Offres d'emploi administratif medical - Turnhout :   45 jobs

Jobs par e-mail :

Désactivé
Activé

Manager klantenbeheer & administratie regio Antwerpen

klantendienst Medisch Secretariaat

De € 13,56 à € 16,18 par heure

Administratieve duizendpoot medische sector (Bachelor!)

  • Vivaldis
  • Beerse
  • Intérim option contrat fixe

Administratieve duizendpoot

Chauffeur propere straten met rijbewijs C

  • Avantages extra-légaux
    • Assurance groupe
    • Chèques-repas
    • Smartphone
    • Assurance hospitalisation individuelle
    • Formations
    • Check up
    • Travail à domicile

Field Service Engineer - Medical Imaging (Vlaanderen)

Logistieke administratie - specialist transportplanning

  • Vivaldis
  • Turnhout
  • Intérim option contrat fixe

Afdelingsmanager food Lier

SHEQ operations assistant

Administratief medewerker HR

Customer Service Medewerker

Boekhouder - Adsolut

De € 2.300 à € 3.300 par mois

Accountant - Ambitieus kantoor

De € 2.300 à € 3.300 par mois

Accountant - Adsolut

De € 2.300 à € 3.300 par mois

Accountant - Middelgroot kantoor

De € 3.300 à € 4.300 par mois
gfh_newsletter

Des offres d'emploi sur mesure par e-mail

Vous cherchez un emploi de 'administratif medical - Turnhout' ? Enregistrez rapidement votre Alerte emploi et recevez les offres d'emploi les plus adaptées, directement dans votre boîte mail.

Désactivé
Activé

Senior Dossierbeheerder - Gepassioneerd kantoor

De € 3.300 à € 4.300 par mois

Boekhouder - ExactOnline / SilverFin

De € 2.500 à € 3.500 par mois

Senior Accountant

De € 3.300 à € 4.300 par mois

Verpleegkundige huisartsenpost

  • Avantages extra-légaux
    • Assurance groupe
    • Chèques-repas
    • Smartphone
    • Ordinateur portable
    • Assurance hospitalisation individuelle
    • Formations

Medewerker medisch secretariaat medische beeldvorming

  • Ziekenhuis Geel
  • Geel
  • Durée indéterminée, Durée déterminée

Medewerker medisch secretariaat

  • MEDISCH CENTRUM BEERSE
  • Beerse
  • Durée déterminée

Medewerkers voor MEDISCH telesecretariaat te Balen - Voltijds

  • Solutel
  • Balen
  • Durée indéterminée

Medewerkers voor MEDISCH telesecretariaat te Balen - Deeltijds

  • Solutel
  • Balen
  • Durée indéterminée

Praktijkassistent(e) / medisch secretariaat / medisch secretaresse (min 80%)

  • Praktijk Arzo
  • Turnhout
  • Durée indéterminée

Medisch secretaresse

  • HUISARTSENPRATIJK J. ROELANTS
  • Geel
  • Durée indéterminée

Projectleider met ervaring

  • Vivaldis
  • Arendonk
  • Intérim option contrat fixe

Chauffeur C(E)

Medisch onthaalmedewerker

  • Skin Clinic
  • Geel
  • Durée indéterminée

Technisch bediende- Tekenaar - Productontwikkelaar (R&D)

  • Vivaldis
  • Hoogstraten
  • Intérim option contrat fixe

Medical Management Assistant

  • DA VINCI CLINIC
  • Beerse
  • Durée indéterminée
Trier selon : pertinence - Date
D'autres ont aussi consulté
SERVIBOX NV
A&M Group
AMP
  • AMP
  • Mollem
  • Durée indéterminée
Ajoutez votre CV
Découvrez les emplois qui correspondent à votre profil en téléchargeant votre CV.

Le job a été sauvegardé

Vous pouvez retrouver vos jobs sauvegardés sur la page d'accueil ou dans Mon Jobat.

Carrefour Belgium NV

Manager klantenbeheer & administratie regio Antwerpen

20637
Temps plein
En ligne depuis 3 jours sur Jobat.be

Maak deel uit van Carrefour en ontmoet meer dan 9.500 gemotiveerde medewerkers! Vanuit onze 705 winkels of vanuit het hoofdkantoor zetten we ons elke dag in om onze klanten tevreden te stellen en werken we samen aan ons doel: Wereldleider worden in de voedseltransitie voor iedereen!

