Offres d'emploi Administration - 9620 Zottegem :   732 jobs

Jobs par e-mail :

Désactivé
Activé

Allround Bediende

  • Bouttens
  • Kuurne
  • Durée indéterminée
• Na een intensieve inwerkperiode sta je in als polyvalente bediende in de binnendienst.• Je bent verantwoordelijk voor de opvolging van diverse...

Executive Support Officer

  • Anonyme
  • Gand
  • Durée indéterminée
  • Agendabeheer en reisplanning: jij coördineert, plant en prioriteert afspraken en zakenreizen.
  • Legal documentatie: je staat in voor de voorbereiding en controle van juridische documenten en het...

HR / Management assistant (m/v/x)

  • L’Ecopain d’Ignace
  • Enghien
  • Durée indéterminée
  • personeelsdienst verzorgen voor +/- 80 werknemers (arbeiders + bedienden) alsook de interimpool...
  • het aanspreekpunt inzake sociale wetgeving

Product content medewerker

  • WEBA Online
  • Gand
  • Durée indéterminée
  • Je lanceert nieuwe producten op de website door de productinformatie correct en gedetailleerd in te...
  • Je contacteert leveranciers om bijkomend beeldmateriaal en productinformatie te verkrijgen. Bij...

Raw material planner

  • United Petfood
  • Desteldonk
  • Durée indéterminée
  • Stockbeheer: Je controleert en beheert de voorraad van grondstoffen en verpakkingsmaterialen. Waar...
  • Bestellingen plaatsen: Je volgt de wekelijkse behoefte aan grondstoffen en verpakkingsmaterialen op...

Winkelmedewerker ontvangst goederen

  • WEBA Gent
  • Gand
  • Durée indéterminée
  • Je bent het eerste aanspreekpunt voor klanten met vragen over de producten van onze meeneemafdeling;
  • Je adviseert klanten en maakt hen wegwijs in de winkel

Vliegende PWA-consulent

  • Actiris
  • Bruxelles
  • Durée indéterminée
À partir de € 2.799,08 par mois
  • Avantages extra-légaux
    • Chèques-repas
    • Assurance hospitalisation individuelle
    • Assurance dentaire
    • Intervention dans les frais de deplacement
    • Indemnité kilométrique vélo
    • Travail à domicile
  • Je voert inschrijvingen uit, verspreidt informatie over het PWA-systeem.
  • Je bent verantwoordelijk voor de telefonische permanentie.

Facility Officer FMWS

  • Helan Onafhankelijk ziekenfonds
  • Gand
  • Durée indéterminée
De € 3.000 à € 3.414 par mois
  • Avantages extra-légaux
    • Assurance groupe
    • Chèques-repas
    • Assurance hospitalisation pour la famille
    • Assurance-invalidité
    • Assurance dentaire
    • Vélo en leasing
    • Intervention dans les frais de deplacement
    • Indemnité kilométrique vélo
    • Eco Cheque
    • 13ème mois
    • Pécule de vacances
    • Congés rémunérés supplémentaires
    • Travail à domicile
    • Congé d'ancienneté
  • Als Facility Officer FMWS ben je verantwoordelijk voor het beheer en de optimalisatie van de FMWS...
  • Daarnaast ben je eindverantwoordelijke voor het beheer van het proces m.b.t. de attesteringen en...

Customer Support Medewerker

  • Axon
  • Tielt
  • Durée indéterminée
  • Avantages extra-légaux
    • Ordinateur portable
    • Abonnement internet
    • Eco Cheque
    • Travail à domicile
Voor deze functie zijn wij op zoek naar een toegewijde medewerker die als eerste aanspreekpunt fungeert en de rust weet te bewaren, ook tijdens de...

