Offres d'emploi Administration - 9230 Wetteren :   1163 jobs

Jobs par e-mail :

Désactivé
Activé

Executive Support Officer

  • Anonyme
  • Gand
  • Durée indéterminée
  • Agendabeheer en reisplanning: jij coördineert, plant en prioriteert afspraken en zakenreizen.
  • Legal documentatie: je staat in voor de voorbereiding en controle van juridische documenten en het...

Allround Bediende

  • Bouttens
  • Kuurne
  • Durée indéterminée
• Na een intensieve inwerkperiode sta je in als polyvalente bediende in de binnendienst.• Je bent verantwoordelijk voor de opvolging van diverse...

Product content medewerker

  • WEBA Online
  • Gand
  • Durée indéterminée
  • Je lanceert nieuwe producten op de website door de productinformatie correct en gedetailleerd in te...
  • Je contacteert leveranciers om bijkomend beeldmateriaal en productinformatie te verkrijgen. Bij...

HR / Management assistant (m/v/x)

  • L’Ecopain d’Ignace
  • Enghien
  • Durée indéterminée
  • personeelsdienst verzorgen voor +/- 80 werknemers (arbeiders + bedienden) alsook de interimpool...
  • het aanspreekpunt inzake sociale wetgeving

Raw material planner

  • United Petfood
  • Desteldonk
  • Durée indéterminée
  • Stockbeheer: Je controleert en beheert de voorraad van grondstoffen en verpakkingsmaterialen. Waar...
  • Bestellingen plaatsen: Je volgt de wekelijkse behoefte aan grondstoffen en verpakkingsmaterialen op...

Winkelmedewerker ontvangst goederen

  • WEBA Gent
  • Gand
  • Durée indéterminée
  • Je bent het eerste aanspreekpunt voor klanten met vragen over de producten van onze meeneemafdeling;
  • Je adviseert klanten en maakt hen wegwijs in de winkel

Facility Officer FMWS

  • Helan Onafhankelijk ziekenfonds
  • Gand
  • Durée indéterminée
De € 3.000 à € 3.414 par mois
  • Avantages extra-légaux
    • Assurance groupe
    • Chèques-repas
    • Assurance hospitalisation pour la famille
    • Assurance-invalidité
    • Assurance dentaire
    • Vélo en leasing
    • Intervention dans les frais de deplacement
    • Indemnité kilométrique vélo
    • Eco Cheque
    • 13ème mois
    • Pécule de vacances
    • Congés rémunérés supplémentaires
    • Travail à domicile
    • Congé d'ancienneté
  • Als Facility Officer FMWS ben je verantwoordelijk voor het beheer en de optimalisatie van de FMWS...
  • Daarnaast ben je eindverantwoordelijke voor het beheer van het proces m.b.t. de attesteringen en...

Vliegende PWA-consulent

  • Actiris
  • Bruxelles
  • Durée indéterminée
À partir de € 2.799,08 par mois
  • Avantages extra-légaux
    • Chèques-repas
    • Assurance hospitalisation individuelle
    • Assurance dentaire
    • Intervention dans les frais de deplacement
    • Indemnité kilométrique vélo
    • Travail à domicile
  • Je voert inschrijvingen uit, verspreidt informatie over het PWA-systeem.
  • Je bent verantwoordelijk voor de telefonische permanentie.

Customer Support Medewerker

  • Axon
  • Tielt
  • Durée indéterminée
  • Avantages extra-légaux
    • Ordinateur portable
    • Abonnement internet
    • Eco Cheque
    • Travail à domicile
Voor deze functie zijn wij op zoek naar een toegewijde medewerker die als eerste aanspreekpunt fungeert en de rust weet te bewaren, ook tijdens de...

Office Manager Sociaal Departement (m/v/x)

  • Federatie van de Belgische Elektriciteits- en Gasbedrijven
  • Bruxelles
  • Durée indéterminée
  • Avantages extra-légaux
    • Assurance groupe
    • Chèques-repas
    • Smartphone
    • Ordinateur portable
    • Abonnement internet
    • Assurance hospitalisation individuelle
    • Intervention dans les frais de deplacement
    • Congés rémunérés supplémentaires
    • Travail à domicile
FEBEG is momenteel op zoek naar een office manager met interesse in de inhoudelijke dossiers voor het Sociaal Departement.•U werkt nauw samen met en...

