Offres d'emploi Administration - Bruxelles :   54 jobs

Jobs par e-mail :

Désactivé
Activé

Projectcoördinator Events & administratie

  • Avantages extra-légaux
    • Chèques-repas
    • Ordinateur portable
    • Intervention dans les frais de deplacement
    • Formations
    • Travail à domicile

Customer Care Advisor NL/FR

Receptionist

Executive Secretary/Personal Assistant

2de lijn klanten support Start up Vastgoed sector

De € 2.700 à € 3.100 par mois

Project Medewerker

€ 3.000 par mois

Administratief Assistent

De € 2.800 à € 3.000 par mois

Expert procedure (arbeidsongeschiktheid)

  • Avantages extra-légaux
    • Assurance groupe
    • Chèques-repas
    • Smartphone
    • Ordinateur portable
    • Abonnement internet
    • Assurance hospitalisation pour la famille
    • Assurance-invalidité
    • Assurance dentaire
    • Intervention dans les frais de deplacement
    • Saint Nicolas
    • Eco Cheque
    • Formations
    • Plan cafétéria
    • 13ème mois
    • Bonus de performance
    • Pécule de vacances
    • Travail à domicile

Management Assistant

De € 2.800 à € 3.300 par mois

Onthaalmedewerker

Projectconsultant Brussel

Management Assistant (m/f)

De € 3.500 à € 4.200 par mois

Project Consultant - Administratief Bediende

Office Assistant

De € 2.800 à € 3.300 par mois

Administratief medewerker/planner

De € 2.500 à € 3.000 par mois
gfh_newsletter

Des offres d'emploi sur mesure par e-mail

Vous cherchez un emploi de 'Administration, Durée indéterminée - Bruxelles' ? Enregistrez rapidement votre Alerte emploi et recevez les offres d'emploi les plus adaptées, directement dans votre boîte mail.

Désactivé
Activé

Dossierbeheerder medische dienst met sterke IT en reporting skills

  • Avantages extra-légaux
    • Assurance groupe
    • Chèques-repas
    • Abonnement internet
    • Assurance hospitalisation individuelle
    • Intervention dans les frais de deplacement
    • Formations
    • 13ème mois
    • Travail à domicile

Administratief Bediende

Allround Administratief bediende

Receptionist drietalig

De € 2.800 à € 3.200 par mois

Management Assistant

De € 3.000 à € 4.000 par mois

Management Assistant

Aministratief medewerker

De € 2.800 à € 3.200 par mois

Procurement Officer

  • Xtra
  • Bruxelles
  • Durée indéterminée, Indépendant, Starter

Veelzijdige receptionist

De € 2.600 à € 3.500 par mois

Executive Assistant met bedrijfswagen

Administratief Medewerker

Onthaalmedewerker

  • Avantages extra-légaux
    • Assurance groupe
    • Assurance hospitalisation individuelle
    • Assurance hospitalisation pour la famille
    • Intervention dans les frais de deplacement
    • Indemnité kilométrique vélo

Managementassistent

  • Avantages extra-légaux
    • Chèques-repas
    • Assurance hospitalisation individuelle
    • Intervention dans les frais de deplacement
    • Eco Cheque
    • Formations

Onthaalmedewerker Brussels

  • KBC
  • Bruxelles
  • Durée indéterminée

Medisch secretaresse (m/v/x)

  • CHIREC
  • Auderghem
  • Durée indéterminée
  • Avantages extra-légaux
    • Assurance groupe
    • Chèques-repas
    • Intervention dans les frais de deplacement
    • Eco Cheque
Trier selon : pertinence - Date
D'autres ont aussi consulté
COPRO
  • COPRO
  • Plusieurs régions
  • Durée indéterminée
Profacts
  • Profacts
  • www.profacts.be | The Loop - Gent
  • Durée indéterminée
SAFRAN AIRCRAFT
SERVIBOX NV
Ajoutez votre CV
Découvrez les emplois qui correspondent à votre profil en téléchargeant votre CV.

Le job a été sauvegardé

Vous pouvez retrouver vos jobs sauvegardés sur la page d'accueil ou dans Mon Jobat.

