Offres d'emploi Administration - 1930 Zaventem, Huy :   145 jobs

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COLLABORATEUR/-TRICE AFFECTATION DES COMPTEURS SUR TERRAIN en convention de premier emploi

  • Vivaqua cvba
  • Bruxelles
Intégré(e) au service vérification-placement-affectation des compteurs de la Direction Exploitation Réseaux, vous serez chargé(e) de :- Procéder à...

Volontaire en Vestiboutique

  • Croix-Rouge de Belgique - Belgische Rode Kruis
  • Bruxelles
Quelle aide pouvez-vous apporter ?En tant que volontaire de la vestiboutique, vous participez à :L'accueil et le conseil aux clientes La collecte et...

Employé à l'Admission

  • Cliniques universitaires Saint-Luc asbl
  • Woluwe-Saint-Lambert
  • Durée indéterminée
En tant qu'employé(e) à l'admission, vos principales responsabilités sont les suivantes :Accueil de qualité et identification des patients...

Contract & Tender Manager

  • Multipharma
  • Anderlecht
Vous travaillez dans notre siège social.

Assistant·e de communication et de direction

  • G.A.M.S. vzw - Groupe pour l'Abolition des Mutilations Sexuelles asbl
  • Molenbeek-Saint-Jean
Nous recherchons un·e assistant·e de communication et de direction., Vous souhaitez jouer un rôle central au sein d'une organisation dynamique et...

Senior Assistant

  • Unique Brussels
  • Etterbeek
  • Durée déterminée
De € 3.000 à € 4.000 par an
  • Manage the Executive Director's agenda and coordinate meetings, travel etc;
  • Sort emails, answers questions within the framework of certain instructions; transfer more complex...

Administrative Assistant EN

  • Unique Brussels
  • Auderghem
  • Intérim option contrat fixe
De € 3.000 à € 3.500 par mois
  • Keep agendas up-to-date and ensure consistency amongst Executives’ activities
  • Follow-up meetings/conferences/registrations and invitation to meetings/conferences etc.

Office & Event Manager

  • Unique Brussels
  • Bruxelles
  • Intérim option contrat fixe
De € 3.000 à € 3.500 par mois
  • As integral part of a diverse, agile team you will be our asociation´s face to our members and our...
  • Collaborate closely with the entire team and our members

Secrétaire de Maison Croix-Rouge

  • Croix-Rouge de Belgique - Belgische Rode Kruis
  • Bruxelles
Appui à l'organisation et à la tenue des réunions et assemblées assister le·la président·e pour l'organisation et la tenue des réunions et assemblées...

Offre d’emploi adjoint·e à la direction en lien avec la coordination opérationnelle générale

  • Lire et Écrire - Bruxelles asbl
  • Molenbeek-Saint-Jean
  • Durée indéterminée
Poste CDI, plein temps, ACS, diplôme de bachelier au maximum, à pourvoir dès début novembre (date flexible).Lire et Écrire Bruxelles, enracinée dans...

Technical sales representative Bruxelles

  • Client of Manpower
  • Woluwe-Saint-Lambert
  • Durée indéterminée
  • Vous intégrerez une équipe jeune, dynamique et innovante, prête à conquérir de nouveaux marchés.
  • Vous évoluerez au sein d'une entreprise en pleine expansion, reconnue pour ses formations et...

Underwriting and claim administrator

  • Start People
  • Evere
  • Durée indéterminée
  • Handle all incoming requests (mail, email, telephone) for the Motor lines of business
  • Provide underwriting support to the office manager

Employé Administratif

  • Start People
  • Bruxelles
  • Durée déterminée
  • D'assurer un soutien administratif et logistique général.
  • Rédiger des procès-verbaux de réunions, préparer des documents d'appui pour les comités et la...

Administrative assistant (EN-NL-FR)

  • Start People
  • Evere
  • Durée indéterminée
  • Handle all incoming requests (mail, email, telephone) for the Motor lines of business
  • Provide underwriting support to the office manager

Administrative assistant

  • Unique Brussels
  • Bruxelles
  • Intérim option contrat fixe
De € 2.500 à € 3.000 par mois
  • Collaboration
  • Work closely with our team to ensure projects and initiatives run smoothly.
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Junior office Administrative Assistant EN

  • Unique Brussels
  • Saint-Josse-ten-Noode
  • Durée indéterminée
De € 2.800 à € 3.300 par mois
  • Provide support across different departments as needed.
  • Manage paperwork and maintain an organized filing system.