Operations Support

  • Equans
  • Zwijnaarde
  • Durée indéterminée
  • Avantages extra-légaux
    • Assurance groupe
    • Chèques-repas
    • Smartphone
    • Ordinateur portable
    • Abonnement internet
    • Assurance hospitalisation individuelle
    • Intervention dans les frais de deplacement
    • Eco Cheque
    • Formations
    • 13ème mois
    • Pécule de vacances
    • Congés rémunérés supplémentaires
    • Travail à domicile
  • beheren van attesten en documentatie voor projecten en werkzaamheden (Sharepoint)
  • facturatie volgens het time/material-principe. Opvolging van aankoop en bestellingen gekoppeld aan...

Administratief medewerk(st)er / hulpboekhoud(st)er

  • Trilations N.V.
  • Kontich
  • Durée indéterminée
De € 3.000 à € 4.000 par mois
  • Avantages extra-légaux
    • Assurance groupe
    • Voiture d'entreprise
    • Carte carburant / Carte de recharge électrique
    • Ordinateur portable
    • Abonnement internet
    • Assurance hospitalisation individuelle
    • Budget mobilité
    • Compensation de repas
    • Naissance
    • Mariage
    • Anniversaire
    • Saint Nicolas
    • Coûts forfaitaires
    • Eco Cheque
    • Formations
    • 13ème mois
    • Pécule de vacances
    • Congés rémunérés supplémentaires
    • Travail à domicile
Word jij helemaal warm van hulp bij de boekhouding? Wij zijn op zoek naar een administratieve duizendpoot. Klinkt deze uitdaging als iets voor jou?...

Office Assistant HSSE

  • DP World Antwerp
  • Doel
  • Durée indéterminée
  • Avantages extra-légaux
    • Assurance groupe
    • Chèques-repas
    • Ordinateur portable
    • Abonnement internet
    • Assurance hospitalisation individuelle
    • Assurance-invalidité
    • Vélo en leasing
    • Parking
    • Intervention dans les frais de deplacement
    • Indemnité kilométrique vélo
    • Naissance
    • Mariage
    • Anniversaire
    • Saint Nicolas
    • Eco Cheque
    • Formations
    • 13ème mois
    • Pécule de vacances
    • Congés rémunérés supplémentaires
    • Travail à domicile
    • Congé d'ancienneté
  • Je bent de administratieve duizendpoot van de HSSE-afdeling en ondersteunt het team waar nodig
  • Je bent verantwoordelijk voor de aangifte en opvolging van arbeidsongevallen en staat in contact...

Medewerker post-akte

  • Van Damme Wim - Notaris BV
  • Lochristi
  • Durée indéterminée, Starter
  • je zal de dossiers na de ondertekening van de akte administratief opvolgen:
  • inschrijving in het repertorium;

Vliegende receptionist Brussel 38u week

  • ISS Facility Services
  • Plusieurs régions
  • Durée indéterminée
  • Ontvangen van externe bezoekers en gasten (tijdens normale werktijden)  
  • Afhandelen van telefoongesprekken (ontvangen en doorverbinden)  
gfh_newsletter

Des offres d'emploi sur mesure par e-mail

Vous cherchez un emploi de 'Administration - Wetteren (région Termonde)' ? Enregistrez rapidement votre Alerte emploi et recevez les offres d'emploi les plus adaptées, directement dans votre boîte mail.

Désactivé
Activé

Allround adminstratief bediende (4/5 werkregime)

  • Page Personnel
  • Merelbeke
  • Je staat in voor het verwerken en registreren van binnenkomende opdrachten via de webshop en e-mail.
  • Je bent het aanspreekpunt van de klanten. Je staat hen te woord en geeft antwoorden geven op...

allround administratief bediende (4/5)

  • Page Personnel
  • Merelbeke
  • Je staat zowel via e-mail als telefonisch de klanten te woord.
  • Je ondersteunt de klanten bij eventuele vragen.

Deskundige templatebeheer

  • Vlaams Agentschap voor de Uitbetaling van Toelagen in het kader van het Gezinsbeleid
  • Bruxelles
  • Durée indéterminée
Het Agentschap Uitbetaling Groeipakket verzorgt een klantvriendelijk en kwaliteitsvol aanbod, waarin de gezinnen (en in het bijzonder de meest...

Medewerker rapportering

  • Familiehulp
  • Afsnee
  • Durée indéterminée, Starter
  • Avantages extra-légaux
    • Assurance groupe
    • Chèques-repas
    • Smartphone
    • Ordinateur portable
    • Parking
    • Formations
    • Congés rémunérés supplémentaires
    • Travail à domicile
    • Congé d'ancienneté
  • Je voert data-analyses uit;
  • Je formuleert verbetervoorstellen en onderhoudt en bewaakt de best practices m.b.t. het gebruik van...

