Offres d'emploi Administration »  Assistant de gestion / secrétariat - 3350 Linter :   36 jobs

Jobs par e-mail :

Désactivé
Activé

Kantoorhouder Mobiele Ploeg Aarschot

  • bpost
  • Plusieurs régions
  • Durée indéterminée
€ 2.751,87 par mois
  • Avantages extra-légaux
    • Assurance groupe
    • Chèques-repas
    • Assurance hospitalisation individuelle
  • Je vertaalt de commerciële objectieven naar dagelijkse of wekelijkse en coördineert de sales-acties...
  • Je verkoopt en promoot ook zelf onze postale en bancaire producten en diensten en die van onze...

Administratief Medewerker

  • Robert Half
  • Brabant flamand
  • Intérim
  • Je bent verantwoordelijk voor het dossierbeheer van jouw klanten van A tot Z;
  • Je zorgt voor de opvolging van de "keuringen" bij jouw klanten (inplannen van de controles,...

Assistant

  • Robert Half
  • Plusieurs régions
  • Intérim
  • Het ingeven en opvolgen van bestellingen voor verhuur of verkoop van materiaal.
  • Coördinatie van leveringen en bijbehorende transporten.

Executive Assistant

  • Robert Walters Belgium
  • Brabant flamand
  • Intérim
De € 3.000 à € 4.500 par mois
Jouw takenpakket als Executive Assistant: * Behandelen van mails en telefoons* Agenda management * Organiseren van meetings* Notuleren tijdens...

Office Coordinator IT Sector

  • Page Personnel
  • Plusieurs régions
  • Coordinate and manage office activities to ensure efficiency and compliance with company policies
  • Support department members with administrative tasks

Management assistant Technology Sector

  • Page Personnel
  • Plusieurs régions
  • Provide administrative support to the management team.
  • Coordinate and manage diaries, meetings and appointments.

Office Manager - Brussels - (M/F/X)

  • Page Personnel
  • Plusieurs régions
  • Manage daily office operations.
  • Ensure all administrative tasks are completed accurately and on time.

Personal Assistant - Brussels - (F/M/X)

  • Page Personnel
  • Plusieurs régions
  • Supporting the management team in day-to-day operations.
  • Managing diaries and organising meetings and appointments.

Management Assistent

  • Robert Half
  • Brabant flamand
  • Intérim
  • je ondersteunt het management met dagelijkse administratieve taken, waaronder planning van...
  • je verwelkomt bezoekers op een professionele manier;

Executive Assistant to Director - Science industry - Leuven

  • Page Personnel
  • Louvain
Je bereidt vergaderingen met voor, maakt verslagen en volgt beslissingen en aanbevelingen op in samenwerking met de administratieve directie.Je...

Office Manager

  • Robert Half
  • Louvain
  • Intérim
  • Je staat in voor het onthaal, je ontvang klanten/bezoekers;
  • Je bent het eerste aanspreekpunt aan de telefoon;

Administratief Office Assistant - tijdelijk - deeltijds (50%)

  • Bright Plus Leuven
  • Louvain
  • Durée déterminée
  • Je onthaal bezoekers op een warme manier. Je bent het administratieve aanspreekpunt voor het team.
  • Je zet bestellingen uit voor het laboratoriummateriaal en beheert de inkomende en uitgaande...

Personal Assistant

  • Bright Plus Leuven
  • Louvain
  • Durée indéterminée
  • Agendabeheer: jij beheert de afspraken en deadlines feilloos.
  • Reisorganisatie: je plant binnen- en buitenlandse trips, inclusief het regelen van verplaatsingen,...

Office Assistant

  • Bright Plus Hasselt
  • Hasselt
  • Intérim option contrat fixe
  • Als het eerste aanspreekpunt ben jij het gezicht van het bedrijf en zorg je voor een warm welkom....
  • Je bewaart het overzicht over alle vergaderruimtes, brengt deze in orde qua benodigdheden en...

Allround administratief medewerker

  • Robert Half
  • Brabant flamand
  • Intérim
  • Lange termijnplanning;
  • Invoeren van ritten en kilometers in de planningstool;
gfh_newsletter

Des offres d'emploi sur mesure par e-mail

Vous cherchez un emploi de 'Assistant de gestion / secrétariat - Linter (région Tirlemont)' ? Enregistrez rapidement votre Alerte emploi et recevez les offres d'emploi les plus adaptées, directement dans votre boîte mail.

Désactivé
Activé

Administratief Bediende

  • Vivaldis
  • Saint-Trond
  • Intérim
* Je bent het eerste aanspreekpunt binnen het bedrijf; * Beantwoorden van inkomende en uitgaande telefoons (NL - FR); * Beantwoorden van...