Vliegende receptionist Brussel 38u week

  • ISS Facility Services
  • Plusieurs régions
  • Durée indéterminée
  • Ontvangen van externe bezoekers en gasten (tijdens normale werktijden)  
  • Afhandelen van telefoongesprekken (ontvangen en doorverbinden)  

Office Manager Sociaal Departement (m/v/x)

  • Federatie van de Belgische Elektriciteits- en Gasbedrijven
  • Bruxelles
  • Durée indéterminée
  • Avantages extra-légaux
    • Assurance groupe
    • Chèques-repas
    • Smartphone
    • Ordinateur portable
    • Abonnement internet
    • Assurance hospitalisation individuelle
    • Intervention dans les frais de deplacement
    • Congés rémunérés supplémentaires
    • Travail à domicile
FEBEG is momenteel op zoek naar een office manager met interesse in de inhoudelijke dossiers voor het Sociaal Departement.•U werkt nauw samen met en...

Operations Support

  • Equans
  • Zwijnaarde
  • Durée indéterminée
  • Avantages extra-légaux
    • Assurance groupe
    • Chèques-repas
    • Smartphone
    • Ordinateur portable
    • Abonnement internet
    • Assurance hospitalisation individuelle
    • Intervention dans les frais de deplacement
    • Eco Cheque
    • Formations
    • 13ème mois
    • Pécule de vacances
    • Congés rémunérés supplémentaires
    • Travail à domicile
  • beheren van attesten en documentatie voor projecten en werkzaamheden (Sharepoint)
  • facturatie volgens het time/material-principe. Opvolging van aankoop en bestellingen gekoppeld aan...

Technisch Administratief Bediende

  • Robert Half
  • Plusieurs régions
  • Intérim
De € 2.600 à € 3.800 par mois
  • Avantages extra-légaux
    • Assurance groupe
    • Chèques-repas
    • Assurance hospitalisation individuelle
    • Eco Cheque
    • Travail à domicile
  • Je behandelt inkomende prijsaanvragen van klanten en biedt hen advies.
  • Je maakt nauwkeurige prijscalculaties en werkt offertes uit.

Office Manager

  • Robert Half
  • Audenarde
  • Intérim
De € 2.500 à € 3.500 par mois
  • Je staat in voor zorgvuldig beheren en coördineren van verschillende aangiftes zodat deze tijdig...
  • Je bent verantwoordelijk voor het accuraat invoeren en verwerken van gegevens in de bedrijfseigen...

Office Manager

  • Robert Half
  • Audenarde
  • Intérim
De € 3.500 à € 3.750 par mois
  • Je neemt de integrale projectadministratie voor je rekening. Je wordt hierbij vanzelfsprekend...
  • Je maakt de onderaannemingscontracten op en je controleert de technische aspecten van binnenkomende...
gfh_newsletter

Des offres d'emploi sur mesure par e-mail

Vous cherchez un emploi de 'Administration - Zottegem (région Alost)' ? Enregistrez rapidement votre Alerte emploi et recevez les offres d'emploi les plus adaptées, directement dans votre boîte mail.

Désactivé
Activé

Medewerker post-akte

  • Van Damme Wim - Notaris BV
  • Lochristi
  • Durée indéterminée, Starter
  • je zal de dossiers na de ondertekening van de akte administratief opvolgen:
  • inschrijving in het repertorium;

Junior Management Assistant

  • Bright Plus Aalst
  • Alost
  • Durée indéterminée
  • Beheren van telefoon- en mailverkeer
  • Uitvoeren van algemeen secretariaatswerk, zoals het bijhouden van aanwezigheids- en vergaderschema's

Allround adminstratief bediende (4/5 werkregime)

  • Page Personnel
  • Merelbeke
  • Je staat in voor het verwerken en registreren van binnenkomende opdrachten via de webshop en e-mail.
  • Je bent het aanspreekpunt van de klanten. Je staat hen te woord en geeft antwoorden geven op...

allround administratief bediende (4/5)

  • Page Personnel
  • Merelbeke
  • Je staat zowel via e-mail als telefonisch de klanten te woord.
  • Je ondersteunt de klanten bij eventuele vragen.

