Offres d'emploi Administration - 7321 Blaton :   47 jobs

Jobs par e-mail :

Désactivé
Activé

Kantoorhouder

  • bpost
  • Plusieurs régions
  • Durée indéterminée
€ 2.751,87 par mois
  • Avantages extra-légaux
    • Assurance groupe
    • Chèques-repas
    • Assurance hospitalisation individuelle
  • Je vertaalt de commerciële objectieven naar dagelijkse of wekelijkse en coördineert de sales-acties...
  • Je verkoopt en promoot ook zelf onze postale en bancaire producten en diensten en die van onze...

HR / Management assistant (m/v/x)

  • L’Ecopain d’Ignace
  • Enghien
  • Durée indéterminée
  • personeelsdienst verzorgen voor +/- 80 werknemers (arbeiders + bedienden) alsook de interimpool...
  • het aanspreekpunt inzake sociale wetgeving

Personal Assistant - Brussels - (F/M/X)

  • Page Personnel
  • Plusieurs régions
  • Supporting the management team in day-to-day operations.
  • Managing diaries and organising meetings and appointments.

Office Manager - Brussels - (M/F/X)

  • Page Personnel
  • Plusieurs régions
  • Manage daily office operations.
  • Ensure all administrative tasks are completed accurately and on time.

Administratief bediende - Erpe-Mere - Transport

  • Page Personnel
  • Plusieurs régions
  • Algemene administratieve taken uitvoeren zoals het beheren van e-mails, telefoongesprekken en post ;
  • Het organiseren en coördineren van vergaderingen en evenementen ;

Administratief Bediende

  • Bright Plus Kortrijk
  • Moen
  • Intérim option contrat fixe
  • Commerciële ondersteuning: Voorbereiden en opmaken van offertes, algemene mailbox opvolgen,...
  • Boekhoudkundige ondersteuning: Het inboeken van aankoopfacturen

Office Manager

  • Robert Half
  • Audenarde
  • Intérim
De € 2.500 à € 3.500 par mois
  • Je staat in voor zorgvuldig beheren en coördineren van verschillende aangiftes zodat deze tijdig...
  • Je bent verantwoordelijk voor het accuraat invoeren en verwerken van gegevens in de bedrijfseigen...

Order Administrator

  • Robert Half
  • Plusieurs régions
  • Intérim
De € 2.800 à € 3.500 par mois
  • Avantages extra-légaux
    • Assurance groupe
    • Chèques-repas
    • Assurance hospitalisation individuelle
    • Travail à domicile
  • Correcte en kwalitatieve afhandeling van alle administratieve orderactiviteiten uit verschillende...
  • Controle van ordergegevens op juistheid en volledigheid;

Technisch Administratief Bediende

  • Robert Half
  • Plusieurs régions
  • Intérim
De € 2.600 à € 3.800 par mois
  • Avantages extra-légaux
    • Assurance groupe
    • Chèques-repas
    • Assurance hospitalisation individuelle
    • Eco Cheque
    • Travail à domicile
  • Je behandelt inkomende prijsaanvragen van klanten en biedt hen advies.
  • Je maakt nauwkeurige prijscalculaties en werkt offertes uit.

Management Assistant

  • Robert Half
  • Flandre orientale
  • Intérim
  • Je staat in voor het telefonisch onthaal en binnenkomende telefonie;
  • Je bent verantwoordelijk voor het beheren van de mailbox;

Assistant

  • Robert Half
  • Plusieurs régions
  • Intérim
  • Het ingeven en opvolgen van bestellingen voor verhuur of verkoop van materiaal.
  • Coördinatie van leveringen en bijbehorende transporten.

Assistant Administratif Chantier

  • AGO Jobs & HR
  • Mons
  • Intérim
Vous êtes un professionnel administratif avec un intérêt pour le secteur de la construction? Notre client, un leader dans les installations...

Administratief bediende - Geraardsbergen

  • Client of Manpower
  • Grammont
  • Intérim option contrat fixe
Als administratief bediende krijg je hier een breed takenpakket:Je houdt je bezig met het opstellen van offertes, controleren van inkomende facturen,...

Administratief Bediende

  • Actief Construct Waregem
  • Kluisbergen
  • Intérim option contrat fixe
  • Vorderingsstaten op te stellen: Je geeft een helder overzicht van de voortgang van het project,...
  • Nauwkeurige nacalculaties te maken: Je beheert de kosten nauwkeurig en zorgt voor correcte...

Administratief bediende - Geraardsbergen

  • Start People
  • Grammont
  • Intérim option contrat fixe
  • Je staat in voor het controleren en opmaken van bestelformulieren en CMR's.
  • Je zal ook opdrachten doorgeven aan schaverijen en bewerkingsbedrijven. 
gfh_newsletter

Des offres d'emploi sur mesure par e-mail

Vous cherchez un emploi de 'Administration - Blaton (région Tournai)' ? Enregistrez rapidement votre Alerte emploi et recevez les offres d'emploi les plus adaptées, directement dans votre boîte mail.

