Offres d'emploi manager customer service :   4 jobs

Jobs par e-mail :

Désactivé
Activé

Software Service Delivery Manager

  • Kwery
  • Aarschot
  • Durée indéterminée
De € 4.500 à € 5.500 par mois
  • Avantages extra-légaux
    • Assurance groupe
    • Chèques-repas
    • Smartphone
    • Ordinateur portable
    • Assurance hospitalisation individuelle
    • Eco Cheque
    • Formations
    • Travail à domicile

Relatiebeheerder boerderijen West-Vlaanderen

  • Avantages extra-légaux
    • Assurance groupe
    • Voiture d'entreprise
    • Carte carburant / Carte de recharge électrique
    • Chèques-repas
    • Smartphone
    • Ordinateur portable
    • Assurance hospitalisation individuelle
    • Eco Cheque

Collaborateur Customer Support – Contact Centre

  • ASTRID
  • Bruxelles
  • Durée indéterminée
  • Avantages extra-légaux
    • Assurance groupe
    • Chèques-repas
    • Smartphone
    • Ordinateur portable
    • Assurance hospitalisation individuelle
    • Travail à domicile

IT Support & Asset Management

D'autres ont aussi consulté
SAFRAN AIRCRAFT
COPRO
  • COPRO
  • Plusieurs régions
  • Durée indéterminée
Profacts
  • Profacts
  • www.profacts.be | The Loop - Gent
  • Durée indéterminée
SERVIBOX NV
Ajoutez votre CV
Découvrez les emplois qui correspondent à votre profil en téléchargeant votre CV.

Le job a été sauvegardé

Vous pouvez retrouver vos jobs sauvegardés sur la page d'accueil ou dans Mon Jobat.

Kwery

Software Service Delivery Manager

Durée indéterminée, Temps plein
En ligne depuis 1 jour sur Jobat.be

Software Service Delivery Manager

Description de la fonction

Onze partner, uit de regio van Rotselaar, is een vooraanstaande organisatie binnen de zorg- en dienstensector. Momenteel zijn ze op zoek naar een "Service Delivery Manager Software" om hun team te versterken. In deze rol ben je verantwoordelijk voor het beheer van een portfolio van softwareoplossingen en zorg je voor een optimale werking en dienstverlening aan diverse organisaties.

Je komt terecht in een dynamische omgeving waar je hands-on aan de slag gaat en nauw samenwerkt met verschillende teams om de kwaliteit en efficiëntie van de softwarediensten te waarborgen. Jouw expertise en proactieve houding dragen bij aan het continu verbeteren van de dienstverlening en het tevredenstellen van de eindgebruikers.

Hoe zal jouw takenpakket eruit zien?
  • Je beheert een portfolio van softwareoplossingen en bewaakt de goede werking en correcte dienstverlening naar de organisaties..

  • Je bent hands-on en werkt nauw samen met verschillende teams om de kwaliteit en efficiëntie van de softwarediensten te waarborgen.

  • Je fungeert als aanspreekpunt voor interne en externe stakeholders met betrekking tot softwarediensten.

  • Je monitort de prestaties van de softwareoplossingen, stuurt bij waar nodig en zorgt voor tijdige en heldere communicatie naar stakeholders

  • Je rapporteert regelmatig over de status en voortgang van de dienstverlening aan het management.

Profil

Wat verwachten zij van jou?

  • Je hebt reeds een aantal jaar ervaring achter de rug in een vergelijkbare functie

  • Grondige kennis van softwarebeheer en dienstverlening.

  • Je bent proactief, kan omgaan met stress en weet goed prioriteiten te stellen

Offre

  • De € 4.500 à € 5.500 par mois
  • Assurance groupe
  • Chèques-repas
  • Smartphone
  • Ordinateur portable
  • Assurance hospitalisation individuelle
  • Eco Cheque
  • Formations
  • Travail à domicile
Wat bieden zij jou?

  • Een zeer aantrekkelijk bruto salaris: €4.500 - €5.500 / maand.

  • Daarbovenop kan je nog rekenen op nog mooie extra's zoals netto-onkostenvergoeding, aantrekkelijk bonussysteem, eindejaarspremie, groeps-en hospitalisatieverzekering met een optie voor gezinsleden,maaltijdcheques,...

  • Work en Life blijven in balans, dankzij 32+ vakantiedagen (in een 37u/week!) en de mogelijkheid tot extra vakantiedagen, glijtijden en de mogelijkheid tot 70% thuiswerk.

  • Je zal werken op wandelafstand van het station, waardoor jij je steentje kan bijdragen aan een groenere omgeving!

  • Je krijgt veel begeleiding on the job en krijgt mooie perspectieven binnen een enthousiast team. Zo blijf je jezelf professioneel uitdagen!

Bekijk zeker ook onze website voor meer vacatures in IT: Afficher le site web

Information pratique

Kwery
Kwery
Afficher le numéro
Type de fonction :
Lieu de travail
Exigences
Bachelier académique Néerlandais

Vous êtes à la recherche d'un emploi : manager customer service ?

Alors vous avez atterri au bon endroit, Jobat.be propose 4 emplois dans la catégorie "manager customer service".