Office manager - Erpe-Mere - Internationaal bedrijf

  • Page Personnel
  • Erpe-Mere
  • Beheren van de dagelijkse kantooractiviteiten ;
  • Coördineren van vergaderingen en evenementen ;

Management Assistant

  • Robert Half
  • Flandre orientale
  • Intérim
  • Je staat in voor het telefonisch onthaal en binnenkomende telefonie;
  • Je bent verantwoordelijk voor het beheren van de mailbox;

Senior Management Assistant

  • Bright Plus Aalst
  • Alost
  • Durée indéterminée
  • Je bent een cruciale verbinding tussen het management en de afdeling. Je zorgt dat dagelijkse...
  • Administratieve ondersteuning: Je biedt algemene administratieve assistentie aan de managers en...

Medewerker rapportering

  • Familiehulp
  • Afsnee
  • Durée indéterminée, Starter
  • Avantages extra-légaux
    • Assurance groupe
    • Chèques-repas
    • Smartphone
    • Ordinateur portable
    • Parking
    • Formations
    • Congés rémunérés supplémentaires
    • Travail à domicile
    • Congé d'ancienneté
  • Je voert data-analyses uit;
  • Je formuleert verbetervoorstellen en onderhoudt en bewaakt de best practices m.b.t. het gebruik van...

Office manager - IT-sector - Merelbeke

  • Page Personnel
  • Merelbeke
  • Beheren van agenda's en plannen van vergaderingen.
  • Verwerken van inkomende en uitgaande correspondentie.

Administratief Bediende - Moderne KMO (M/V/X)

  • Page Personnel
  • Merelbeke
  • Algemene administratieve ondersteuning
  • Orders en bestellingen opvolgen en correct doorspelen naar de juiste diensten

Assistant

  • Robert Half
  • Plusieurs régions
  • Intérim
  • Het ingeven en opvolgen van bestellingen voor verhuur of verkoop van materiaal.
  • Coördinatie van leveringen en bijbehorende transporten.

Deskundige templatebeheer

  • Vlaams Agentschap voor de Uitbetaling van Toelagen in het kader van het Gezinsbeleid
  • Bruxelles
  • Durée indéterminée
Het Agentschap Uitbetaling Groeipakket verzorgt een klantvriendelijk en kwaliteitsvol aanbod, waarin de gezinnen (en in het bijzonder de meest...

Front Office medewerker

  • Page Personnel
  • Alost
  • Je verwelkomt de Klanten en verwijst ook door naar de juiste verkoper
  • Je neemt de telefoons op en verstrekt informatie aan de klanten

Junior office Manager - Merelbeke

  • Page Personnel
  • Merelbeke
  • Je beheert administratieve taken zoals het beheren van agenda's, e-mailverkeer en telefonische...
  • Je coördineert de interne communicatie en fungeert als contactpersoon voor klanten.

Administratief bediende - Erpe-Mere - Easy to reach

  • Page Personnel
  • Erpe-Mere
  • Beheer van inkomende en uitgaande mails, documenten en archivering
  • Verwerken van sales orders in het ERP-systeem en coördineren van transport
Trier selon : pertinence - Date
D'autres ont aussi consulté
Ajoutez votre CV
Découvrez les emplois qui correspondent à votre profil en téléchargeant votre CV.

Le job a été sauvegardé

Vous pouvez retrouver vos jobs sauvegardés sur la page d'accueil ou dans Mon Jobat.

Aucun job sélectionné pour le moment
Sélectionnez un job sur la gauche pour le visualiser

Vous êtes à la recherche d'un emploi : Administration à Zottegem?

Alors vous avez atterri au bon endroit, Jobat.be propose 732 emplois à Zottegem dans la catégorie "Administration", Employé administratif, Assistant de gestion / secrétariat et Réception et accueil inclus.

Vous trouverez la plupart des emplois dans les catégories "1000 Bruxelles, 9000 Gand" et "2000 Anvers".