Office manager - IT-sector - Merelbeke

  • Page Personnel
  • Merelbeke
  • Beheren van agenda's en plannen van vergaderingen.
  • Verwerken van inkomende en uitgaande correspondentie.

Administratief Bediende - Moderne KMO (M/V/X)

  • Page Personnel
  • Merelbeke
  • Algemene administratieve ondersteuning
  • Orders en bestellingen opvolgen en correct doorspelen naar de juiste diensten

Receptie medewerker

  • WaW
  • Zele
Ben jij op zoek naar een veelzijdige rol waarin je echt het verschil maakt? Als Receptie medewerker bij onze klant in Zele ben jij het eerste...

Administratief Medewerker Aanbestedingen

  • Robert Half
  • Termonde
  • Intérim
De € 2.500 à € 3.500 par mois
  • Je beheert de data van prijsaanvragen, offertes, publicaties, etc;
  • Je vraagt bestekken op en analyseert ze;

Administratief Medewerker Klantendienst - direct contract van bepaalde duur van 20u/week

  • AMP
  • Bruxelles
  • Je beantwoordt de vragen en klachten van de klanten per telefoon of per mail, met betrekking tot de...
  • Je behandelt inkomende en uitgaande oproepen.
    • Je behandelt gemiddeld 50 calls per dag.

Technisch Administratief Bediende

  • Robert Half
  • Plusieurs régions
  • Intérim
De € 2.600 à € 3.800 par mois
  • Avantages extra-légaux
    • Assurance groupe
    • Chèques-repas
    • Assurance hospitalisation individuelle
    • Eco Cheque
    • Travail à domicile
  • Je behandelt inkomende prijsaanvragen van klanten en biedt hen advies.
  • Je maakt nauwkeurige prijscalculaties en werkt offertes uit.

Office Manager

  • Bright Plus Gent
  • Destelbergen
  • Intérim option contrat fixe
  • Je staat in voor het onthaal en eerstelijnstelefonie.
  • Je beheert klanten en prospecten door aanvragen te verwerken, afspraken te plannen en medewerkers...

Administratieve Duizendpoot met Cijfermatig Inzicht

  • Icarus Invest
  • Ardooie
  • Durée indéterminée
  • Avantages extra-légaux
    • Assurance groupe
    • Chèques-repas
    • Smartphone
    • Ordinateur portable
    • Assurance hospitalisation individuelle
    • Eco Cheque
  • Afpunten en boeken van aankoopfacturen en codabestanden.
  • Betalingen klaarzetten en betalingslijsten opvolgen, zodat alles tijdig wordt afgehandeld.

Office Assistant

  • Bright Plus Gent
  • Gand
  • Durée indéterminée
  • Je zorgt ervoor dat alle bestellingen geregistreerd zijn in SAP volgt deze nauwgezet op.
  • Je staat in nauw contact met de klanten en de vertegenwoordigers.

Junior office Manager - Merelbeke

  • Page Personnel
  • Merelbeke
  • Je beheert administratieve taken zoals het beheren van agenda's, e-mailverkeer en telefonische...
  • Je coördineert de interne communicatie en fungeert als contactpersoon voor klanten.

Office Assistant

  • Bright Plus Gent
  • Gand
  • Intérim option contrat fixe
  • Je staat klanten te woord bij vragen over levertermijnen en volgt de orders op.
  • Je stelt facturen op in SAP, maakt rapporten en verwerkt gegevens.
Trier selon : pertinence - Date
D'autres ont aussi consulté
Ajoutez votre CV
Découvrez les emplois qui correspondent à votre profil en téléchargeant votre CV.

Le job a été sauvegardé

Vous pouvez retrouver vos jobs sauvegardés sur la page d'accueil ou dans Mon Jobat.

Aucun job sélectionné pour le moment
Sélectionnez un job sur la gauche pour le visualiser

Vous êtes à la recherche d'un emploi : Administration à Wetteren?

Alors vous avez atterri au bon endroit, Jobat.be propose 1163 emplois à Wetteren dans la catégorie "Administration", Employé administratif, Assistant de gestion / secrétariat et Réception et accueil inclus.

Vous trouverez la plupart des emplois dans les catégories "1000 Bruxelles, 9000 Gand" et "2000 Anvers".