Offres d'emploi Administration - 1840 Londerzeel :   531 jobs

Jobs par e-mail :

Désactivé
Activé

Vliegende PWA-consulent

  • Actiris
  • Bruxelles
  • Durée indéterminée
À partir de € 2.799,08 par mois
  • Avantages extra-légaux
    • Chèques-repas
    • Assurance hospitalisation individuelle
    • Assurance dentaire
    • Intervention dans les frais de deplacement
    • Indemnité kilométrique vélo
    • Travail à domicile
  • Je voert inschrijvingen uit, verspreidt informatie over het PWA-systeem.
  • Je bent verantwoordelijk voor de telefonische permanentie.

Office Manager Sociaal Departement (m/v/x)

  • Federatie van de Belgische Elektriciteits- en Gasbedrijven
  • Bruxelles
  • Durée indéterminée
  • Avantages extra-légaux
    • Assurance groupe
    • Chèques-repas
    • Smartphone
    • Ordinateur portable
    • Abonnement internet
    • Assurance hospitalisation individuelle
    • Intervention dans les frais de deplacement
    • Congés rémunérés supplémentaires
    • Travail à domicile
FEBEG is momenteel op zoek naar een office manager met interesse in de inhoudelijke dossiers voor het Sociaal Departement.•U werkt nauw samen met en...

Administratief medewerk(st)er / hulpboekhoud(st)er

  • Trilations N.V.
  • Kontich
  • Durée indéterminée
De € 3.000 à € 4.000 par mois
  • Avantages extra-légaux
    • Assurance groupe
    • Voiture d'entreprise
    • Carte carburant / Carte de recharge électrique
    • Ordinateur portable
    • Abonnement internet
    • Assurance hospitalisation individuelle
    • Budget mobilité
    • Compensation de repas
    • Naissance
    • Mariage
    • Anniversaire
    • Saint Nicolas
    • Coûts forfaitaires
    • Eco Cheque
    • Formations
    • 13ème mois
    • Pécule de vacances
    • Congés rémunérés supplémentaires
    • Travail à domicile
Word jij helemaal warm van hulp bij de boekhouding? Wij zijn op zoek naar een administratieve duizendpoot. Klinkt deze uitdaging als iets voor jou?...

Medewerk(st)er verantwoordelijk voor onthaal en administratie

  • Notariskantoor Bénédicte Boes en Steven Praet
  • Grimbergen
  • Durée indéterminée
  • onthaal je de cliënten op een vriendelijke en correcte manier en beantwoord je binnenkomende...
  • bied je administratieve ondersteuning aan je collega’s en aan de notarissen:

Office Manager

  • Incinera Divetran
  • Relegem
  • Durée indéterminée
  • Je staat in voor de coördinatie van het dagelijks gebeuren bij Divetran. Je zorgt dat je collega’s...
  • Je staat in voor onze HR: je staat in voor de payroll, administratie en opvolging wat betreft...

Deskundige templatebeheer

  • Vlaams Agentschap voor de Uitbetaling van Toelagen in het kader van het Gezinsbeleid
  • Bruxelles
  • Durée indéterminée
Het Agentschap Uitbetaling Groeipakket verzorgt een klantvriendelijk en kwaliteitsvol aanbod, waarin de gezinnen (en in het bijzonder de meest...

Vliegende receptionist Brussel 38u week

  • ISS Facility Services
  • Plusieurs régions
  • Durée indéterminée
  • Ontvangen van externe bezoekers en gasten (tijdens normale werktijden)  
  • Afhandelen van telefoongesprekken (ontvangen en doorverbinden)  

Executive assistant (M/V/X)

  • Page Personnel
  • Puurs Sint-Amands
  • Het fungeren als aanspreekpunt tussen het management en zowel interne collega's als externe klanten.
  • Het bieden van ondersteuning bij de organisatie van evenementen.

Administratief Bediende

  • Conessence
  • Puurs Sint-Amands
De € 3.000 à € 3.500 par mois
  • Inboeken van aankoopfacturen
  • Aanmaken van verkoopfacturen

2 dossierbeheerders

  • Departement Werk, Economie, Wetenschap, Innovatie en Sociale Economie
  • Bruxelles
  • Durée indéterminée
Wil je een actieve rol spelen in het verkleinen van de digitale kloof in Vlaanderen? Wil je bijdragen aan de ondersteuning van ondernemingen die...

Commercieel Binnendienst Medewerker

  • Bright Plus Mechelen
  • Willebroek
  • Intérim option contrat fixe
  • Je beantwoordt huuraanvragen via telefoon en e-mail, zowel van klanten als interne medewerkers
  • Je analyseert de behoefte van klanten, informeert hen over onze producten en biedt de juiste truck...

Administratief Medewerker Klantendienst - direct contract van bepaalde duur van 20u/week

  • AMP
  • Bruxelles
  • Je beantwoordt de vragen en klachten van de klanten per telefoon of per mail, met betrekking tot de...
  • Je behandelt inkomende en uitgaande oproepen.
    • Je behandelt gemiddeld 50 calls per dag.

