Enregistrez cette demande de recherche et recevez les offres d'emploi les plus adaptées dans votre boîte mail.
Vous pouvez retrouver vos jobs sauvegardés sur la page d'accueil ou dans Mon Jobat.
1 de 7
Ben jij een administratieve duizendpoot met een talent voor Excel, social media en webshops? Werk je nauwkeurig met cijfers en data, maar sta je ook graag klaar om in de winkel te helpen? Dan is deze job perfect voor jou!
Over onsOnze klant is een gevestigde winkel gespecialiseerd in agro-, dier- en tuinbenodigdheden en al meer dan 14 jaar een vertrouwd adres in de sector. Met een jong en dynamisch team van zeven collega's staat samenwerking centraal. Dankzij een recente uitbreiding en voortdurende groei bieden wij een inspirerende werkomgeving waarin je jezelf zowel professioneel als persoonlijk kunt ontwikkelen.
We zoeken iemand voor de afdeling Agro en ook voor hun andere afdeling vakman & doe-het-zelf.
Wat ga je doen?Administratie & DataGegevens en documenten up-to-date houden.
Werken met Excel voor o.a. winstcijfers, marges en webshopdata.
Helpen bij het optimaliseren van de webshop.
Kennis van Frans of Engels is een pluspunt.
Verwerken van online bestellingen via mail en webshop.
Offertes, facturen en leveringsbonnen opmaken.
Bestellingen bij leveranciers coördineren.
Social media & website beheren
Nieuwe producten spotten en toevoegen op basis van trends en klantbehoeften.
Klanten helpen en afrekenen aan de kassa.
Lichte producten in de winkel aanvullen.
Je hebt een oog voor detail en werkt 100% nauwkeurig.
Excel is jouw vriend: je werkt graag met tabellen, filters en prijslijsten.
Je bent analytisch en gestructureerd in je werk.
Office-programma’s zoals Outlook, Word en Excel zijn voor jou vanzelfsprekend.
Je functioneert goed zelfstandig en in teamverband en durft beslissingen te nemen, want je zal in staan voor onze afdeling agrodieren + vakman en doe-het-zelf.
Je hebt sterke communicatieve vaardigheden en weet onder druk de juiste prioriteiten te stellen.
Affiniteit met dieren of tuinieren is een leuke extra, maar geen must.
Extra pluspunt!
Heb je ervaring met Mailchimp, Canva, Facebook en Instagram? Dat is een mooi pluspunt!
Een fulltime functie (38 uur per week) met een maandelijkse ADV-dag.
Werkuren: maandag t/m vrijdag van 08:30 - 12:00 en 13:00 - 17:30.
Een afwisselend takenpakket in een groeiend en stabiel bedrijf.
Een collegiale werksfeer binnen een hecht team.
Ruimte voor eigen inbreng en ontwikkeling.
Solliciteer vandaag nog via onze speciale knop.
Cette adresse est introuvable.
Aucun itinéraire n'a pu être trouvé entre les deux adresses.
1 de 7