Projectcoördinator Events & administratie

Durée indéterminée, Temps partiel ou temps plein
Encore 6 jours pour postuler
NETWERK VERPLEEGKUNDE vzw:
  • is een Vlaamse beroepsorganisatie voor verpleegkundigen die al meer dan 70 jaar ten dienste staat van haar leden en vrijwilligers.
  • informeert en adviseert verpleegkundigen over de verschillende aspecten van hun beroep, en verdedigt hun belangen bij de overheden.
  • ambieert een sterke opleiding van verpleegkundigen. Daarvoor organiseert zij vormingen en congressen, zoals de Week van de Verpleegkundigen. Die vijfdaagse in het Kursaal van Oostende lokt jaarlijks meer dan 4.000 deelnemers.

Ben jij een organisatorisch talent met een passie voor het plannen en coördineren van inspirerende congressen?
Heb je oog voor detail en weet je algemene administratie van een organisatie te beheren?
Dan zijn wij op zoek naar jou!

Projectcoördinator Events & administratie

Description de la fonction

  • Projectcoördinator Events & administratie fungeer je als een echte duizendpoot. Je werkt nauw samen met de directe collega’s en de vrijwilligers, en ondersteunt waar nodig.
  • Je hebt een belangrijke voorbereidende en participerende rol in de praktische en administratieve uitwerking van congressen en bij de algemene administratie van de organisatie. 
  • Je houdt rekening met de wensen van leden, deelnemers en partnerorganisaties.
  • Je denkt mee na in functie van inhoud en efficiëntie om de dienstverlening naar de leden en deelnemers te verhogen.
  • Tijdens congressen bied je een brede ondersteuning.
  • Je stelt offertes op voor vormingen en sponsorpaketten in functie van de beschikbare (budgettaire) middelen en de vooropgestelde termijnen. Je volgt deze ook op.
  • Je stemt af met docenten, vrijwilligers, deelnemers, sponsors en stakeholders.
  • Je rapporteert aan de algemeen coördinator en hebt zeer regelmatig contact met de leden van NETWERK VERPLEEGLUNDE.
  • Dit takenpakket is niet exhaustief en kan evolueren over de jaren heen.

Profil

  • Je erkent de meerwaarde van een goede administratie en het hebben van een oog voor detail.
  • Je bent een krak in 1-op-1-communicatie.
  • Je kan zelfstandig werken en bent tegelijk een goede teamspeler.
  • Je bent organisatorisch zeer sterk, denkt probleemoplossend en bent  stressbestending. Deadlines schrikken je niet af.
  • Je bent gemotiveerd, resultaatgericht, energiek en proactief. 
  • Je beschikt over relevante werkervaring en verantwoordelijkheidszin.
  • Je bent vlot in Nederlands. Een goede kennis van het Frans is een pluspunt.

Offre

  • Possibilité de travailler à domicile : 1 jours
  • Chèques-repas
  • Ordinateur portable
  • Intervention dans les frais de deplacement
  • Formations
  • Travail à domicile
  • Je komt terecht in een vzw die een duidelijke profilering van verpleegkundigen nastreeft en waar inspanningen door de leden sterk worden geapprecieerd.
  • Je krijgt een uitdagende job met veelvuldige contacten, afwisseling, persoonlijke en professionele groei.
  • Verloning volgens vast barema PC 330.1 of IFIC -barema met maaltijdcheques.
  • Deeltijds contract 60% tot 80% of voltijds van onbepaalde duur.
  • Occasioneel thuiswerk is mogelijk na afspraak.

Information pratique

Heb je interesse? Stuur je motivatie en cv voor 3 april 2025.
Calculer votre temps de trajet
À : Netwerk Verpleegkunde | vergote square 43, 1030 Schaarbeek

Cette adresse est introuvable.

Aucun itinéraire n'a pu être trouvé entre les deux adresses.

08:30

Vous êtes à la recherche d'un emploi : Administration à Bruxelles?

Alors vous avez atterri au bon endroit, Jobat.be propose 54 emplois à Bruxelles dans la catégorie "Administration", Employé administratif, Réception et accueil et Assistant de gestion / secrétariat inclus.

Vous trouverez la plupart des emplois dans les catégories "9000 Gand, 1000 Bruxelles" et "2000 Anvers".