Offres d'emploi Administration - Furnes :   17 jobs

Jobs par e-mail :

Désactivé
Activé

Administratief Bediende

Office Assistant

Orderadministratie

Administratief bediende

Parttime Business Support

Allround Administratief Bediende

Student Finance

  • Robert Half
  • Plusieurs régions
  • Intérim, Job d'étudiant

Administratief Bediende

Personal Assistant - Brussels - (F/M/X)

gfh_newsletter

Des offres d'emploi sur mesure par e-mail

Vous cherchez un emploi de 'Administration - Furnes' ? Enregistrez rapidement votre Alerte emploi et recevez les offres d'emploi les plus adaptées, directement dans votre boîte mail.

Désactivé
Activé

Student Administratie

  • Robert Half
  • Flandre occidentale
  • Intérim, Job d'étudiant

Administratief Medewerker Input

Stralende Verhuuradviseur & Klantenonthaal

Directiesecretaresse BVOT

  • BVOT
  • Plusieurs régions
  • Durée indéterminée
De € 2.500 à € 4.000 par mois
  • Avantages extra-légaux
    • Assurance groupe
    • Chèques-repas
    • Ordinateur portable
    • Assurance hospitalisation individuelle
    • Travail à domicile

Medewerker secretariaat

  • HUIZE MARIA TROOST
  • Furnes
  • Durée indéterminée

Student(e) - Traiteurwinkel - Nieuwpoort

  • Adecco VEURNE
  • Nieuport
  • Job d'étudiant

Administratief bediende

  • SAMAGRO
  • Leisele
  • Durée indéterminée

Administratief medewerker burgerzaken

  • Stad Nieuwpoort
  • Nieuport
  • Durée indéterminée
D'autres ont aussi consulté
SAFRAN AIRCRAFT
COPRO
  • COPRO
  • Plusieurs régions
  • Durée indéterminée
Profacts
  • Profacts
  • www.profacts.be | The Loop - Gent
  • Durée indéterminée
SERVIBOX NV
Ajoutez votre CV
Découvrez les emplois qui correspondent à votre profil en téléchargeant votre CV.

Le job a été sauvegardé

Vous pouvez retrouver vos jobs sauvegardés sur la page d'accueil ou dans Mon Jobat.

Administratief Bediende

Voor een bedrijf in Oostkamp, die gelegen is in O-Forty, gaan we op zoek naar een Administratief Bediende (m/v/x) die de projecten kan opvolgen.
Intérim, Temps plein
Encore 2 jours pour postuler

Dit betreft een voltijdse of 4/5e functie met na de gekende interimperiode een vast contract.

Administratief Bediende

Description de la fonction

Taken?

  • Beheren van algemene projectadministratie:
    • Aanmaken projecten in projectmanagement tool;
    • Projectdata up to date houden;
    • Controle tijdregistratie;
    • Voorbereiding facturatie.
  • Monitoren en rapporteren van de voortgang van projecten:
    • Bewaken van de checkpoints en milestones;
    • Controleren of alle deliverables conform de planning en kwaliteitseisen opgeleverd zijn;
    • Coördineren van goedkeuringsprocessen bij milestones (bewaken van validaties);
  • Ondersteunen van de projectleiders in het opmaken en bewaken van planning, budgetten, processen, beheren van risico's en wijzigingen en de voortgang van projecten.

Robert Half BV en Robert Half Project Sourcing BV verwerken de gegevens van sollicitanten die nodig zijn om de sollicitatieprocedure uit te voeren. Meer informatie over gegevensbescherming, in het bijzonder over uw rechten, vindt u op Afficher le site web.

Profil

Profiel?

  • Je hebt bij voorkeur een Bachelorsdiploma of voldoende ervaring in soortgelijke functie;
  • Je hebt minimum 3 jaar ervaring en spreekt vloeiend Nederlands en hebt een goede kennis van Franse taal;
  • Je werkt vlot met Excel en hebt kennis van een ERP-programma;
  • Je bent vlot, communicatief en nauwkeurig.

Offre

Aanbod?

  • Je komt terecht een een dynamische KMO in een prachtig gebouw. Naast een marktconform loon krijg je ook een groepsverzekering - en hospitalisatieverzekering;
  • Je hebt recht op 20 wettelijke verlofdagen + 12 ADV-dagen, die vrij in te plannen zijn;
  • Er zijn ook flexibele werkuren.

Geïnteresseerd in deze uitzendopdracht? Solliciteer vandaag nog met volgende referentienummer: Afficher le numéro.

Information pratique

Robert Half Belgium
Robert Half Belgium

Accent Business Park,
Kwadestraat 153 bus 2.3,
8800 Roeselare
Type de fonction :
Lieu de travail
Exigences
Professionele Bachelor (Hoger Onderwijs Korte Type) Néerlandais, Français

Vous êtes à la recherche d'un emploi : Administration à Furnes?

Alors vous avez atterri au bon endroit, Jobat.be propose 17 emplois à Furnes dans la catégorie "Administration", Employé administratif et Assistant de gestion / secrétariat inclus.

Vous trouverez la plupart des emplois dans les catégories "1000 Bruxelles, 2000 Anvers" et "9000 Gand".