Offres d'emploi Administration - Bruxelles, Etranger :   14 jobs

Jobs par e-mail :

Désactivé
Activé

Trilingual Receptionist & Office Manager

Administrative assistant

De € 2.500 à € 3.000 par mois

Operations Officer - BNP

Admin support

Team Assistant

€ 3.000 par mois

Management Assistant

De € 3.000 à € 3.500 par mois

Gestionnaire de dossiers Fr/Ndls (h/f/x)

De € 2.800 à € 3.100 par an
gfh_newsletter

Des offres d'emploi sur mesure par e-mail

Vous cherchez un emploi de 'Administration - Bruxelles, Etranger' ? Enregistrez rapidement votre Alerte emploi et recevez les offres d'emploi les plus adaptées, directement dans votre boîte mail.

Désactivé
Activé

Management Assistant

Receptionist NL-FR-EN

De € 2.500 à € 3.000 par mois

Collaborateur Accueil KBC Brussels (Nl/Fr)

  • KBC
  • Bruxelles
  • Durée indéterminée

Office Assistant

De € 2.500 à € 3.300 par mois

Underwriting Assistant

  • Credendo
  • Bruxelles
  • Durée indéterminée
  • Avantages extra-légaux
    • Assurance groupe
    • Chèques-repas
    • Ordinateur portable
    • Assurance hospitalisation individuelle
    • Assurance hospitalisation pour la famille
    • Intervention dans les frais de deplacement
    • Eco Cheque
    • Formations
    • Plan cafétéria
    • 13ème mois
    • Pécule de vacances
    • Congés rémunérés supplémentaires
    • Travail à domicile
    • Congé d'ancienneté

Employé Administratif h/f/x

De € 2.800 à € 3.200 par mois

Collaborateur(-trice) de secrétariat (F/H/X)

  • Avantages extra-légaux
    • Assurance groupe
    • Smartphone
    • Ordinateur portable
    • Abonnement internet
    • Assurance hospitalisation individuelle
    • Assurance hospitalisation pour la famille
    • Assurance-invalidité
    • Parking
    • Intervention dans les frais de deplacement
    • Indemnité kilométrique vélo
    • Compensation de repas
    • Naissance
    • Mariage
    • Saint Nicolas
    • Eco Cheque
    • Formations
    • Abonnement fitness
    • Allocation familiale complémentaire
    • 13ème mois
    • Bonus de performance
    • Pécule de vacances
D'autres ont aussi consulté
COPRO
  • COPRO
  • Plusieurs régions
  • Durée indéterminée
Profacts
  • Profacts
  • www.profacts.be | The Loop - Gent
  • Durée indéterminée
SERVIBOX NV
Ajoutez votre CV
Découvrez les emplois qui correspondent à votre profil en téléchargeant votre CV.

Le job a été sauvegardé

Vous pouvez retrouver vos jobs sauvegardés sur la page d'accueil ou dans Mon Jobat.

Trilingual Receptionist & Office Manager

Robert Half is delighted to partner with a prestigious international private equity investment company in the search for a dynamic and service-oriented Trilingual Receptionist & Office Manager (m/f/x) for a permanent, full-time position.
Durée indéterminée, Temps plein
En ligne depuis 4 jours sur Jobat.be

If you thrive in fast-paced, professional environments and excel at delivering exceptional administrative and organizational support, this role is for you!

The company is an international private equity investment firm that prides itself on fostering a collaborative and innovative workplace. Conveniently located on Avenue Louise in Brussels, the company offers a prestigious and welcoming environment.

Trilingual Receptionist & Office Manager

Description de la fonction

As the Trilingual Receptionist & Office Manager (m/f/x), you will play a central role in ensuring the smooth operations of the Brussels office. Your tasks include:

  • Meeting Coordination & Travel Support: Organizing meetings, updating schedules, arranging meeting rooms, and facilitating travel arrangements for Belgian and international visitors.
  • Visitor Interaction: Welcoming a diverse range of visitors, including investors, board members, advisors, and entrepreneurs, while ensuring a positive and professional experience.
  • Switchboard Management: Handling incoming calls via the Brussels office switchboard.
  • Liaison: Serving as a point of contact and collaborating with staff at all levels across different regions.
  • Office Management: Overseeing general office administration, including supply orders and related tasks.
  • Event Coordination: Organizing lunches and events for the Brussels office.

Robert Half BV and Robert Half Project Sourcing BV process the data from applicants that is required to carry out the application process. You can find more information on data protection, in particular on your rights, at Afficher le site web.

Profil

The ideal candidate will possess the following qualifications, skills, and attributes:

  • A bachelor's degree in hospitality or relevant experience in hotels, HoReCa, or tourism sectors.
  • Language Proficiency: Fluent in English (primary working language), French, and Dutch.
  • Advanced MS Office Suite skills (e.g., Word, Excel, Outlook, PowerPoint).
  • A polished and professional demeanor with the ability to interact seamlessly with C-level executives.
  • Exceptional organizational, communication, and planning skills.
  • A service-minded, flexible, and adaptable mindset, with the ability to handle multiple responsibilities efficiently.

Offre

Joining this company comes with fantastic perks to ensure your career thrives:

  • Attractive Compensation & Benefits: A competitive salary accompanied by a comprehensive benefits package, including:
    • Meal vouchers
    • Transportation allowance
    • Insurance coverage
    • Company-provided laptop and mobile phone
  • Work-Life Balance: A full-time (38 hours/week) permanent contract with regular hours.
  • Prime Location: Conveniently accessible by public transport, located in a vibrant area on Avenue Louise, Brussels.
  • Prestigious Work Environment: Contribute to a professional, international workplace of 55 colleagues, working collaboratively alongside 4 other talented assistants.

Are you eager to become the face of an international organization and contribute to its operational excellence? Apply now and take the first step toward a fulfilling career with a prestigious private equity investment company. We can't wait to meet you!

Information pratique

Robert Half Belgium
Robert Half Belgium

Avenue Arnaud Fraiteur 15-23, 2nd floor block B,
1050 Brussels
Type de fonction :
Lieu de travail
Exigences
Bachelier académique Néerlandais, Anglais, Français

Vous êtes à la recherche d'un emploi : Administration ?

Alors vous avez atterri au bon endroit, Jobat.be propose 14 emplois dans la catégorie "Administration", Employé administratif, Assistant de gestion / secrétariat et Réception et accueil inclus.

Vous trouverez la plupart des emplois dans les catégories "1000 Bruxelles, 7800 Ath" et "1040 Etterbeek".