-
Barbarich SRL
-
Liège
- Durée indéterminée
De € 2.000 à € 2.600 par mois
- Het verwerken van bestellingen van onze klanten.
- Zorg dragen voor de juiste afhandeling van klachten.
-
Page Personnel
-
Plusieurs régions
- Coordinate and manage office activities to ensure efficiency and compliance with company policies
- Support department members with administrative tasks
-
Page Personnel
-
Plusieurs régions
- Provide administrative support to the management team.
- Coordinate and manage diaries, meetings and appointments.
-
Page Personnel
-
Plusieurs régions
- Algemene administratieve taken uitvoeren zoals het beheren van e-mails, telefoongesprekken en post ;
- Het organiseren en coördineren van vergaderingen en evenementen ;
-
Page Personnel
-
Plusieurs régions
- Manage daily office operations.
- Ensure all administrative tasks are completed accurately and on time.
-
Page Personnel
-
Plusieurs régions
- Supporting the management team in day-to-day operations.
- Managing diaries and organising meetings and appointments.
-
Page Personnel
-
Luxembourg
- Handle the database update the CRM system
- Manage the invoices requests and fee pipeline
-
Robert Half
-
Plusieurs régions
- Intérim
- Het ingeven en opvolgen van bestellingen voor verhuur of verkoop van materiaal.
- Coördinatie van leveringen en bijbehorende transporten.
-
Clercx, Böse & van der Weij, geassocieerde notarissen
-
Genk
- Durée indéterminée
- ben je de stem en het gezicht van ons kantoor:
- Je ontvangt de cliënten op een vriendelijke en correcte manier en beantwoordt binnenkomende...
* Beantwoorden van externe/interne vragen/bestellingen van klanten (telefoon, mail, bezoek). * Je verwerkt besteladviezen met behulp van een...
-
Unique Genk
-
Lanaken
- Intérim option contrat fixe
De € 2.400 à € 2.800 par mois
- Je bent verantwoordelijk voor het aanmaken en aanvullen van dossiers en orders
- Je staat nauw in contact met klanten, leveranciers en jouw collega's transportplanning
Inbound: Je helpt klanten verder met al hun vragen met betrekking tot hun huurcontract Je staat in voor de controle en opmaak van de facturatie Je...
Inbound: Je helpt klanten verder met al hun vragen met betrekking tot hun huurcontract Je staat in voor de controle en opmaak van de facturatie Je...
-
AGO Jobs & HR
-
Tongres
- Intérim
Wil jij deel uitmaken van een dynamisch team binnen een bedrijf dat waarde hecht aan kwaliteit en klanttevredenheid? Wij zijn op zoek naar een...
-
Actief Interim Tongeren
-
Tongres
- Intérim option contrat fixe
Geeft het jou voldoening om een kantoor spik en span te maken? Ben jij bovendien flexibel?Dan ben jij de kandidaat die wij zoeken!Voor...
Plannen en organiseren van verhuurde goederen Algemeen klassement Mail en telefooncontact met klanten Opvolgen van dossiers
-
Start People
-
Looz
- Durée indéterminée
- Het commerciële team en de verzekeringsagenten ondersteunen.
- Administratieve en boekhoudkundige taken uitvoeren waarbij je in contact staat met diverse cliënten.
-
Client of Manpower
-
Tongres
- Durée indéterminée
- Je geeft hen advies en technische ondersteuning.
- Je maakt offertes op via het interne offertesysteem op basis van een technisch plan.
Uitvoeren en opvolgen van de vlootplanning van A tot Z, inclusief inschrijving van nieuwe voertuigen en hun uiteindelijke inzet in de actieve...
Voor een bedrijf te Tongeren, zijn we op zoek naar een customer service medewerker.* Je dagtaak zal erin bestaan om als nationale speler binnen...
-
Q jobs
-
Maasmechelen
- Intérim
Invoeren en verwerken van bestellingen van klanten.Opvolgen van lopende zaken en oplossingen communiceren naar klanten en leveranciers.Bijhouden van...
Coördineren en superviseren van het administratieve team.Ontwikkelen en implementeren van administratieve procedures en processen.Beheren van...
Je ondersteunt het team bij diverse administratieve processen zoals het verwerken van documenten, het bijhouden van dossiers en het opstellen van...
-
Actief Interim Maasmechelen
-
Maasmechelen
- Intérim option contrat fixe
- Je bent verantwoordelijk voor de volledige tijdsregistratie. Je controleert dagelijks de tikkingen...
-
Manpower
-
Bilzen
- Intérim option contrat fixe
Hoe ziet jouw dag als deeltijds verkoopmedewerker eruit? Als deeltijdse verkoopmedewerker ben jij verantwoordelijk voor het behalen van de...
Je zal een essentiële rol spelen in de ondersteuning van onze dagelijkse activiteiten en klantenservice van de garage / bedrijfsvoertuigen* Verwerken...
Ben jij klaar om je administratieve skills naar een hoger niveau te tillen? Onze klant is op zoek naar verschillende administratieve talenten om hun...
Je rol is cruciaal voor het ondersteunen van de administratieve processen en biedt tegelijkertijd de ruimte voor het inbrengen van innovatieve ideeën...
-
Vivaldis
-
Hoeselt
- Durée indéterminée
* Opmaak van bemiddelingsopdrachten * Samenstellen van een volledig verkoopdossier * Aanstellen van experten * Interpretatie en analyse...
-
AGO Jobs & HR
-
Genk
- Intérim
Wordt Onze Enthousiaste Assistent Teamleader!Over onze klant:Onze klant is een wereldwijd logistiek bedrijf dat gespecialiseerd is in opslag,...
D'autres ont aussi consulté
Ajoutez votre CV
Découvrez les emplois qui correspondent à votre profil en téléchargeant votre CV.