Offres d'emploi Administration - Tielt :   69 jobs

Jobs par e-mail :

Désactivé
Activé

Group Order Entry Manager

Administratief Bediende – Tijdelijke Functie (2 à 3 maanden)

Schoonmaakmedewerker 13h/week

Office Assistant

Student Finance

  • Robert Half
  • Plusieurs régions
  • Intérim, Job d'étudiant

Manager bestellingenbeheer

Administratief Bediende

Administratief bediende

Administratief bediende

ALL ROUND ADMINISTRATIEF MEDEWERKER

Administratief bediende (30u)

Administratief bediende

Data-inputter Slachtvoer

Administratief bediende

Allround Administratief Bediende voor Vleesbedrijf in Ingelmunster

gfh_newsletter

Des offres d'emploi sur mesure par e-mail

Vous cherchez un emploi de 'Administration - Tielt' ? Enregistrez rapidement votre Alerte emploi et recevez les offres d'emploi les plus adaptées, directement dans votre boîte mail.

Désactivé
Activé

Administratief Bediende

Administratief Projectmedewerker

kwaliteitsmedewerker

Administratief medewerker

Customer service medewerker Benelux

  • Avantages extra-légaux
    • Assurance groupe
    • Chèques-repas
    • Assurance hospitalisation pour la famille
    • Parking
    • Eco Cheque
    • Travail à domicile

Administratief Bediende

Project Consultant - Office Assistant

Part Time Administratief Bediende

Student Administratie

Facturatiebediende

Parttime Business Support

Administratief Medewerker Master Data

Masterdata Coördinator.

Allround Administratief Bediende

Administratief bediende Orders

  • Vivaldis
  • Ingelmunster
  • Intérim option contrat fixe
Trier selon : pertinence - Date
D'autres ont aussi consulté
SAFRAN AIRCRAFT
COPRO
  • COPRO
  • Plusieurs régions
  • Durée indéterminée
Profacts
  • Profacts
  • www.profacts.be | The Loop - Gent
  • Durée indéterminée
SERVIBOX NV
Ajoutez votre CV
Découvrez les emplois qui correspondent à votre profil en téléchargeant votre CV.

Le job a été sauvegardé

Vous pouvez retrouver vos jobs sauvegardés sur la page d'accueil ou dans Mon Jobat.

Unique Brugge

Group Order Entry Manager

Durée indéterminée, Temps plein
En ligne depuis 10 jours sur Jobat.be

Onze klant maakt al decennialang stalen dak- en gevelsystemen.

Group Order Entry Manager

Description de la fonction

Ben jij een proceskampioen en kan jij een team van 20 teamleden aansturen samen met je teamlead ?



Wat je doet




  • Je rapporteert aan de Operations manager mbt het aanmaken en bevestigen van de verkooporders en de detaillering van het product, gewenste datum, verpakking en transportvereisten binnen 24 uur na verzending en goedkeuring door de verkoopafdeling.

  • De order entry manager leidt een team van 20 order-entry medewerkers op het hoofdkantoor in Zwevezele. Dit team verwerkt ongeveer 5.000 orders per maand met een seizoensgebonden variatie van +/- 25%. Er zijn ongeveer 5000 verschillende onderdeelnummers, maar door de variabele aard in lengte en kleuren, heeft dit miljoenen unieke configuraties.

  • Je bewaakt het proces en de kwaliteit, geeft opleiding en instructies aan ongeveer 50 andere mensen in 10 vestigingen in Frankrijk, België, Duitsland en Nederland die hetzelfde werk doen.

  • Je bent de business owner voor procesverbeteringen en IT-wijzigingen.

  • Je neemt deel aan de maandelijkse operations meeting

  • Je voert de taken rond IR/HR in de order entry afdeling uit volgens de bedrijfsstrategie.

  • Je rapporteert over de order entry KPI's, hoeveelheden productiviteit, 24-uurs tracking, kwaliteitsafwijkingen.

  • Je draagt bij aan de positieve klantbeleving aangezien orderbevestigingen een van de touchpoints zijn voor de klant in de totale Joris Ide ervaring

  • Je zorgt dat je medewerkers de juiste training en ontwikkeling kunnen volgen.

  • Je verzorgt regelmatig briefings aan je team.

  • Je doet regelmatig een analyse van de kwaliteit en implementeert corrigerende acties. Daarnaast zoek je naar vereenvoudiging, standaardisatie, automatisering en dit zowel op niveau van het product als de klant.

Profil


  • Je hebt een masterdiploma of gelijkwaardig door ervaring

  • Je neemt graag initiatief en bent ondernemend

  • Je bent een doorzetter, organisatorisch sterk en hebt een analytische blik.

  • Kennis van SAP is een troef

  • Talenkennis: Nederlands aangevuld met een degelijke kennis van Frans en Engels

Offre


  • Een filevrije job in de buurt van Brugge.

  • Een fulltime aanbieding in een dynamisch en internationaal bedrijf.

  • Een aantrekkelijk salarispakket.

  • Extralegale voordelen zoals een groeps- en hospitalisatieverzekering.

  • Maaltijdcheques.

  • Mogelijkheid om een fiets te leasen.

  • Veel ruimte voor eigen initiatief.

  • Een flexibele werkomgeving.

  • Een goede work-life balance.

  • Teambuildings en bedrijfsevents.

  • De kans om bij te leren en door te groeien.

  • Je werkt voor een ecologisch bewust bedrijf.

Calculer votre temps de trajet
À : Unique Brugge | Wingene 8750

Cette adresse est introuvable.

Aucun itinéraire n'a pu être trouvé entre les deux adresses.

08:30
L’adresse exacte de ce poste n’est pas disponible. Il est donc possible que le temps de trajet calculé soit différent dans la réalité.
Type de fonction :
Secteur :
Lieu de travail
Exigences
Bachelier académique Expérience limitée (< 2 ans) Néerlandais, Anglais, Français

Vous êtes à la recherche d'un emploi : Administration à Tielt?

Alors vous avez atterri au bon endroit, Jobat.be propose 69 emplois à Tielt dans la catégorie "Administration", Employé administratif et Assistant de gestion / secrétariat inclus.

Vous trouverez la plupart des emplois dans les catégories "1000 Bruxelles, 9000 Gand" et "2000 Anvers".