Offres d'emploi accounting finance - 1160 Auderghem :   2 jobs

Jobs par e-mail :

Désactivé
Activé

Management Assistant

De € 2.800 à € 3.200 par an

Collaborateur Administratif (facturation)

De € 2.500 à € 3.500 par mois
D'autres ont aussi consulté
SAFRAN AIRCRAFT
COPRO
  • COPRO
  • Plusieurs régions
  • Durée indéterminée
SERVIBOX NV
Ajoutez votre CV
Découvrez les emplois qui correspondent à votre profil en téléchargeant votre CV.

Le job a été sauvegardé

Vous pouvez retrouver vos jobs sauvegardés sur la page d'accueil ou dans Mon Jobat.

Unique Brussels

Management Assistant

Durée indéterminée, Temps plein
En ligne depuis 1 jour sur Jobat.be

An European Association

Management Assistant

Description de la fonction

Description




  • The assistant will be the first point of contact for callers and visitors and will be responsible for the meeting rooms - taking telephone calls, welcoming visitors, and booking meeting venues.

  • The successful candidate will also provide general support to the day-to-day running of the office in Brussels and the organization of various meetings and events. 

  • He/she will report to the Senior Officer and to the Secretary General of the Association.

  • Essential Duties & Responsibilities

  • Handle incoming calls and coordinate messages as needed.

  • Provide assistance and support to the Senior Officer and Secretary General.

  • Day-to-day office management: liaise with suppliers, organize incoming mail and postal services, and maintain office/food supplies and other requirements to keep the office running smoothly including office equipment and office space.

  • Administrative and financial work: filing invoices, prepare payments.

  • Provide administrative support in booking travel, filing, and updating contacts.

  • Provide logistical and administrative support in the organization of internal and external meetings and events.

  • Provide ad hoc logistical support to international colleagues for organizing meetings in Brussels.

  • Update and manage the website.

  • Manage orders of office supplies, courier services, catering, cleaning staff etc. 

  • Liaise with IT service providers, designers, printers, translators, etc. 

  • Manage membership fees for members.

  • Assist in preparing the annual General Assembly.

  • Perform other related duties as required.

  • Taking minutes during the Committees and Working Groups meetingsEducation / Experience

  • At least three years of relevant experience in administrative support.

  • Secretarial studies is an asset.

Profil

Skills Required




  • Fluency in French and English - other languages is an asset.

  • Excellent communication and organizational skills.

  • Excellent computer skills (MS Office, experience with databases, etc.).

  • Comfortable in multi-tasking, detail-oriented, and working to deadlines.

  • Flexible and adaptable approach to work.

  • Basic accounting knowledge. Compensation

Offre

  • De € 2.800 à € 3.200 par an

  • A challenging position within a leading international association (permanent contract).

  • An interesting salary package with fringe benefits (between 2500€ and 3500€ gross).

Calculer votre temps de trajet
À : Unique Brussels | Auderghem 1160

Cette adresse est introuvable.

Aucun itinéraire n'a pu être trouvé entre les deux adresses.

08:30
L’adresse exacte de ce poste n’est pas disponible. Il est donc possible que le temps de trajet calculé soit différent dans la réalité.
Lieu de travail
Exigences
Bachelier académique Expérience limitée (< 2 ans) Néerlandais, Anglais

Vous êtes à la recherche d'un emploi : accounting finance à Auderghem?

Alors vous avez atterri au bon endroit, Jobat.be propose 2 emplois à Auderghem dans la catégorie "accounting finance".

Vous trouverez la plupart des emplois dans les catégories "1000 Bruxelles, 1210 Saint-Josse-ten-Noode" et "4000 Liège".

Sélectionnez un titre de job