Désactivé
Activé

Medewerker onthaal en administratie te Geraardsbergen

  • Actief Interim Geraardsbergen
  • Grammont
  • Intérim option contrat fixe
  • Onthaal en klantenservice: je bent het eerste aanspreekpunt voor onze klanten, je verwelkomt hen...
  • Telefonisch contact: je beheert de telefonie en zorgt ervoor dat klanten snel en efficiënt worden...

Service Advisor Vrachtwagens

  • Office Roeselare
  • Wortegem-Petegem
  • Als onze klanten ergens mee zitten - of het nu gaat om een piepende motor of een vraag over hun...
  • Jij zorgt ervoor dat alles netjes gepland wordt voor onderhoud en herstellingen (en dat alles op...

Management Assistent

  • Actief Interim Oudenaarde
  • Horebeke
  • Intérim option contrat fixe
  • Je zal administratieve ondersteuning bieden voor zowel de directie als de dienst retail/distributie.
  • Door in contact te komen met verschillende stakeholders wordt je contactennetwerk steeds groter en...

Schoonmaakmedewerker regio Oudenaarde

  • AGO Jobs & HR
  • Audenarde
  • Intérim
Wil jij deel uitmaken van een dynamisch team binnen een bedrijf dat waarde hecht aankwaliteit en klanttevredenheid? Wij zijn op zoek naar een...

Allround bediende garage

  • Office Roeselare
  • Wortegem-Petegem
  • Je bent het eerste aanspreekpunt voor ons klanten voor welke vraag dan ook. 
  • Je maakt de planning op voor de onderhouden en herstellingen aan voertuigen.

Administratief Bediende

  • Vivaldis
  • Kruisem
  • Intérim option contrat fixe
* Je helpt je collega's van de andere afdelingen door allerhande administratieve taken voor jouw rekening te nemen! * Je maakt verschillende...

Sales support

  • Client of Manpower
  • Audenarde
  • Durée indéterminée
Als ondersteunende schakel ben je de spil in onze exportgerichte activiteiten. Je begint met een grondige training over de marktbenadering,...

Customer Service bediende

  • Client of Manpower
  • Audenarde
  • Durée indéterminée
Hoe ziet jouw werkdag eruit? Je bent het aanspreekpunt voor de klanten, zowel telefonisch als via mail. Je bent verantwoordelijk voor de nauwe...

Receptionist | onthaal

  • Vivaldis
  • Wortegem-Petegem
  • Durée indéterminée
* Jij bent de draaischijf binnen het sportief secretariaat en zorgt voor een persoonlijk en vriendelijk ontvangst van bezoekers. Zowel persoonlijk...

Commercieel verhuurmedewerker voertuigen

  • Vivaldis
  • Anzegem
  • Durée indéterminée
Heb je interesse in voertuigen en ben je commercieel ingesteld? Haal je er voldoening uit om de klant zijn ideale voertuig te bezorgen dat piekfijn...

Administratief Bediende

  • Vivaldis
  • Audenarde
  • Durée indéterminée
Voor onze klant, technisch bedrijf regio Oudenaarde, gaan we op zoek naar een nieuwe collega in de functie administratief bediende. Na opleiding...

Office Support - Oudenaarde

  • Start People
  • Audenarde
  • Durée indéterminée
Klaar voor jouw avontuurlijke carrière vol uitdaging? En de zekerheid van een vaste baan? Bij Jobinson weten we dat je het beste verdient van beide...

Commercieel bediende halftijds VAST CONTRACT

  • Client of Manpower
  • Audenarde
  • Durée indéterminée
Als commercieel medewerker ben je verantwoordelijk voor het onderhouden van bestaande klantrelaties en het aantrekken van nieuwe klanten. Je verzorgt...

Administratief bediende

  • Actief Interim Ieper
  • Bas-Warneton
  • Intérim option contrat fixe
Voor een groeiend bedrijf zoeken wij een ervaren en nauwkeurige administratief bediende. In deze veelzijdige rol verwerk je aanvragen tot...

Onthaalbediende 1 dag in de week

  • Unique Kortrijk
  • Mouscron
  • Intérim option contrat fixe
  • Ontvangen en begeleiden van bezoekers.
  • Beantwoorden en doorverbinden van telefoongesprekken in het Nederlands, Frans en Engels.
Trier selon : pertinence - Date
D'autres ont aussi consulté
PPP GENT
  • PPP GENT
  • Wetteren, Lede, Aalter, Laarne, Kalken, Ninove, Geraardsbergen
  • Freelance, Durée indéterminée, Durée déterminée, Indépendent
PARTENA PROFESSIONAL
Delhaize
Delhaize
Delhaize
Ajoutez votre CV
Découvrez les emplois qui correspondent à votre profil en téléchargeant votre CV.

Le job a été sauvegardé

Vous pouvez retrouver vos jobs sauvegardés sur la page d'accueil ou dans Mon Jobat.

