Offres d'emploi Administration - 2300 Turnhout :   11 jobs

Jobs par e-mail :

Désactivé
Activé

Werkvoorbereider

Project Consultant Kempen

De € 2.320 à € 2.560 par mois

Projectconsultant Turnhout

Project Administrator

Management Assistant Verkoop (35u/32u/30u)

  • Avantages extra-légaux
    • Assurance groupe
    • Chèques-repas
    • Assurance hospitalisation individuelle
    • Parking
    • Intervention dans les frais de deplacement
    • Indemnité kilométrique vélo
    • Mariage
    • Anniversaire
    • Saint Nicolas
    • Formations
    • Allocation familiale complémentaire
    • 13ème mois
    • Pécule de vacances
    • Congés rémunérés supplémentaires
    • Congé d'ancienneté

Administratief Medewerker Paardenfokkerij

  • PRIVILEGE SFQ
  • Turnhout
  • Durée indéterminée
gfh_newsletter

Des offres d'emploi sur mesure par e-mail

Vous cherchez un emploi de 'Administration, Durée indéterminée - Turnhout (région Turnhout)' ? Enregistrez rapidement votre Alerte emploi et recevez les offres d'emploi les plus adaptées, directement dans votre boîte mail.

Désactivé
Activé

Consulent CM-punt Geel

  • CM REGIO MECHELEN-TURNHOUT
  • Turnhout
  • Durée indéterminée

Management Assistant Verkoop (35u,32u of 30u)

  • ALDI
  • Turnhout
  • Durée indéterminée

Commercieel administratief bediende inkoop

  • PELCKMANS HOLDING
  • Turnhout
  • Durée indéterminée

Administratief bediende NL/FR (vast contract)

  • Uptime HR België
  • Turnhout
  • Durée indéterminée

Administratief Bediende Nieuwe Wagens

  • AUTOBEDRIJF DECKX-TEAM
  • Turnhout
  • Durée indéterminée
D'autres ont aussi consulté
COPRO
  • COPRO
  • Plusieurs régions
  • Durée indéterminée
SAFRAN AIRCRAFT
Profacts
  • Profacts
  • www.profacts.be | The Loop - Gent
  • Durée indéterminée
SERVIBOX NV
Ajoutez votre CV
Découvrez les emplois qui correspondent à votre profil en téléchargeant votre CV.

Le job a été sauvegardé

Vous pouvez retrouver vos jobs sauvegardés sur la page d'accueil ou dans Mon Jobat.

Unique Turnhout

Werkvoorbereider

Durée indéterminée, Temps plein
En ligne depuis 13 jours sur Jobat.be

Ben je helemaal overtuigd en klaar om de volgende stap te zetten als Werkvoorbereider? Fantastisch! Solliciteer online of stuur ons je motivatie en CV per e-mail naar Afficher l'adresse e-mail, bellen kan ook Afficher le numéro



Zodra je je sollicitatie hebt verstuurd, gaan wij aan de slag! Hopelijk tot snel!

Werkvoorbereider

Description de la fonction

Als Werkvoorbereider speel je een cruciale rol in het voorbereiden, organiseren en coördineren van diverse installatieprojecten in samenwerking met collega's. Je bent de schakel tussen klanten, projectleiders en buitendienstmonteurs, waarbij je zorgt voor een vlotte technische en administratieve voortgang van de projecten.



Taken en verantwoordelijkheden:




  • Nieuwe projectopdrachten ontvangen vanuit de salesafdeling

  • Intensieve samenwerking met projectleiders om installaties efficiënt voor te bereiden

  • Opstellen van gedetailleerde projectplannen voor de technici gebaseerd op de algemene planning

  • Toezien op duidelijke instructies voor technici vóór aanvang van de installatie en de voortgang van de werkzaamheden monitoren

  • Voorbereiden van benodigde veiligheidsdocumentatie voor installaties

  • Beheren van het logistieke proces en zorgen dat materialen tijdig beschikbaar zijn voor installatie

  • Alert zijn op extra werkzaamheden en correcte facturatie hiervan verzorgen in overleg met projectleiders en/of salescollega's

  • Onderhouden van goede communicatie en relaties met collega's van verschillende afdelingen

  • Zorgdragen voor een nauwkeurige oplevering van projecten aan klanten en interne opdrachten voor facturatie verstrekken

Profil


  • Bachelor diploma elektromechanica of een technisch A2-diploma met relevante ervaring in projectwerkvoorbereiding

  • Goede kennis MS Office

  • Nauwlettend op veiligheidsvoorschriften

  • Gedreven door het helpen van klanten en het bieden van oplossingen

  • Sterke communicatieve vaardigheden, zowel mondeling als schriftelijk, bij voorkeur tweetalig (Nederlands, Frans)

  • Enthousiast en positief ingesteld

  • Klantgericht en flexibel

  • Sterke organisatorische vaardigheden en goed in het stellen van prioriteiten

  • Commercieel inzicht en teamspeler

Offre


  • Een voltijds contract

  • Een uitdagende functie in een dynamisch bedrijf met kansen voor groei en ontwikkeling

  • Jouw salaris wordt aangevuld met eco-en maaltijdcheques, hospitalisatieverzekering, groepsverzekering en dergelijke

  • 20 vakantiedagen aangevuld met 12 ADV-dagen

Type de fonction :
Lieu de travail
Exigences
Secondary education Expérience limitée (< 2 ans) Néerlandais, Français

Vous êtes à la recherche d'un emploi : Administration à Turnhout?

Alors vous avez atterri au bon endroit, Jobat.be propose 11 emplois à Turnhout dans la catégorie "Administration", Employé administratif inclus.

Vous trouverez la plupart des emplois dans les catégories "9000 Gand, 1000 Bruxelles" et "2000 Anvers".