Junior level assistant

  • Unique Brussels
  • Etterbeek
  • Durée indéterminée
De € 2.500 à € 3.300 par mois
  • Assist with day-to-day administrative tasks, including scheduling meetings, managing calendars, and...
  • Organize and maintain files, records, and office supplies.

Personal Assistant + Reception (30% only)

  • Page Personnel
  • Bruxelles
  • Durée indéterminée
De € 2.000 à € 4.000 par mois
  • Billing: gathering information, checking predrafts/drafts, liaising with partners and the billing...
  • Organising, coordinating and arranging meetings at the request of the lawyers: scheduling client...

AGENT CALL CENTER FR/NL

  • Client of Manpower
  • Bruxelles
  • Intérim option contrat fixe
  • Avantages extra-légaux
    • Eco Cheque
  • Répondre aux appels entrants et traiter les e-mails des clients en français et en néerlandais.
  • Gérer les questions courantes concernant les services de bpost.

Secretaresse / Administratief Assistent

  • ASBL Médicis
  • Woluwe-Saint-Pierre
  • Durée indéterminée
  • Ontvangst en begeleiding van patiënten :
  • Patiënten fysiek en telefonisch ontvangen.

Management Assistant h/f/x

  • Unique Brussels
  • Bruxelles
  • Intérim option contrat fixe
De € 2.800 à € 3.000 par an
About the role You will provide administrative and logistical support to our association management teams  to deliver high-quality services and value...

Personal Assistant

  • Unique Brussels
  • Bruxelles
  • Durée indéterminée
De € 2.800 à € 3.700 par mois
  • Managing a complex schedule of business meetings, conferences, personal appointments and travel.
  • Handling day-to-day correspondence and drafting business letters.

Office Manager

  • Unique Brussels
  • Etterbeek
  • Intérim option contrat fixe
De € 2.500 à € 3.500 par mois
  • Perform administrative tasks for the office, e.g. relations with suppliers, organisation of office...
  • Assist with onboarding of new staff;

Administration and Events Assistant

  • Unique Brussels
  • Etterbeek
  • Durée déterminée
De € 2.800 à € 4.000 par mois
  • Support in general administration and support tasks (organize meetings, manage calendars,...
  • Support in handling incoming invoices and payments to providers.

Assistant FR/AN

  • Unique Brussels
  • Bruxelles
  • Durée déterminée
De € 2.800 à € 3.500 par mois
  • Administrative activities: dealing with payments and invoices, archiving documents, working with...
  • Following on membership applications and providing information to new members and tracking the...

Executive assistant

  • Unique Brussels
  • Auderghem
  • Durée déterminée
De € 2.800 à € 3.800 par an
  • Manage the Agenda of the Executive Director and support her in the follow up of meetings
  • Manage the organization of workshops, meetings and events 

Office Manager

  • Unique Brussels
  • Saint-Josse-ten-Noode
  • Durée indéterminée
  • Bring a general administrative support (reception of office supplies, filing of contracts, update...
  • Organize events, i.e. the practicalities (hotel, venue, catering, …) for the different meetings 

Administration officer

  • Unique Brussels
  • Woluwe-Saint-Lambert
  • Intérim option contrat fixe
De € 2.500 à € 3.300 par mois
  • Specific administrative tasks related to the customer administration such as updating and...
  • To be the first point of contact providing information and support to customers, setting...

Receptionist

  • Unique Brussels
  • Bruxelles
  • Intérim option contrat fixe
  • Reception – welcoming visitors in a warm and personal manner 
  • First person of contact for incoming phone calls

un Manager administratif et financier

  • Secrétariat Général de l'Enseignement Catholique asbl (SeGEC) - Fédération de l'Enseignement Supérieur Catholique (FédESuC)
  • Woluwe-Saint-Lambert
  • Durée indéterminée
L'Institut de formation de l'Enseignement catholique (IFEC) est chargé par le Secrétariat général de l'Enseignement catholique (SeGEC) d'organiser et...
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