Offres d'emploi Administration - Anvers :   265 jobs

Jobs par e-mail :

Désactivé
Activé

Deskundige Managementondersteuning (B1-B3)

Customer Service Medewerker FR/NL

  • HAYS
  • Herentals
  • Intérim
  • Avantages extra-légaux
    • Formations

Project Administrator

Administratief Medewerker Facturatie

Assistent Operators Manager Koel- en diepvriescarrosserieën

Werfleider funderingstechnieken

administratief assistent projectafdeling

Assistent projectleider omgevingswerken, grondwerk/beton

  • Vivaldis
  • Beerse
  • Intérim option contrat fixe

Assistent Projectleider (Industriële sites - Betonherstel VB. BASF)

  • Vivaldis
  • Geel
  • Intérim option contrat fixe

Commerciële Medewerker Verhuur

RECEPTION OFFICER

Administratief bediende

Monteur / technieker

Technieker

Allround Administratief projectadministratie

gfh_newsletter

Des offres d'emploi sur mesure par e-mail

Vous cherchez un emploi de 'Administration - Anvers' ? Enregistrez rapidement votre Alerte emploi et recevez les offres d'emploi les plus adaptées, directement dans votre boîte mail.

Désactivé
Activé

Office Manager | Dynamische omgeving | Antwerpen

Project Consultant - Office Assitant

Administratief bediende voor werkbonafhandeling

  • Engie
  • Anvers & Port d'Anvers
  • Durée déterminée

Office Assistant & Payroll medewerker

Werkvoorbereider/planner (Ramen & deuren)

Administratief bediende - BOUW

Part-time office manager - groeiend en dynamisch bedrijf

ONTHAALMEDEWERKER AUTOMOTIVE SECTOR

Administratief bediende - BOUW

Office & Sales Assistant

Administratieve jobstudent – Regio Kempen

Junior Projectleider

Administratie- ordermanagement/projectplanning (affiniteit techniek)

  • Vivaldis
  • Baerle-Duc
  • Intérim option contrat fixe

Office manager

Onthaalmedewerk(st)er Autoverhuur

Trier selon : pertinence - Date
D'autres ont aussi consulté
SAFRAN AIRCRAFT
COPRO
  • COPRO
  • Plusieurs régions
  • Durée indéterminée
Profacts
  • Profacts
  • www.profacts.be | The Loop - Gent
  • Durée indéterminée
SERVIBOX NV
Ajoutez votre CV
Découvrez les emplois qui correspondent à votre profil en téléchargeant votre CV.

Le job a été sauvegardé

Vous pouvez retrouver vos jobs sauvegardés sur la page d'accueil ou dans Mon Jobat.

Gemeente Ranst

Deskundige Managementondersteuning (B1-B3)

Durée indéterminée, Temps plein
En ligne depuis 4 jours sur Jobat.be
De gemeente en het OCMW van Ranst staan ten dienste van hun inwoners en bezoekers. Je werkt in een stimulerende werkomgeving waarin respect, eerlijkheid, samenwerking en klantgerichtheid centraal staan. Als medewerker bij gemeente Ranst werk je niet alleen voor Lokaal bestuur Ranst, maar draag je dagelijks direct of indirect bij aan het leven en welzijn van bijna 20.000 Ranstenaren.

Deskundige Managementondersteuning (B1-B3)

Description de la fonction

  • Je ontwikkelt een heldere visie voor de organisatorische werking van de beleidscel en draagt actief bij aan veranderings- en verbeteringsprocessen.
  • Je neemt een trekkende rol op in projecten ter verbetering van de werkprocessen en werkt hierbij nauw samen met andere afdelingen (zoals communicatie en informatica).
  • Je coördineert en voert diverse administratieve processen uit voor de verschillende beleidsorganen van de gemeente, het OCMW, de burgemeester en de algemeen directeur.
  • Je biedt essentiële administratieve en organisatorische ondersteuning bij het agenderen, opstellen van documenten en publicatie van besluiten van vergaderingen.
  • Je ondersteunt de algemeen directeur en rapporteert rechtstreeks aan hem.

Profil

  • Je beschikt over een bachelordiploma en/of een ruime ervaring in een gelijkaardige positie. Indien je niet beschikt over een bachelordiploma kan je minstens 5 jaar relevante beroepservaring voorleggen.
  • Je gaat zelfstandig te werk, neemt initiatief en bent oplossingsgericht.
  • Je hebt ervaring met projectmatige taken en bent veranderingsgericht. Je beschikt over sterke interpersoonlijke vaardigheden en toont het nodige taakgericht leiderschap.
  • Je werkt goed samen met collega’s en stimuleert samenwerking binnen de organisatie.
  • Je hebt sterke administratieve en organisatorische vaardigheden en werkt graag gestructureerd en nauwkeurig.
  • Affiniteit met werken in een overheidsorganisatie is een pluspunt, maar niet noodzakelijk.

Offre

  • Een veelzijdige en uitdagende functie in een ambitieuze gemeente die dicht bij haar inwoners staat.
  • Ruimte voor persoonlijke ontwikkeling en de mogelijkheid om je functie verder uit te bouwen.
  • Je krijgt de verantwoordelijkheid om autonoom te werken, initiatief te nemen en bij te dragen aan de verdere professionalisering van de organisatie.
  • Een aangename en informele werksfeer met enthousiaste collega’s die samen streven naar het realiseren van mooie resultaten.
  • Een bruto maandloon volgens het barema B1-B3, aangevuld met extra legale voordelen, een gunstig verlofstelsel en flexibele werktijden.
  • Een voltijds dienstverband voor onbepaalde duur.

Information pratique

Procedure: de selectieprocedure bestaat uit een schriftelijke en mondelinge proef.

Vous êtes à la recherche d'un emploi : Administration à Anvers?

Alors vous avez atterri au bon endroit, Jobat.be propose 265 emplois à Anvers dans la catégorie "Administration", Employé administratif, Assistant de gestion / secrétariat et Réception et accueil inclus.

Vous trouverez la plupart des emplois dans les catégories "1000 Bruxelles, 2000 Anvers" et "9000 Gand".