocessen
je draagt bij aan de operationele boekhoudkundige afsluiting op niveau van het departement
je maakt budgetten op voor de toegewezen dossiers
je volgt de mails in de groepsmailbox op
je houdt de handleidingen betreffende de te volgen procedures en processen up-to-date om de kennis van de teamleden op peil te houden en de veelzijdigheid te garanderen
je zorgt voor de uniformisering en centralisering van de documentatie van de sectie in SharePoint
je neemt deel aan IT-applicatietesten en je geeft constructieve input vanuit het oogpunt van de gebruik(st)er om bij te dragen aan de configuratie en verbetering van de softwareprogramma’s.
Profil
je hebt bij voorkeur een bachelordiploma boekhouden én ervaring op het gebied van overheidsopdrachten
ervaring met een ERP-systeem is een pluspunt
je bent vertrouwd met cijfers
je werkt gestructureerd en nauwkeurig
je kan probleemoplossend denken
je toont autonomie en zin voor initiatief door dossiers correct te prioriteren en de opvolging ervan te verzekeren
je bent een teamspeler
je bent klantvriendelijk
je kan goed overweg met de gebruikelijke Office-toepassingen, in het bijzonder SharePoint en Excel
je bent bereid voortdurend nieuwe kennis te verwerven en nieuwe ervaringen op te doen om onze dienstverlening te verhogen
je beschikt over een actieve kennis van het Frans (niveau B2) en een basiskennis van het Engels (niveau B1).
Offre
De € 2.650 à € 3.400 par mois
Comment ce salaire est-il calculé ?
L'information salariale fournie est basée sur les données anonymisées d'.
La représentation des salaires est basée sur des critères tels que l'industrie, le titre du poste, le lieu de travail et un certain nombre d'autres éléments.
Een aantrekkelijk loon en tal van bovenwettelijke voordelen (groepsverzekering, uitgebreide hospitalisatieverzekering, iPhone met abonnement...) en een goed evenwicht tussen werk- en privéleven evenals de mogelijkheid tot thuiswerk
Een echte carrière: de NBB biedt je de mogelijkheid om je voortdurend te blijven ontwikkelen. We bieden je een breed scala aan opleidingen om de vaardigheden te verwerven die je nodig hebt om je carrière verder uit te bouwen
Een unieke job, waar we onze kennis en expertise ten dienste stellen van de maatschappij
Een plek waar je initiatief kan nemen en wordt aangemoedigd om te laten zien wat je kunt
Een fijne, collegiale en dynamische werksfeer
Aandacht voor je welzijn: om ervoor te zorgen dat je je goed voelt op de werkvloer en thuis, biedt de NBB een ruim aanbod aan sportactiviteiten (fitnessruimte, groepslessen…), culturele activiteiten en inspirerende workshops.
Alleen de kandidaturen die vergezeld gaan van een motivatiebrief, een CV en een kopie van het/de diploma('s), komen in aanmerking. Buitenlandse diploma’s zijn enkel geldig in combinatie met een gelijkwaardigheidsattest.