Poetshulp Alken

  • Actief Interim Sint-Truiden
  • Alken
  • Intérim option contrat fixe
Poets je graag en zoek je een leuke job in de ochtenduren? Dan ben je bij ons bij het juiste adres!We hebben momenteel twee locaties open staan: Het...

Management Assistant

  • Actief Interim Leuven
  • Heverlee
  • Provide management support and handle general office and secretarial tasks (e.g., office supplies,...
  • Organise and coordinate logistics for meetings, travel, events, and team activities.

Management Assistant

  • Start People
  • Heverlee
  • Intérim option contrat fixe
  • Management assistance, and general office and secretarial tasks (incl. copy machine ink & paper...
  • Organise and prepare the logistics of meetings, visits, business travel, taxi, hotel, flights,...

Poetshulp Herk-de-Stad 5u/week

  • Actief Interim Sint-Truiden
  • Halen
  • Intérim option contrat fixe
Poets je graag en zoek je een job op vrijdagnamiddag? Dan ben je bij ons bij het juiste adres!Je poetst burelen van een bedrijf in de regio...

Management Assistant

  • Actief Interim Leuven
  • Heverlee
  • Intérim
  • Scheduling and Calendar Management: Organizing and maintaining the executive's calendar, scheduling...
  • Meeting Coordination: Coordinating and organizing meetings, including preparing agendas, taking...

COMMERCIEEL MEDEWERKER REGIO LEUVEN

  • Manpower
  • Louvain
  • Intérim option contrat fixe
  • Als commercieel medewerker ben je het gezicht van bpost in jouw postkantoor. Je verwelkomt je...
  • Je zorgt er dus voor dat je kennis over onze producten en diensten steeds up-to-date blijft.

Management Assistent

  • Start People
  • Heverlee
  • Durée déterminée
  • You will be in charge of managing the agenda of managers 
  • You must be able to coordinate and organize internal & external meetings, conferences, business...

Schoonmaakmedewerker regio Diest

  • AGO Jobs & HR
  • Diest
  • Intérim
Wil jij deel uitmaken van een dynamisch team binnen een bedrijf dat waarde hecht aan kwaliteit en klanttevredenheid? Wij zijn op zoek naar een...

Administratief Medewerker

  • Unique Leuven
  • Rotselaar
  • Intérim option contrat fixe
De € 2.600 à € 3.300 par mois
  • Het informeren van klanten over wetgeving en de mogelijkheden om hun rijbewijs te behalen;
  • Offertes/facturen maken en betalingen opvolgen;

Schoonmaakmedewerker regio Tielt-Winge

  • AGO Jobs & HR
  • Tielt-Winge
  • Intérim
Wil jij deel uitmaken van een dynamisch team binnen een bedrijf dat waarde hecht aan kwaliteit en klanttevredenheid? Wij zijn op zoek naar een...

ADMINISTRATIEF TEAMLEADER

  • AGO Jobs & HR
  • Zonhoven
  • Intérim
Als Administratief Teamleader ben je verantwoordelijk voor het organiseren van de personeelsplanning en administratieve ondersteuning binnen de...

Management Assistent

  • Q jobs
  • Lummen
  • Intérim
In de rol van Sales & Management Assistent word je de rechterhand van de Sales Director. Je biedt administratieve en organisatorische ondersteuning...

Kantoorhouder

  • bpost
  • Plusieurs régions
  • Durée indéterminée
€ 2.751,87 par mois
  • Avantages extra-légaux
    • Assurance groupe
    • Chèques-repas
    • Assurance hospitalisation individuelle
  • Je vertaalt de commerciële objectieven naar dagelijkse of wekelijkse en coördineert de sales-acties...
  • Je verkoopt en promoot ook zelf onze postale en bancaire producten en diensten en die van onze...

Management assistent

  • Hoeve Roosbeek
  • Zepperen
  • Durée indéterminée
Hoeve Roosbeek staat voor zalig logeren, gastronomisch genieten, sfeervol relaxen en stijlvol vergaderen. Je zal samen met het management de...
Trier selon : pertinence - Date
D'autres ont aussi consulté
Ajoutez votre CV
Découvrez les emplois qui correspondent à votre profil en téléchargeant votre CV.

Le job a été sauvegardé

Vous pouvez retrouver vos jobs sauvegardés sur la page d'accueil ou dans Mon Jobat.

Aucun job sélectionné pour le moment
Sélectionnez un job sur la gauche pour le visualiser

Vous êtes à la recherche d'un emploi : Assistant de gestion / secrétariat à Linter?

Alors vous avez atterri au bon endroit, Jobat.be propose 36 emplois à Linter dans la catégorie "Assistant de gestion / secrétariat".

Vous trouverez la plupart des emplois dans les catégories "1000 Bruxelles, 2000 Anvers" et "1930 Zaventem".