Offres d'emploi Administration - 9130 Doel :   694 jobs

Jobs par e-mail :

Désactivé
Activé

Administratief medewerk(st)er / hulpboekhoud(st)er

  • Trilations N.V.
  • Kontich
  • Durée indéterminée
De € 3.000 à € 4.000 par mois
  • Avantages extra-légaux
    • Assurance groupe
    • Voiture d'entreprise
    • Carte carburant / Carte de recharge électrique
    • Ordinateur portable
    • Abonnement internet
    • Assurance hospitalisation individuelle
    • Budget mobilité
    • Compensation de repas
    • Naissance
    • Mariage
    • Anniversaire
    • Saint Nicolas
    • Coûts forfaitaires
    • Eco Cheque
    • Formations
    • 13ème mois
    • Pécule de vacances
    • Congés rémunérés supplémentaires
    • Travail à domicile
Word jij helemaal warm van hulp bij de boekhouding? Wij zijn op zoek naar een administratieve duizendpoot. Klinkt deze uitdaging als iets voor jou?...

Office Assistant HSSE

  • DP World Antwerp
  • Doel
  • Durée indéterminée
  • Avantages extra-légaux
    • Assurance groupe
    • Chèques-repas
    • Ordinateur portable
    • Abonnement internet
    • Assurance hospitalisation individuelle
    • Assurance-invalidité
    • Vélo en leasing
    • Parking
    • Intervention dans les frais de deplacement
    • Indemnité kilométrique vélo
    • Naissance
    • Mariage
    • Anniversaire
    • Saint Nicolas
    • Eco Cheque
    • Formations
    • 13ème mois
    • Pécule de vacances
    • Congés rémunérés supplémentaires
    • Travail à domicile
    • Congé d'ancienneté
  • Je bent de administratieve duizendpoot van de HSSE-afdeling en ondersteunt het team waar nodig
  • Je bent verantwoordelijk voor de aangifte en opvolging van arbeidsongevallen en staat in contact...

Administratief bediende voor werkbonafhandeling

  • Engie
  • Anvers & Port d'Anvers
  • Durée déterminée
  • je assisteert bij het proces werkbonafhandeling
  • je werkt nauwkeurig in het beheersysteem (de PM module van SAP)

Raw material planner

  • United Petfood
  • Desteldonk
  • Durée indéterminée
  • Stockbeheer: Je controleert en beheert de voorraad van grondstoffen en verpakkingsmaterialen. Waar...
  • Bestellingen plaatsen: Je volgt de wekelijkse behoefte aan grondstoffen en verpakkingsmaterialen op...

Administratief Bediende Logistiek

  • Xtra Interim & Select
  • Verrebroek
  • Intérim option contrat fixe
  • Je biedt administratieve ondersteuning op verschillende vlakken.
  • Je bent verantwoordelijk voor de dagelijkse registratie en opvolging van alle logistieke processen.

Office Manager - Kom jij ons team versterken?

  • Immo Jamar
  • Anvers
  • Durée indéterminée
  • Avantages extra-légaux
    • 13ème mois
    • Pécule de vacances
  • Beheren van de info-mailbox
  • Inplannen van afspraken voor de makelaars

Facility Admin

  • ISS Facility Services
  • Anvers
  • Durée indéterminée
  • Verantwoordelijk voor het beheren van het loket en het ontvangen van bezoekers. 
  • Dagelijks beheer van de mailbox en de binnenkomende tickets in onze software.  

Assistent manager Mortsel

  • Carrefour Belgium NV
  • Anvers
  • Je stelt de klant altijd en overal centraal. Je luistert, informeert en helpt je klant verder.
  • Je zorgt voor correcte prijzen.

Vliegende receptionist Brussel 38u week

  • ISS Facility Services
  • Plusieurs régions
  • Durée indéterminée
  • Ontvangen van externe bezoekers en gasten (tijdens normale werktijden)  
  • Afhandelen van telefoongesprekken (ontvangen en doorverbinden)  

Dossierbeheerder HR en beleidsondersteuning

  • Universiteit van Antwerpen
  • Anvers
  • Durée déterminée
  • Avantages extra-légaux
    • Assurance groupe
    • Chèques-repas
    • Abonnement internet
    • Parking
    • Intervention dans les frais de deplacement
    • Eco Cheque
    • Formations
    • Congés rémunérés supplémentaires
    • Travail à domicile
  • Gemiddeld anderhalve dag per week (30%) sta je ter ondersteuning van het facultaire HR-team en de...
  • Gemiddeld een halve dag per week (10%) vervul je taken in de financiële cel van de faculteit: bij...

Office Manager – Notarieel medewerker (M/V)

  • Kantoor Notaris Evi Jansen
  • Wommelgem
  • Durée indéterminée, Starter
  • Front Office Taken:Onthaal/Receptie (Telefoon, deur, wachtzaal, …)Beheer kantooragendaBehandeling...
  • Back Office Taken:Administratieve ondersteuning van de notaris en dossierbeheerdersKlassement...

Administratief Bediende Aankoop

  • Xtra Interim & Select
  • Wijnegem
  • Intérim option contrat fixe, Durée indéterminée
  • Het volledige aankoopproces administratief opvolgen van A tot Z
  • Aan de hand van de noden van het bedrijf probeer jij producten/artikelen aan de juiste prijs aan te...

Technisch Baliemedewerker

  • Xtra
  • Schoten
  • Intérim option contrat fixe, Durée indéterminée
  • Klanten verwelkomen en adviseren bij de aankoop van gereedschappen en machines. 
  • Voorzien van technische productinformatie en het doen van aanbevelingen op basis van de behoeften...