Manager klantenbeheer & administratie regio Antwerpen

Description de la fonction

Opdracht

Als manager onthaal en personeel is jouw belangrijkste taak ervoor te zorgen dat er kwalitatieve klantenservice wordt geleverd in onze winkel. Je bent verantwoordelijk voor het verwelkomen van klanten, het soepel laten verlopen van hun passage bij de kassa en de algemene tevredenheid van hun ervaring in onze winkel.
Je rapporteert aan de winkeldirecteur en neemt bij zijn afwezigheid de nodige initiatieven en beslissingen om de winkel goed te laten functioneren.

Verantwoordelijkheidsgebied
  • Je zorgt ervoor dat onze klanten goed geïnformeerd zijn en je wisselt hun suggesties en opmerkingen uit met jouw team. 
  • Je legt de nadruk op vriendelijkheid, professionaliteit en service om een superieure klantervaring te ontwikkelen. Je werkt aan het onthaal en leidt het kassateam om telkens een kwaliteitsvolle service te garanderen.
  • Je bent ook verantwoordelijk voor de planning van het uurrooster op basis van de drukte en de werklast. 
  • Je analyseert dagelijks de cijfers en resultaten, detecteert afwijkingen en neemt maatregelen om de zaken te verbeteren. En omdat we altijd op zoek zijn naar nieuwe ideeën voor de toekomst van Carrefour, krijg je ook de kans om acties voor te stellen en te initiëren.
  • Als een echte teamleider zal je jouw medewerkers motiveren en begeleiden in hun professionele ontwikkeling. Je creëert een prettige en gezonde werkomgeving waarin iedereen zich goed voelt. 
  • Dankzij jouw positieve instelling, betrokkenheid en toewijding word je een ambassadeur van Carrefour door haar waarden over te dragen aan alle medewerkers.

Profil

  • Je bent in het bezit van een Bachelor- of Masterdiploma (of gelijkwaardig door ervaring) en hebt relevante ervaring, bij voorkeur in de verkoop, retail- of horeca sector.
  • Je bent bereid om 5 dagen per week te werken tussen maandag en zaterdag, en om enkele openings- of sluitingsdiensten per maand te verzekeren.
  • Jouw kwaliteiten: klant- en resultaatgerichtheid, assertiviteit, organisatie, flexibiliteit en samenwerking.

Offre

Ons aanbod

  • Een fulltime contract van onbepaalde duur.
  • Een aantrekkelijk salarispakket met extralegale voordelen:
    • maaltijdcheques,
    • premies voor late uren,
    • groepsverzekering,
    • tussenkomst in je vervoerskosten (auto, fiets, openbaar vervoer),
    • resultaatsgebonden bonus,
    • kortingen op jouw boodschappen bij onze geïntegreerde Carrefour-winkels,
    • voordelenprogramma met tal van kortingen bij partners op Ekivita Edenred, ...  
  • Mogelijkheid om maximaal 5 extra verlofdagen te verkrijgen voor medewerkers met een handicap, zodat ze indien gewenst extra rusttijd kunnen nemen. Deze extra verlofdagen worden toegekend op basis van een medisch dossier dat is goedgekeurd door een bedrijfsarts.
  • Geen werk op zondag, met uitzondering van enkele winkels op vrijwillige basis, hier hoort een hogere premie bij. 
  • Opleiding op maat en bijzonder veel mogelijkheden voor doorgroei en loopbaanontwikkeling.
  • Een boeiende baan bij een van Europa's grootste retailers.

Bij Carrefour willen we mensen - van alle generaties en achtergronden, elk met hun eigen ervaring - aantrekken en behouden. We zijn ervan overtuigd dat we zo onze klanten tevreden kunnen stellen en onze resultaten en innovatiekracht kunnen versterken. Als je Carrefour-medewerker wordt, word je uitgenodigd om op een positieve manier mee te werken aan de promotie van ons diversiteitsbeleid.

Vous êtes à la recherche d'un emploi : administratif medical à Turnhout?

Alors vous avez atterri au bon endroit, Jobat.be propose 45 emplois à Turnhout dans la catégorie "administratif medical".

Vous trouverez la plupart des emplois dans les catégories "9000 Gand, 8800 Roulers" et "9100 Saint-Nicolas".