-
Unique Brussels
-
Bruxelles
- Durée déterminée
De € 3.000 à € 3.500 par mois
- Organising meetings and events. Tasks include planning and logistics, preparation of documents,...
- Managing contacts and communication with members via the database and website;
-
Unique Brussels
-
Bruxelles
- Durée déterminée
De € 3.000 à € 3.500 par mois
Main Responsibilities:• Planning, organization and follow-up of EPSU activities and events. This includes preparing with the responsible policy...
-
Unique Brussels
-
Ixelles
- Intérim option contrat fixe
De € 2.500 à € 3.500 par mois
- Opvolgen van telefoons en briefwisseling;
- Opstellen van PowerPointpresentaties;
-
Unique Brussels
-
Bruxelles
- Intérim option contrat fixe
De € 3.000 à € 3.500 par mois
- Bezoekers ontvangen en doorverwijzen, de logistiek voor, tijdens en na bezoeken beheren (schema's...
- Inkomende/uitgaande standaard- en exprespost en pakketten beheren (ontvangst, codering,...
-
Unique Brussels
-
Bruxelles
- Intérim option contrat fixe
De € 2.800 à € 3.200 par mois
- Oversee and maintain the day-to-day operations of the office, ensuring a productive and organised...
- Coordinate office activities, including managing schedules and meetings.
-
Unique Brussels
-
Etterbeek
- Intérim option contrat fixe
De € 2.300 à € 3.000 par mois
- Met vertrouwen de telefoon opnemen
- Beheren en plannen van afspraken en vergaderingen
-
Unique Brussels
-
Ixelles
- Intérim option contrat fixe
De € 2.800 à € 4.000 par mois
Onze klant is momenteel op zoek naar een Office Manager.Als een Office Manager zal u de volgende verantwoordelijkheden hebben:Onthaal:Instaan voor...
-
Unique Brussels
-
Ixelles
- Intérim option contrat fixe
De € 3.000 à € 3.500 par mois
- Incoming Mail and Incoming phone calls
- Order Office supply
-
AGO Jobs & HR
-
Bruxelles
- Intérim
Voor onze klant in Elsene zijn we op zoek naar een tijdelijke communicatie- en administratief medewerker. In deze functie neem je de volgende taken...
-
Unique Brussels
-
Etterbeek
- Durée indéterminée
De € 2.500 à € 3.200 par mois
- Beheren van inkomende en uitgaande communicatie, inclusief telefoongesprekken, e-mails en post.
- Bijhouden van dossiers, databases en zowel elektronische als fysieke archiveringssystemen.
-
Unique Brussels
-
Etterbeek
- Durée indéterminée
De € 2.600 à € 2.800 par mois
- Agendabeheer
- Organisatie van vergaderingen
-
Unique Brussels
-
Etterbeek
- Durée indéterminée
De € 2.500 à € 3.000 par mois
- Agendabeheer
- Organisatie van vergaderingen
-
Unique Brussels
-
Bruxelles
- Durée indéterminée
De € 3.500 à € 4.200 par mois
- Administration support : travels arrangements, expense claims, contacts, follow up holiday planning...
- Communication support..
-
Unique Brussels
-
Etterbeek
- Intérim option contrat fixe
De € 3.000 à € 3.600 par an
- Independently manage his agenda and efficiently co-ordinate the arrangement of meetings, travel,...
- Sort emails, answers questions within the framework of certain instructions; transfer more complex...
-
Unique Brussels
-
Bruxelles
- Durée déterminée
De € 2.500 à € 3.000 par mois
- De afdeling Finance en HR assisteren bij het inwerken en verwelkomen van nieuwe medewerkers
- Beheren van het wagenpark
Voor een bedrijf in 1730 Asse zijn we opzoek naar een gemotiveerde* Ontvangen van bezoekers en leveranciers. + Beantwoorden van...
-
AGO Jobs & HR
-
Asse
- Intérim
AGO zoekt:een Office manager die dankzij zijn helikopterview voor groei zorgt binnen zijn team én bij zijn klanten. Because we need people with...
Onthaal van cliënteel op kantoor. Telefoons en mails beantwoorden van alle departementen. Behandelen van briefwisseling.Agendabeheer. Gebouw en...
-
Vivaldis
-
Lembeek
- Durée déterminée
* Je beheert de planningen van onze arbeiders en zorgt ervoor dat alles op rolletjes loopt. * Je levert het ERP-pakket aan de arbeiders zodat ze...