Offres d'emploi administratie logistiek - Hainaut :   7 jobs

Jobs par e-mail :

Désactivé
Activé

Administratief bediende

  • Accent
  • Bas-Warneton
  • Intérim option contrat fixe, Starter, Job d'étudiant
Klantenservice gerelateerde taken:Proactief informeren van klanten over de status van zendingen en eventuele vertragingen.Registreren en verwerken...

Procurement & Logistics Specialist

  • Page Personnel
  • Plusieurs régions
  • Manage and oversee supply chain operations.
  • Maintain relationships with suppliers and negotiate contracts.

Allround Administratief Bediende

  • Start People
  • Comines-Warneton
  • Durée indéterminée
  • Je neemt de leiding over het volledige administratieve departement;
  • Je begeleidt, organiseert en controleert de interne werking en zoekt continu naar verbeteringen;

Employe Administratif

  • AGO Jobs & HR
  • Blandain
  • Intérim
AGO Jobs & Hr recherche un(e) employé(e) administratif/ve pour une société spécialisée dans la distribution de produits électriques située sur...

Adjunct Werkplaatsverantwoordelijke

  • Start People
  • Enghien
  • Durée indéterminée
  • Ondersteuning bieden aan de werkplaatsverantwoordelijke bij de operationele taken.
  • Het magazijnbeheer superviseren en organiseren.

Administratief bediende

  • CNC Europe BVBA
  • Mouscron
  • Durée indéterminée
Als administratief bediende ondersteun je de verschillende bedrijfsafdelingen (Management, Verkoop, Marketing, Techniek en Logistiek). Je zorgt voor...

Projectconsultant Wallonië

  • Unique Menen
  • Mons
  • Durée indéterminée
De € 2.250 à € 2.450 par mois
  • Ideale combinatie van variatie en zekerheid: Je hebt een vast contract, maar werkt aan...
  • Kans om je cv indrukwekkend uit te breiden: Door voor verschillende interessante bedrijven te...
D'autres ont aussi consulté
PPP GENT
  • PPP GENT
  • Wetteren, Lede, Aalter, Laarne, Kalken, Ninove, Geraardsbergen
  • Freelance, Durée indéterminée, Durée déterminée, Indépendent
LR FINANCES SRL
BEGLEC SA
SERVIBOX NV
Ajoutez votre CV
Découvrez les emplois qui correspondent à votre profil en téléchargeant votre CV.

Le job a été sauvegardé

Vous pouvez retrouver vos jobs sauvegardés sur la page d'accueil ou dans Mon Jobat.

Administratief bediende

Intérim option contrat fixe, Starter, Job d'étudiant, Temps plein
En ligne depuis 4 jours sur Jobat.be
Wij zijn een toonaangevende specialist in babyproducten, bekend om onze sterke webshop en fysieke winkels. Met een focus op uitstekende service en een naadloze klantervaring, blijven wij groeien en onze dienstverlening verbeteren.

Interesse?

Wil jij bijdragen aan ons succes en deel uitmaken van een gepassioneerd team? Solliciteer dan nu! Stuur je sollicitatie naar Afficher l'adresse e-mail en begin aan een spannende nieuwe uitdaging in een dynamische en groeiende werkomgeving.

Administratief bediende

Description de la fonction

Klantenservice gerelateerde taken:

Proactief informeren van klanten over de status van zendingen en eventuele vertragingen.
Registreren en verwerken van retourzendingen met een correcte administratieve afhandeling.
Documenteren, opvolgen en doorverwijzen van klantklachten naar de juiste afdeling.
Ondersteuning bieden bij veelgestelde vragen over leveringen, retourprocedures en andere logistieke processen.
Overige administratieve taken:

Beheren van probleemzendingen: Acties ondernemen voor beschadigde, zoekgeraakte of foutieve leveringen.
Monitoren van belangrijke KPI’s zoals levertijden, retourpercentages en klanttevredenheid.
Controleren en goedkeuren van facturen, inclusief het behandelen van disputen rond extra kosten.
Zorgdragen voor een goede administratie van dossiers: zendingen, retouren en geschillen.
Analyseren van retourstatistieken: Trends signaleren en rapporteren om processen en klanttevredenheid te verbeteren.

Profil

Ben jij een gedreven en gestructureerde professional met affiniteit voor administratie en klantenservice? Dan zijn wij op zoek naar jou! Ter ondersteuning van onze groeiende organisatie zoeken wij een enthousiaste Administratief Medewerker.

Wie ben jij?
Je communiceert vlot in het Nederlands én Frans (schriftelijk en mondeling).
Je hebt oog voor detail en werkt gestructureerd en nauwkeurig.
Je kunt zelfstandig werken en neemt verantwoordelijkheid voor je taken.
Je hebt affiniteit met administratie en klantenservice.
Ervaring in een soortgelijke functie is een pluspunt, maar geen vereiste.

Offre

Een uitdagende functie in een groeiend bedrijf met een aangename werksfeer.
De mogelijkheid om gedeeltelijk thuis te werken.
Een marktconform salaris en aantrekkelijke arbeidsvoorwaarden.
Kansen voor opleiding en ontwikkeling om je verder te ontplooien.
Een belangrijke rol in het verbeteren van onze klanttevredenheid en administratieve processen.
Calculer votre temps de trajet
À : Accent | Bas-Warneton 7784

Cette adresse est introuvable.

Aucun itinéraire n'a pu être trouvé entre les deux adresses.

08:30
L’adresse exacte de ce poste n’est pas disponible. Il est donc possible que le temps de trajet calculé soit différent dans la réalité.
Type de fonction :
Lieu de travail
Exigences
Enseignement secondaire Néerlandais

Vous êtes à la recherche d'un emploi : administratie logistiek à Hainaut?

Alors vous avez atterri au bon endroit, Jobat.be propose 7 emplois à Hainaut dans la catégorie "administratie logistiek".

Vous trouverez la plupart des emplois dans les catégories "9000 Gand, 8380 Dudzele" et "2000 Anvers".