Offres d'emploi Administration - 3202 Rillaar :   531 jobs

Jobs par e-mail :

Désactivé
Activé

Office Manager & Management Assistant - Grimbergen

  • Page Personnel
  • Grimbergen
  • Assisting the General Manager and the management team
  • Agenda & travel management

Management Assistant met Bedrijfswagen

  • Bright Plus Vilvoorde
  • Diegem
  • Durée indéterminée
  • Je staat in voor de agendabeheer voor één of meerdere vennoten;
  • Beheer van e-mails, waarbij je zorgt voor een overzichtelijke en efficiënte afhandeling;

Executive Assistant met thuiswerk

  • Bright Plus Vilvoorde
  • Vilvorde
  • Durée indéterminée
  • Je boekt reizen, hotels en restaurants (voornamelijk in Europa).
  • Je beheert de agenda van de CEO en het managementteam.

*** Freelance Project Coordinator - Data Centers ***

  • Michael Page
  • Brabant wallon
  • Coordinate with the General Contractor to align project activities.
  • Assist in developing schedules, objectives, and resource forecasting.

Vliegende Administratie Bediende

  • HAYS
  • Hasselt
  • Intérim option contrat fixe, Starter
  • Avantages extra-légaux
    • Travail à domicile
Jouw functie: Als vliegende administratie medewerker verzorg je het gehele administratieve luik (van het opvolgen van de klanten tot het afhandelen...

Administratief Bediende

  • Conessence
  • Puurs Sint-Amands
De € 3.000 à € 3.500 par mois
  • Inboeken van aankoopfacturen
  • Aanmaken van verkoopfacturen

Office Assistant - NGO - Grimbergen

  • Page Personnel
  • Grimbergen
  • Management of the reception & meeting rooms
  • Travel management

Management Assistant

  • Bright Plus Hasselt
  • Houthalen-Helchteren
  • Durée indéterminée
  • Administratieve ondersteuning: Het verwerken van post, e-mails en correspondentie. Beheer van...
  • Directieondersteuning: Beheren van agenda’s en afspraken van de directie en ondersteunen in het...

Administratief Medewerker Sales Support

  • Robert Half
  • Brabant flamand
  • Intérim
  • Beheren van debiteurenadministratie: het oplossen van administratieve kwesties met betrekking tot...
  • Analyseren en corrigeren van data en het oplossen van problemen gerelateerd aan debiteurenbeheer;

Tijdelijke opdracht 4 maanden - Administratie & klantencontact

  • Page Personnel
  • Wommelgem
  • Je zal assisteren bij het uitvoeren van dagelijkse administratieve processen
  • Je zal B2B en B2C klanten telefonisch en via e-mail te woord staan

Administratief Medewerker

  • Page Personnel
  • Grimbergen
  • Onthaal en telefonie: Verantwoordelijk voor het verwelkomen van bezoekers en afhandelen van...
  • Administratieve ondersteuning: Assisteren van het team bij diverse administratieve taken.

Jobstudent Office Assistant

  • Bright Plus Mechelen
  • Zemst
  • Job d'étudiant
  • Je staat in voor het beheren van de telefoon en de mailbox
  • Je beheert de agenda en plant afspraken in

administratief bediende

  • Robert Half
  • Brabant flamand
  • Durée indéterminée
  • Je stelt rapporteringen op in Excel;
  • Je ondersteunt bij de voorbereiding van de facturatie;

Schoonmaakmedewerker regio Tielt-Winge

  • AGO Jobs & HR
  • Tielt-Winge
  • Intérim
Wil jij deel uitmaken van een dynamisch team binnen een bedrijf dat waarde hecht aan kwaliteit en klanttevredenheid? Wij zijn op zoek naar een...

Administratief Medewerker

  • Robert Half
  • Malines
  • Intérim
  • Beheer en actualisatie prijsgegevens en communicatie naar cliënteel;
  • Creëren en beheren van kostenvoorstellen;
gfh_newsletter

Des offres d'emploi sur mesure par e-mail

Vous cherchez un emploi de 'Administration - Rillaar (région Aarschot)' ? Enregistrez rapidement votre Alerte emploi et recevez les offres d'emploi les plus adaptées, directement dans votre boîte mail.

Désactivé
Activé

Showroom Medewerker Zonwering

  • Client of Manpower
  • Tielt-Winge
  • Intérim option contrat fixe
Als Showroom Medewerker Zonwering zal jij onderandere instaan voor :Het ontvangen en begeleiden van potentiële klanten, dit zowel in de showroom als...

Project management officer

  • Vivaldis
  • Aarschot
Voor een specialist in security-oplossingen te Aarschot zijn we op zoek naar een Project management Officer. Hierbij een greep uit jouw...