Medewerker overheidsopdrachten

  • Familiehulp
  • Saint-Josse-ten-Noode
  • Durée indéterminée
  • Avantages extra-légaux
    • Assurance groupe
    • Chèques-repas
    • Smartphone
    • Ordinateur portable
    • Parking
    • Formations
    • Congés rémunérés supplémentaires
    • Travail à domicile
    • Congé d'ancienneté
  • Je ontwikkelt, beheert en stelt jouw expertise m.b.t. overheidsopdrachten en...
  • Je volgt dossiers in veband met gebouwen en ICT op;

Kantoorhouder Mobiele Ploeg Aarschot

  • bpost
  • Plusieurs régions
  • Durée indéterminée
€ 2.751,87 par mois
  • Avantages extra-légaux
    • Assurance groupe
    • Chèques-repas
    • Assurance hospitalisation individuelle
  • Je vertaalt de commerciële objectieven naar dagelijkse of wekelijkse en coördineert de sales-acties...
  • Je verkoopt en promoot ook zelf onze postale en bancaire producten en diensten en die van onze...

Technisch Administratief Bediende

  • Robert Half
  • Plusieurs régions
  • Intérim
De € 2.600 à € 3.800 par mois
  • Avantages extra-légaux
    • Assurance groupe
    • Chèques-repas
    • Assurance hospitalisation individuelle
    • Eco Cheque
    • Travail à domicile
  • Je behandelt inkomende prijsaanvragen van klanten en biedt hen advies.
  • Je maakt nauwkeurige prijscalculaties en werkt offertes uit.
gfh_newsletter

Des offres d'emploi sur mesure par e-mail

Vous cherchez un emploi de 'Administration - Londerzeel (région Asse)' ? Enregistrez rapidement votre Alerte emploi et recevez les offres d'emploi les plus adaptées, directement dans votre boîte mail.

Désactivé
Activé

Assistent manager Mortsel

  • Carrefour Belgium NV
  • Anvers
  • Je stelt de klant altijd en overal centraal. Je luistert, informeert en helpt je klant verder.
  • Je zorgt voor correcte prijzen.

Office Assistant (M/F/X) - North of Brussels

  • Page Personnel
  • Groot-Bijgaarden
  • office management
  • agenda management

Office Assistant (m/f/x) - Brussel

  • Page Personnel
  • Wemmel
  • Het bieden van administratieve ondersteuning aan het team ;
  • Beheren van agenda's, plannen en coördineren van vergaderingen ;

Office Assistant - Grimbergen - Pharma (M/F/X)

  • Page Personnel
  • Grimbergen
  • Beheer van dagelijkse kantooractiviteiten en vergaderingen.
  • Agendabeheer van vergaderzalen.

Junior Management Assistant - Sustainability - Asse

  • Page Personnel
  • Asse
  • Assisting the Manager and his team
  • Agenda & travel management

Management Assistant - International Company - Asse

  • Page Personnel
  • Asse
  • Assisting the Managing Director and his team
  • Agenda & travel management

Office Assistant - NGO - Grimbergen

  • Page Personnel
  • Grimbergen
  • Management of the reception & meeting rooms
  • Travel management

Office Manager

  • Bright Plus Aalst
  • Relegem
  • Durée indéterminée
  • De verwerking van inkomende facturen en de voorbereiding van uitgaande facturen,
  • De voorbereiding en opvolging van betalingen,

Executive Assistant (m/f/x) - Healthcare - Dilbeek

  • Page Personnel
  • Dilbeek
  • agenda & travel management
  • office management

Office Manager - Asse - Innovation

  • Page Personnel
  • Asse
  • Coördineren van dagelijkse kantooractiviteiten en fungeren als centraal aanspreekpunt.
  • Organiseren van interne en externe meetings, inclusief logistieke voorbereiding.

Account Manager - Overheidsaanbestedingen - Vlaanderen

  • Page Personnel
  • Wemmel
* Relatiebeheer: Regelmatig contact onderhouden met onze huidige klanten/leden en hen ondersteuning bieden waar nodig.* Aanwerving: Actief nieuwe...

Executive Assistant - Dilbeek - International Company

  • Page Personnel
  • Groot-Bijgaarden
  • Agenda Management
  • Travel Management

Junior commercieel administratief medewerker

  • Page Personnel
  • Wemmel
  • Efficiënt beheren en organiseren van digitale documentatie en gegevens
  • Verwerken van administratieve taken, zoals facturatie, inkooporders en correspondentie

Office Manager & Management Assistant - Grimbergen

  • Page Personnel
  • Grimbergen
  • Assisting the General Manager and the management team
  • Agenda & travel management

Medewerker Patrimonium

  • Robert Half
  • Brabant flamand
  • Intérim
  • Administratief vastgoedbeheer: Je beheert de administratie rond patrimoniumbeheer, zoals uitbestede...
  • Procesoptimalisatie: Je stroomlijnt administratieve processen en zorgt voor nauwkeurige opvolging...
Trier selon : pertinence - Date
D'autres ont aussi consulté
Ajoutez votre CV
Découvrez les emplois qui correspondent à votre profil en téléchargeant votre CV.

Le job a été sauvegardé

Vous pouvez retrouver vos jobs sauvegardés sur la page d'accueil ou dans Mon Jobat.

Aucun job sélectionné pour le moment
Sélectionnez un job sur la gauche pour le visualiser

Vous êtes à la recherche d'un emploi : Administration à Londerzeel?

Alors vous avez atterri au bon endroit, Jobat.be propose 531 emplois à Londerzeel dans la catégorie "Administration", Employé administratif, Assistant de gestion / secrétariat et Réception et accueil inclus.

Vous trouverez la plupart des emplois dans les catégories "1000 Bruxelles, 9000 Gand" et "2000 Anvers".