Kantoorhouder

Durée indéterminée, Temps plein
En ligne depuis 1 jour sur Jobat.be
bpost is altijd onderweg. We creëren voor onze mensen een omgeving met uitdagende projecten, inspirerende samenwerkingen en de nieuwste technologieën, met interessante doorgroeimogelijkheden en opleidingsprogramma’s voor iedereen.

Binnen dit verhaal zijn wij op zoek naar een kantoorhouder vervanger.

Kantoorhouder

Description de la fonction

Doel:

Als kantoorhouder vervanger ben jij de redder in nood voor onze vaste kantoorhouders. Jij zorgt in zijn of haar afwezigheid (verlof, 4/5e, ziekte,…) dat het Postkantoor blijft draaien.Dankzij jou krijgen onze klanten de professionele en kwaliteitsvolle dienstverlening die ze gewend zijn, blijft het team gemotiveerd en worden de commerciële doelstellingen behaald.

Jouw taken:

Je realiseert de commerciële doelen van het Postkantoor waar je tewerkgesteld wordt:

  • Je vertaalt de commerciële objectieven naar dagelijkse of wekelijkse en coördineert de sales-acties op basis van de richtlijnen van de cluster manager
  • Je verkoopt en promoot ook zelf onze postale en bancaire producten en diensten en die van onze partners
  • Je volgt de KPI’s en de klantenportefeuille van het kantoor nauw op

Je waakt over de klantentevredenheid:

  • Je stimuleert een kwaliteits- en klantgerichte attitude bij je collega’s
  • Je volgt de KPI’s op en stuurt bij waar nodig
  • Samen met je collega’s informeer en adviseer je onze klanten
  • Indien nodig sta je in voor de opvolging van klachten

Je coacht en motiveert jouw collega’s in de Postkantoren:

  • Je bevordert de samenwerking binnen het kantoor en over de kantoren heen
  • Je motiveert de commerciële medewerkers bij de realisatie van de objectieven en identificeert hun opleidingsbehoeften
  • Je zorgt voor het opzetten, voorbereiden en animeren van overlegmomenten

Profil

Jouw profiel:

  • Je bent klantgericht en commercieel ingesteld
  • Je denkt in oplossingen in plaats van in problemen
  • Je bent een echte coach voor jouw collega’s
  • Je behaalde een diploma hoger secundair onderwijs
  • Je hebt minstens 4 jaar ervaring in een soortgelijke functie
  • Je spreekt en schrijft vlot Nederlands, indien je in een tweetalige regio werkt, heb je ook kennis van het Frans
  • Je hebt een rijbewijs B en kan jouw werkplek zelfstandig bereiken. Omdat je in onze mobiele ploeg werkt, werk in verschillende kantoren in jouw regio die je zelfstandig moet kunnen bereiken
  • Je bent bereid om bij te leren, zodat je onze producten, diensten en systemen snel onder de knie krijgt
  • Omdat het Postkantoor ook een bankkantoor is, beschik je over de certificaten bank- en verzekeringsbemiddeling met Wet Willems en Wet Cauwenberghs, of je bent bereid deze op korte termijn te behalen.

Offre

  • € 2.751,87 par mois
  • Assurance groupe
  • Chèques-repas
  • Assurance hospitalisation individuelle
Aanbod

Net als vele andere bedrijven bieden wij naast een bruto maandloon van €2.751,87 (voor een starter zonder ervaring) een mooi pakket aan voordelen, waaronder maaltijdcheques, ecocheques, een kennisuitkering, een hospitalisatieverzekering, een groepsverzekering, een terugbetaling van de verplaatsingskosten, 20 verlofdagen en 7 extra dagen wettelijk verlof, een eindejaarspremie, dubbel vakantiegeld en vele voordelen bij meer dan 100 bpost partners.

Dat is waar wij ons echt in onderscheiden:

  • De sfeer, de collegialiteit en de vriendelijke bpost cultuur is uniek. En we zullen het bewijzen.
  • De carrièrekansen en opleidingsmogelijkheden bij bpost zijn onbeperkt. Bij ons ben je welkom en krijgt je alle kansen om bij te leren en door te groeien.
  • Je komt terecht in een bedrijf in volle verandering. Toegegeven, dit zorgt voor enige complexiteit, maar vooral véél uitdaging en innovatieve projecten.
  • Jij kan je 100% focussen op jouw job, waarbij je optimaal ondersteund wordt door al onze interne diensten.

Met ons ruime netwerk staan we dicht bij de bevolking, waardoor we continu banden leggen tussen de burgers, maar ook met bedrijven en overheden. Ons team van meer dan 26.000 medewerkers is onze grootste troef in deze geschiedenis. Dankzij hen blijven we een sleutelrol spelen in onze steeds veranderende samenleving.

Vous êtes à la recherche d'un emploi : Administration à Blaton?

Alors vous avez atterri au bon endroit, Jobat.be propose 47 emplois à Blaton dans la catégorie "Administration", Employé administratif, Assistant de gestion / secrétariat et Réception et accueil inclus.

Vous trouverez la plupart des emplois dans les catégories "1000 Bruxelles, 9000 Gand" et "2000 Anvers".