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Kim Lagae, Notaire
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Bruxelles
- Durée indéterminée
- Gestion autonome de dossiers de sociétés de A à Z
- Gestion de dossiers de sociétés compliqués en étroite collaboration avec le notaire.
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Unique Brussels
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Watermael-Boitsfort
- Durée indéterminée
De € 2.700 à € 2.800 par an
Nous recherchons pour la réception du 22/05/2023 au 16/06/2023, réceptionniste bilingue français/néerlandais de 14 à 18 heure Votre rôle sera de...
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AGO Jobs & HR
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Liège
- Intérim
Pour notre client situé en région Liégeoise, nous sommes à la recherche d'un(e) secrétaire commercial(e) bilingue FR/NL.Votre mission :Vous gérez et...
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Bright Plus Bruxelles
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Bruxelles
- Durée indéterminée
- Gestion des boîtes de réception: Gérer la boîte de réception générale, les commandes de gadgets et...
- Tâches administratives générales: Organiser des réunions, commander du matériel de bureau, traiter...
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Unique Brussels
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Louvain-la-Neuve
- Durée déterminée
De € 2.300 à € 3.300 par mois
- Accueillir les visiteurs de manière professionnelle et conviviale.
- Répondre au téléphone et rediriger les appels efficacement.
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Unique Brussels
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Etterbeek
- Durée indéterminée
De € 2.500 à € 3.300 par mois
- Answering the phone and redirecting calls.
- Welcoming visitors and providing a friendly service.
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Robert Half
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Tournai
- Intérim
- Vous traitez le courrier entrant ;
- Vous êtes en charge de réceptionner les appels entrants et sortants ;
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Unique Brussels
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Ixelles
- Durée indéterminée
De € 2.800 à € 3.500 par mois
Secretarial/AdministrationServices Preparing, reconciling, submitting expense reports Answering and directing calls Assisting with...
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Unique Brussels
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Ixelles
- Intérim option contrat fixe
De € 2.800 à € 3.600 par an
• Assurer le suivi et le classement des mails entrants ;• Gérer les agendas des avocats du département et suivi des deadlines ;• Gérer les contacts...
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Unique Brussels
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Schaerbeek
- Durée indéterminée
De € 2.300 à € 3.000 par mois
- Suivi et validation des dossiers de formation en français et en néerlandais pour l'obtention de...
- Assurer le support administratif des experts (étroite collaboration) - Assurer le support helpdesk...
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Unique Brussels
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Schaerbeek
- Intérim option contrat fixe
De € 2.800 à € 3.500 par mois
- Scheduling meetings and appointments;
- Taking minutes at meetings;
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Unique Brussels
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Bruxelles
- Intérim option contrat fixe
De € 2.500 à € 3.000 par mois
- Assist in the planning and organisation of programme activities, events, and meetings.
- Prepare and distribute programme related reports, memos and correspondence.
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Unique Brussels
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Etterbeek
- Durée indéterminée
De € 2.500 à € 3.300 par mois
- Assist with day-to-day administrative tasks, including scheduling meetings, managing calendars, and...
- Organize and maintain files, records, and office supplies.
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Robert Half
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Liège
- Intérim
- Superviser et coordonner la gestion des ULD (Unit Load Devices) pour assurer une disponibilité...
- Suivre et contrôler les mouvements des ULD au niveau national et international.
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Unique Brussels
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Molenbeek-Saint-Jean
- Intérim option contrat fixe
De € 2.800 à € 2.900 par mois
- Administrative support for 3rd party funded project proposals and bids (collecting CV, company...
- Provide organisational & logistic support to managers from the unit
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Start People
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Haeren (Bru.)
- Intérim option contrat fixe
- You write quotations for long-term leasing of vehicles.
- You manage your files from A to Z and take care of the necessary adjustments and additions.
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Unique Brussels
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Bruxelles
- Durée déterminée
De € 2.700 à € 3.000 par mois
- Provide full administrative support including travel arrangements
- Management of the full membership invoicing with BOB 50 commercial tool
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Unique Brussels
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Molenbeek-Saint-Jean
- Intérim option contrat fixe
De € 2.800 à € 3.000 par an
RESPONSIBILITIES & TASKS Support K&I Director and Deputy Director for any administrative tasks Travel support: travel booking (flights, trains,...
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Unique Brussels
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Molenbeek-Saint-Jean
- Intérim option contrat fixe
De € 2.800 à € 2.900 par mois
- Administrative support for 3rd party funded project proposals and bids (collecting CV, company...
- Provide organisational & logistic support to managers from the unit
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Unique Brussels
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Molenbeek-Saint-Jean
- Intérim option contrat fixe
De € 2.500 à € 3.000 par mois
- Providing general assistance on members administration including: pending reminders, encoding fees,...
- Following up the weekly payment reports with changes of status, unblocking the services, vouchers ;
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Unique Brussels
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Ixelles
- Intérim option contrat fixe
- Soutien et assistance à une équipe d'avocats
- Gestion de l'agenda, facturation et tâches associées
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Unique Brussels
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Bruxelles
- Durée déterminée
De € 2.700 à € 3.000 par mois
- Provide full administrative support including travel arrangements
- Management of the full membership invoicing with BOB 50 commercial tool
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Unique Brussels
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Molenbeek-Saint-Jean
- Intérim option contrat fixe
De € 2.500 à € 2.800 par an
- Administrative support for 3rd party funded project proposals and bids (collecting CV, company...
- Provide organisational & logistic support to managers from the unit
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Unique Brussels
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Molenbeek-Saint-Jean
- Durée déterminée
De € 2.700 à € 3.000 par an
- Provide organisational support to colleagues from the Service Excellence unit
- Plan and organise logistics for all unit activities (internal and external meetings, conference...
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Unique Brussels
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Bruxelles
- Intérim option contrat fixe
De € 3.300 à € 3.600 par an
- General and administrative support to the team of the International Relations Department which...
- Management and follow-up of communication: emails, paper correspondence, telephone contacts, etc.;
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Unique Brussels
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Ixelles
- Durée indéterminée
De € 2.800 à € 3.500 par an
Secretarial/AdministrationServices Preparing, reconciling, submitting expense reports Answering and directing calls Assisting with...
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Unique Brussels
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Bruxelles
- Durée déterminée
De € 2.800 à € 4.000 par mois
- Financial Support: prepare outgoing invoices, process incoming invoices and Financial support:...
- Administrative support: handle all general administration & maintenance of the office: incoming...
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Unique Liège Office
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Grâce-Hollogne
- Intérim option contrat fixe
- Assistance au pôle commercial : soutien aux équipes dans les processus de vente et de suivi client.
- Création de devis et soumissions : vous établirez des offres commerciales en français et...
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Unique Brussels
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Bruxelles
- Intérim option contrat fixe
De € 2.800 à € 3.000 par an
Tasks? Organisation of meetings: invitations, registrations, itineraries, catering, etc.? Administrative and secretarial support for executive staff?...
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Unique Brussels
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Auderghem
- Durée indéterminée
De € 2.800 à € 3.200 par an
- The assistant will be the first point of contact for callers and visitors and will be responsible...
- The successful candidate will also provide general support to the day-to-day running of the office...
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