Technisch Administratief Bediende

  • Robert Half
  • Plusieurs régions
  • Intérim
De € 2.600 à € 3.800 par mois
  • Avantages extra-légaux
    • Assurance groupe
    • Chèques-repas
    • Assurance hospitalisation individuelle
    • Eco Cheque
    • Travail à domicile
  • Je behandelt inkomende prijsaanvragen van klanten en biedt hen advies.
  • Je maakt nauwkeurige prijscalculaties en werkt offertes uit.

(Junior) Admin officer Zwijndrecht

  • Page Personnel
  • Zwijndrecht
  • Ondersteuning bieden aan het Secretarial & Business Support team ;
  • Verwerking van administratieve taken, zoals het opstellen van rapporten en het bijhouden van...
gfh_newsletter

Des offres d'emploi sur mesure par e-mail

Vous cherchez un emploi de 'Administration - Doel (région Saint-Nicolas)' ? Enregistrez rapidement votre Alerte emploi et recevez les offres d'emploi les plus adaptées, directement dans votre boîte mail.

Désactivé
Activé

Kantoorhouder Mobiele Ploeg Turnhout

  • bpost
  • Plusieurs régions
  • Durée indéterminée
€ 2.751,87 par mois
  • Avantages extra-légaux
    • Assurance groupe
    • Chèques-repas
    • Assurance hospitalisation individuelle
  • Je vertaalt de commerciële objectieven naar dagelijkse of wekelijkse en coördineert de sales-acties...
  • Je verkoopt en promoot ook zelf onze postale en bancaire producten en diensten en die van onze...

Management assistant

  • Page Personnel
  • Zwijndrecht
  • Ondersteuning bieden aan het team met dagelijkse administratieve taken;
  • Beheren van agenda en coördineren van vergaderingen;

Traineeship Management Assistant

  • Profile Group Antwerpen
  • Anvers
  • Durée indéterminée
  • Avantages extra-légaux
    • Vélo en leasing
    • Formations
  • Administratieve ondersteuning:
  • Beheren van agenda en coördineren van afspraken en vergaderingen.

Management assistant Linkeroever

  • Page Personnel
  • Zwijndrecht
  • Ondersteunen van het managementteam met administratieve taken ;
  • Coördineren en beheren van agenda's voor het managementteam ;

Team Assistant - 2 dagen Home Office

  • Bright Plus Antwerpen
  • Doel
  • Intérim option contrat fixe
  • Je behartigt inkomende mails, telefonie en brieven. 
  • Je zorgt voor de agendaplanning van de lopende projecten.

Administratief medewerker - Zwijndrecht - M/V/X

  • Page Personnel
  • Zwijndrecht
  • Ondersteuning bieden aan de director in diverse taken;
  • Beheer van de algemene administratie van de director;

Management Assistant

  • Page Personnel
  • Anvers
  • Je organiseert evenementen van A tot Z.
  • Je ondersteunt de COO en het directiecomité.

Receptionist (M/V:X)

  • Page Personnel
  • Anvers
  • Het verwelkomen van bezoekers op een warme en professionele manier.
  • Het creëren en onderhouden van een georganiseerde en efficiënte kantooromgeving.

Freelance - Management Assistant

  • Bright Plus Antwerpen
  • Anvers
  • Durée indéterminée
  • Je staat in voor het agendabeheer.
  • Je bereidt meetings voor zoals het opmaken van presentaties, het reserveren van de vergaderzaal enz.

Administratief medewerker

  • Page Personnel
  • Zwijndrecht
  • Ondersteuning bieden aan de director ;
  • Verantwoordelijk voor de algemene administratie van de director ;

Management Assistent (M/V/X)

  • Page Personnel
  • Anvers
  • Beheer van agenda's voor C-level executives.
  • Coördineren van reisarrangementen.

Project Consutant - Personal Assistant

  • Bright Plus Vilvoorde
  • Anvers
  • Durée indéterminée
  • Agendabeheer
  • Travelmanagement

Administratief Bediende

  • Bright Plus Antwerpen
  • Anvers
  • Intérim option contrat fixe
  • Je volgt dossiers correct op.
  • Je bent verantwoordelijk voor briefwisseling met klanten.

Management Assistant met onthaal in centrum Antwerpen

  • Bright Plus Antwerpen
  • Anvers
  • Intérim option contrat fixe
  • Je staat in voor agenda en mailboxbeheer van één van de vennoten.
  • Je staat in voor het professioneel telefonisch en fysiek onthaal van onze cliënten.

Management Assistant

  • Page Personnel
  • Anvers
  • Je bent verantwoordelijk voor het facility beheer en bijkomende administratieve en organisatorische...
  • Je staat in voor het agendabeheer.
Trier selon : pertinence - Date
D'autres ont aussi consulté
Ajoutez votre CV
Découvrez les emplois qui correspondent à votre profil en téléchargeant votre CV.

Le job a été sauvegardé

Vous pouvez retrouver vos jobs sauvegardés sur la page d'accueil ou dans Mon Jobat.

Aucun job sélectionné pour le moment
Sélectionnez un job sur la gauche pour le visualiser

Vous êtes à la recherche d'un emploi : Administration à Doel?

Alors vous avez atterri au bon endroit, Jobat.be propose 694 emplois à Doel dans la catégorie "Administration", Employé administratif, Assistant de gestion / secrétariat et Réception et accueil inclus.

Vous trouverez la plupart des emplois dans les catégories "1000 Bruxelles, 9000 Gand" et "2000 Anvers".