Offres d'emploi team manager - Gand :   9 jobs

Jobs par e-mail :

Désactivé
Activé

District Manager ( post offices) - Area Gent

  • bpost
  • Plusieurs régions
  • Durée indéterminée
  • Avantages extra-légaux
    • Assurance groupe
    • Chèques-repas
    • Assurance hospitalisation individuelle
    • Assurance-invalidité
  • Transform commercial objectives into actionable weekly and daily targets (TOP 5 activities) to keep...
  • Develop, communicate, and implement action plans aligned with national and regional strategies to...

Project Manager HVAC

  • Equans
  • Plusieurs régions
  • Durée indéterminée
  • Avantages extra-légaux
    • Assurance groupe
    • Voiture d'entreprise
    • Carte carburant / Carte de recharge électrique
    • Chèques-repas
    • Smartphone
    • Abonnement internet
    • Assurance hospitalisation individuelle
    • Compensation de repas
    • Eco Cheque
    • Formations
  • développer vos connaissances
  • travailler dans votre région

Project Manager - Electrical/Electromechanical

  • Equans
  • Plusieurs régions
  • Durée indéterminée
  • Avantages extra-légaux
    • Assurance groupe
    • Voiture d'entreprise
    • Carte carburant / Carte de recharge électrique
    • Chèques-repas
    • Smartphone
    • Abonnement internet
    • Assurance hospitalisation individuelle
    • Assurance-invalidité
    • Coûts forfaitaires
    • Eco Cheque
    • Formations
    • Congés rémunérés supplémentaires
    • Travail à domicile
    • Congé d'ancienneté
  • de nombreuses responsabilités 
  • plusieurs possibilités de localisation 

Assistant Project Manager - Electrical/Electromechanical

  • Equans
  • Plusieurs régions
  • Durée indéterminée
  • Avantages extra-légaux
    • Assurance groupe
    • Voiture d'entreprise
    • Carte carburant / Carte de recharge électrique
    • Chèques-repas
    • Smartphone
    • Abonnement internet
    • Assurance hospitalisation individuelle
    • Assurance-invalidité
    • Coûts forfaitaires
    • Eco Cheque
    • Congés rémunérés supplémentaires
    • Travail à domicile
    • Congé d'ancienneté
  • vos connaissances qui évoluent chaque jour
  • projets intéressants

Technisch Account Manager – Regio Oost- en West-Vlaanderen

  • Profile Group
  • Plusieurs régions
  • Durée indéterminée
  • Avantages extra-légaux
    • Voiture d'entreprise
    • Formations
  • Dagelijkse klantenbezoeken in jouw regio, gericht op het versterken van bestaande relaties en het...
  • Het analyseren van klantenbehoeften en adviseren over technische oplossingen die aansluiten bij hun...
gfh_newsletter

Des offres d'emploi sur mesure par e-mail

Vous cherchez un emploi de 'team manager - Gand' ? Enregistrez rapidement votre Alerte emploi et recevez les offres d'emploi les plus adaptées, directement dans votre boîte mail.

Désactivé
Activé

Site Supervisor - Electrical/Electromechanical

  • Equans
  • Plusieurs régions
  • Durée indéterminée
  • Avantages extra-légaux
    • Assurance groupe
    • Chèques-repas
    • Smartphone
    • Abonnement internet
    • Assurance hospitalisation individuelle
    • Eco Cheque
    • Formations
    • Congés rémunérés supplémentaires
    • Congé d'ancienneté
  • de nombreuses responsabilités
  • des projets intéressants

(Assistant) Project Manager | Underground Piping

  • Equans
  • Belgique
  • Durée indéterminée
  • Avantages extra-légaux
    • Assurance groupe
    • Voiture d'entreprise
    • Carte carburant / Carte de recharge électrique
    • Chèques-repas
    • Smartphone
    • Ordinateur portable
    • Abonnement internet
    • Assurance hospitalisation individuelle
    • Vélo en leasing
    • Eco Cheque
    • Formations
    • 13ème mois
    • Pécule de vacances
    • Congés rémunérés supplémentaires
    • Travail à domicile
  • préparer et calculer les devis pour différents projets
  • négocier avec les clients et assurer un suivi proactif de leurs besoins

Key Account Manager Retail

  • Anonyme
  • Vlaanderen
  • Durée indéterminée
  • Avantages extra-légaux
    • Voiture d'entreprise
    • Chèques-repas
    • Ordinateur portable
    • Eco Cheque
  • Je staat in voor het volledige beheer van de retailportefeuille in Vlaanderen (en op termijn ook...
  • Je fungeert als eerste en belangrijkste aanspreekpunt voor de retailklanten en zorgt voor een...

Chef d'équipe nettoyage

  • Client of Manpower
  • Gand
  • Intérim option contrat fixe
  • vous serez responsable de la supervision des membres de l'équipe de nettoyage et de l'assurance de...
  • Vous devrez suivre les procédures de nettoyage établies pour garantir la propreté des sols et des...
D'autres ont aussi consulté
PPP GENT
  • PPP GENT
  • Wetteren, Lede, Aalter, Laarne, Kalken, Ninove, Geraardsbergen
  • Freelance, Durée indéterminée, Durée déterminée, Indépendent
LR FINANCES SRL
BEGLEC SA
SERVIBOX NV
Ajoutez votre CV
Découvrez les emplois qui correspondent à votre profil en téléchargeant votre CV.

Le job a été sauvegardé

Vous pouvez retrouver vos jobs sauvegardés sur la page d'accueil ou dans Mon Jobat.