COMMERCIEEL MEDEWERKER REGIO AARSCHOT

  • Manpower
  • Aarschot
  • Intérim option contrat fixe
  • Als commercieel medewerker ben je het gezicht van bpost in jouw postkantoor. Je verwelkomt je...
  • Je zorgt er dus voor dat je kennis over onze producten en diensten steeds up-to-date blijft.

commercieel administratief medewerker

  • Robert Half
  • Brabant flamand
  • Durée indéterminée
  • je bent het eerste aanspreekpunt voor de klant;
  • je ontvangt en verwerkt bestellingen;

Administratief Medewerker (NL/FR)

  • Vivaldis
  • Aarschot
Vivaldis Office, is op zoek naar een administratief bediende voor een bedrijf te Aarschot.* Het opvolgen van de planning voor Franstalige...

Projectleider

  • Unique Diest
  • Diest
  • Intérim option contrat fixe
De € 2.500 à € 3.500 par mois
  • Heb je een sterk gevoel voor verantwoordelijkheid?
  • Kun je zelfstandig werken aan projecten?

Fleet Management Expert - Logistiek

  • AGO Jobs & HR
  • Heverlee
  • Intérim
Ben jij een oplossingsgerichte denker die graag een coördinerende rol vervult binnen een dynamische omgeving? Heb je commerciële feeling en ben je...

Pas afgestudeerde jobstarter met een mooie verloning!

  • Unique Leuven
  • Louvain
  • Durée indéterminée
  • Je combineert de voordelen van afwisseling en tijdelijke projecten met de zekerheid van een vast...
  • Je bouwt op lange termijn een interessant  cv uit met tal van ervaringen bij verschillende...

Expert verhuur

  • Vivaldis
  • Heverlee
  • Intérim
Wij zijn op zoek naar iemand met deze kenmerken! Je gaat aan de slag bij een specialist in heftrucks in Heverlee als Expert van Verhuur. * Je...

Commercieel bediende syndicus

  • Vivaldis
  • Heverlee
  • Intérim
Dan is dit de ideale job voor jou! Een bedrijf actief in het beheren van gebouwen is op zoek naar een technisch operationeel dossierbeheerder. Bekijk...

Eventmedewerker Autosalon

  • Actief Interim Leuven
  • Herent
  • Intérim
  • Hartelijk welkom heten van de klanten.
  • Serveren dan drankjes.

CUSTOMER SERVICE TEMPORARY - GERMAN AND ENGLISH

  • Client of Manpower
  • Heverlee
  • Intérim option contrat fixe
  • Receive and answer customer calls/queries related to customer orders
  • Receive and review customer orders

Verkoper gereedschappen

  • Client of Manpower
  • Wilsele
  • Intérim option contrat fixe
  • Opbouwen van goede klantenrelaties door de klant te verwelkomen en te informeren/adviseren over...
  • Producten up to date houden, alsook de plaats van de producten in de winkel. Je zal dus producten...

Bediende Projectadministratie

  • Q jobs
  • Molenstede
  • Intérim
Jouw verantwoordelijkheden:Algemene administratieve taken (invoeren van facturen, checkin@work, etc.)Fungeren als eerste aanspreekpunt voor klanten,...

Administratief werkvoorbereider

  • Vivaldis
  • Holsbeek
  • Intérim
* Ondersteuning in de administratieve taken. * Je bekijkt de lastenboeken op basis van conformiteit van de producten. * Op basis van...
Trier selon : pertinence - Date
D'autres ont aussi consulté
PARTENA PROFESSIONAL
PPP GENT
  • PPP GENT
  • Wetteren, Lede, Aalter, Laarne, Kalken, Ninove, Geraardsbergen
  • Freelance, Durée indéterminée, Durée déterminée, Indépendent
LR FINANCES SRL
BEGLEC SA
Ajoutez votre CV
Découvrez les emplois qui correspondent à votre profil en téléchargeant votre CV.

Le job a été sauvegardé

Vous pouvez retrouver vos jobs sauvegardés sur la page d'accueil ou dans Mon Jobat.

Page Personnel

Office Manager & Management Assistant - Grimbergen

Temps plein
En ligne depuis 1 jour sur Jobat.be

Our client is an international company located in Grimbergen. They are active in the pharmaceutical sector. You will join a dynamic team and assist the General Management as well as the management team.

Office Manager & Management Assistant - Grimbergen

Description de la fonction

As Office Manager & Management Assistant you will be responsible for:


  • Assisting the General Manager and the management team

  • Agenda & travel management

  • Organisation of internal/external events & meetings

  • Office management (facility, office furniture, events...)

  • Invoicing

Profil


  • You have an excellent level in English & good level of Dutch

  • You have at least 5 years of experience in a similar position

  • You are proactive, organised and positive-minded

  • You can handle confidential information and you are reliable

Offre


  • An attractive salary package

  • An international & dynamic working environment

  • Varied responsibilities

  • Flexible working hours

  • 2 days of home office

  • Full time position or a possibility to work in 4/5th

Vous êtes à la recherche d'un emploi : Administration à Rillaar?

Alors vous avez atterri au bon endroit, Jobat.be propose 531 emplois à Rillaar dans la catégorie "Administration", Employé administratif, Assistant de gestion / secrétariat et Réception et accueil inclus.

Vous trouverez la plupart des emplois dans les catégories "1000 Bruxelles, 9000 Gand" et "2000 Anvers".