Offres d'emploi Administration »  Assistant de gestion / secrétariat - 1000 Bruxelles :   17 jobs

Jobs par e-mail :

Désactivé
Activé

ANG/FR Part Time Assistant

  • Unique Brussels
  • Bruxelles
  • Durée déterminée
De € 2.700 à € 3.000 par mois
The successful candidate will: • Support the Managing Director (daily schedule, meetings, travel)• Manage the office and provide administrative and...

English Assistant to the Executive Director/Administrative Coordinator

  • Unique Brussels
  • Bruxelles
  • Intérim option contrat fixe
De € 2.300 à € 2.400 par mois
JOB OBJECTIVETo provide assistance to the Executive Director in the execution of her function through preparation of meetings, maintaining calendar,...

Facility Assistant

  • Unique Brussels
  • Bruxelles
  • Intérim option contrat fixe
De € 2.300 à € 3.200 par an
  • Manage preventive and reactive maintenance and inspection of electricals installation, HVAC, access...
  • Support facility projects;

Receptionist

  • Unique Brussels
  • Bruxelles
  • Durée déterminée
De € 2.300 à € 2.600 par mois
  • Acting as the first point of contact for the internal and external stakeholders, answering or...
  • Performing general reception tasks, such as answering the telephone, taking and relaying messages,...

Management Assistant

  • Unique Brussels
  • Bruxelles
  • Intérim option contrat fixe
De € 2.500 à € 3.300 par mois
  • Provide comprehensive secretarial and administrative support, taking ownership to ensure work is...
  • Manage file management processes, including organizing and opening matters, closing files,...

Administrative assistant

  • Unique Brussels
  • Bruxelles
  • Intérim option contrat fixe
De € 2.500 à € 3.000 par mois
  • Collaborate with all staff to ensure the smooth execution of projects and initiatives.
  • Communicate with programme participants, stakeholders, and partners as needed.

Assistant (e) EN - FR

  • Unique Brussels
  • Bruxelles
  • Intérim option contrat fixe
De € 2.800 à € 3.000 par an
Tasks? Organisation of meetings: invitations, registrations, itineraries, catering, etc.? Administrative and secretarial support for executive staff?...

Executive Assistant

  • Unique Brussels
  • Bruxelles
  • Durée déterminée
De € 3.000 à € 3.500 par mois
  • Have the highest standards of integrity and behavior when working
  • Be the public face of the directors you support, and represent them

Management Assistant

  • Unique Brussels
  • Bruxelles
  • Intérim option contrat fixe
De € 2.500 à € 3.300 par mois
YOUR KEY RESPONSIBILITIESAdministration and secretarial:• Building working relationships with key stakeholders. You’re extremely people focused with...
gfh_newsletter

Des offres d'emploi sur mesure par e-mail

Vous cherchez un emploi de 'Assistant de gestion / secrétariat - Bruxelles (région Bruxelles)' ? Enregistrez rapidement votre Alerte emploi et recevez les offres d'emploi les plus adaptées, directement dans votre boîte mail.

Désactivé
Activé

Management Assistant

  • Unique Brussels
  • Bruxelles
  • Intérim option contrat fixe
De € 2.800 à € 3.200 par mois
  • Key responsibilities
  • Providing administrative support to consultants

Executive Assistant

  • Unique Brussels
  • Bruxelles
  • Intérim option contrat fixe
De € 3.300 à € 3.600 par an
  • General and administrative support to the team of the International Relations Department which...
  • Management and follow-up of communication: emails, paper correspondence, telephone contacts, etc.;

Management Assistant

  • Unique Brussels
  • Bruxelles
  • Intérim option contrat fixe
De € 3.000 à € 3.500 par an
  • Managing and organising the agenda of the directors
  • Responsible for contacts with suppliers

Assistant

  • Unique Brussels
  • Bruxelles
  • Intérim option contrat fixe
  • Welcome and direct visitors, manage logistics before, during and after visits (organising...
  • Manage incoming/outgoing standard and express mail and parcels (reception, encoding, distribution,...

Receptionist and PA

  • Unique Brussels
  • Bruxelles
  • Durée déterminée
De € 2.500 à € 3.200 par mois
  • Welcoming visitors.
  • Proactively process mails and requests and organizing agenda.

Office Manager

  • Unique Brussels
  • Bruxelles
  • Intérim option contrat fixe
De € 3.200 à € 3.500 par mois
  • Coordinate the office, keep the supplies at level, maintain office filing systems (e.g. time...
  • Schedule meetings, set up the agenda, take minutes and support the preparation of presentations for...

Receptionist

  • Unique Brussels
  • Bruxelles
  • Intérim option contrat fixe
De € 2.500 à € 3.300 par mois
  • Greet clients as soon as they arrive and connect them with the appropriate department
  • Answer the phone in a timely manner and direct calls to the correct offices

Executive Assistant

  • Unique Brussels
  • Bruxelles
  • Intérim option contrat fixe
De € 3.200 à € 3.500 par an
  • Managing and monitoring the agenda and scheduling appointments.
  • Ensuring that the schedule of Partner(s)/Principal(s) is followed and respected (acting as a...
D'autres ont aussi consulté
Ajoutez votre CV
Découvrez les emplois qui correspondent à votre profil en téléchargeant votre CV.

Le job a été sauvegardé

Vous pouvez retrouver vos jobs sauvegardés sur la page d'accueil ou dans Mon Jobat.

Aucun job sélectionné pour le moment
Sélectionnez un job sur la gauche pour le visualiser

Vous êtes à la recherche d'un emploi : Assistant de gestion / secrétariat à Bruxelles?

Alors vous avez atterri au bon endroit, Jobat.be propose 17 emplois à Bruxelles dans la catégorie "Assistant de gestion / secrétariat".

Vous trouverez la plupart des emplois dans les catégories "1000 Bruxelles, 1040 Etterbeek" et "1160 Auderghem".