District Manager ( post offices) - Area Gent

Durée indéterminée, Temps plein
En ligne depuis 1 jour sur Jobat.be
Context

bpostgroup strives to create an inclusive environment with challenging projects and inspiring collaborations. With our employees at the heart of our organization, we don’t believe in jobs; we believe in careers. We create an environment that encourages professional growth, offering stimulating projects, the latest technologies, and comprehensive training programs for all. In this context of continuous evolution and development, we are currently seeking for a District Manager ( post offices) for the area Gent.

Why bpostgroup?

bpostgroup is Belgium's leading postal operator and a growing parcel & omni-commerce logistics partner globally. With a focus on social and environmental sustainability, we aim to be a trusted guide in a changing world. As our newest team member you will: 

  • Become part of the bpostgroup family with a unique atmosphere and culture.
  • Enjoy a dynamic work environment with a hybrid model allowing for flexibility.
  • Have access to continuous learning and development opportunities.
  • Have a direct impact on decision-making in an international success story.
  • Thrive in a leadership culture centered on visioning, sense making, innovation, and relating, empowering you to lead effectively in our forward-thinking organization.

District Manager ( post offices) - Area Gent

Description de la fonction

Your mission

As a District Manager your mission is to achieve the commercial and service objectives within the assigned area ( Area Gent)You will oversee and ensure the professional and high-quality execution of processes to guarantee operational efficiency, productivity, and customer satisfaction in about 20 offices. By leading a dynamic and motivated team, you will create a positive impact on both business results and the customer experience.

Tasks and Responsibilities

Drive Revenue Growth

  • Transform commercial objectives into actionable weekly and daily targets (TOP 5 activities) to keep the team focused and motivated.
  • Develop, communicate, and implement action plans aligned with national and regional strategies to achieve commercial goals within your cluster.
  • Lead and oversee the seamless execution of sales activities ( on domains such as parcels, franking, financial services)  , including follow-ups on campaigns, applying effective sales techniques, and tracking team performance via briefings, remote management, and on-site coaching.
  • Maximize the use of centrally developed tools and methodologies to enhance sales performance and customer engagement.

Elevate Customer Satisfaction

  • Create and execute customer-focused strategies that align with national and regional guidelines to meet and exceed satisfaction goals.
  • Monitor key customer satisfaction metrics (e.g., waiting times, friendliness, proactivity) and take action to address any gaps.
  • Build and maintain positive relationships with stakeholders across the cluster to strengthen the customer experience.

Ensure Operational Excellence

  • Define, implement, and monitor service-focused action plans that drive efficiency and operational excellence across the cluster
  • Continuously improve process execution and operations by overseeing KPIs such as accessibility, workflow optimization, safety standards, and employee well-being.
  • Ensure compliance with accounting rules, internal controls, and regulatory standards, safeguarding the company from financial, operational, and reputational risks. Act as the primary point of contact for regional audits.

Build a Dynamic and Motivated Team

  • Inspire, coach, and support your team to achieve commercial and service goals through personalized follow-ups, regular office visits, and effective use of coaching resources.
  • Lead engaging and impactful meetings with Office Managers to align on strategies, operational quality, customer experience,  sales and celebrate successes.
  • Conduct meaningful performance reviews, providing constructive feedback and identifying growth opportunities for each team member.
  • Drive optimal staffing levels by addressing absenteeism, managing workload distribution, and participating actively in recruitment and onboarding processes.
  • Oversee and communicate changes effectively, ensuring smooth transitions during cluster reorganizations.

Participate in Project Roll-Outs

  • Act as a key contributor to cultural transformations within Retail & Banking, advocating for flexibility, a results-driven approach, and excellent customer service.
  • Play a hands-on role in implementing innovative improvement projects within the organization to drive continuous growth.

Build and Maintain Strong Professional Relationships

  • Foster constructive and collaborative relationships with Mail Services, local unions, HR teams, other cluster managers, sales coaches and relevant stakeholders.
  • Partner with the Regional Management Team Flanders on sales, operations, customer centricity and HR related
 

Profil

Profile

  • Bachelor’s or Master’s degree, or equivalent through experience
  • More than 5 years of experience in a leadership or people management role
  • Strong knowledge of management and coaching skills
  • Familiarity with the products and services in a retail banking environment, processes and procedures, sales techniques, and specific IT applications
  • Good understanding of HR policies/guidelines, accounting rules, compliance procedures and guidelines
  • Being able to communicate in the second national language is a plus

Offre

  • Assurance groupe
  • Chèques-repas
  • Assurance hospitalisation individuelle
  • Assurance-invalidité
Our offer

Like a long-awaited parcel, we want to make you feel welcome and valued. Our offer includes: 

  • Competitive monthly salary
  • Meal vouchers
  • Hospitalization-, group- and disability insurances
  • A phone subscription and company car
  • 20 days of statutory leave and 7 additional extralegal days off 
  • An end-of-year and performance-based bonus and double holiday pay 
  • Many benefits from more than 100 bpost-partners

Type de fonction :
Secteur :
Lieu de travail
Exigences
Au moins 5 ans d'expérience

Vous êtes à la recherche d'un emploi : team manager à Gand?

Alors vous avez atterri au bon endroit, Jobat.be propose 9 emplois à Gand dans la catégorie "team manager".

Vous trouverez la plupart des emplois dans les catégories "1000 Bruxelles, 6000 Charleroi" et "5000 Namur".