Offres d'emploi Technique, ingénierie & production »  Employé technique - administration - Brabant flamand :   107 jobs

Jobs par e-mail :

Désactivé
Activé

Facilities Coordinator

  • Cohezio
  • Bruxelles
  • Durée indéterminée
  • Avantages extra-légaux
    • Assurance groupe
    • Voiture d'entreprise
    • Carte carburant / Carte de recharge électrique
    • Chèques-repas
    • Smartphone
    • Ordinateur portable
    • Assurance hospitalisation individuelle
    • Assurance-invalidité
    • Vélo en leasing
    • Parking
    • Indemnité kilométrique vélo
    • Coûts forfaitaires
    • Eco Cheque
    • 13ème mois
    • Pécule de vacances
    • Congés rémunérés supplémentaires
    • Congé d'ancienneté

Interieurvormgever binnendienst te NEVELE (hoofdkantoor)

Productie Assistent

  • Avantages extra-légaux
    • Assurance groupe
    • Chèques-repas
    • Ordinateur portable
    • Assurance hospitalisation pour la famille
    • Assurance-invalidité
    • Parking
    • Intervention dans les frais de deplacement
    • Indemnité kilométrique vélo
    • 13ème mois
    • Pécule de vacances
    • Congés rémunérés supplémentaires
    • Congé d'ancienneté

Service Technieker

Sales Officer After Sales

Maintenance technician met bedrijfswagen! - Vast contract

HSEQ VERANTWOORDELIJKE | VOLTIJDS | VAST CONTRACT

Service technieker

  • Vivaldis
  • Lokeren
  • Durée indéterminée

Reparatiemonteur

Service Technieker

Technisch Bediende

Technisch Administratief Medewerker CNC

Projectleider HVAC - Vaste Job

  • Avantages extra-légaux
    • Assurance groupe
    • Chèques-repas
    • Assurance hospitalisation individuelle

Servicetechnieker

  • Vivaldis
  • Merelbeke-Melle
  • Durée indéterminée

Trailerplanner

gfh_newsletter

Des offres d'emploi sur mesure par e-mail

Vous cherchez un emploi de 'Employé technique - administration, Durée indéterminée - Brabant flamand' ? Enregistrez rapidement votre Alerte emploi et recevez les offres d'emploi les plus adaptées, directement dans votre boîte mail.

Désactivé
Activé

Servicetechnieker

De € 17 à € 21 par heure

Werkvoorbereider technische dienst

MAINTENANCE PLANNER | VOLTIJDS

Technical support medewerker

Planner - flexibiliteit

Technisch Bediende

Service Advisor

De € 2.600 à € 3.100 par mois

Industrial Technician met bedrijfswagen! - Vast contract

Projectleider personenliften - Vast contract

Medewerker Dienst Na Verkoop - Internationale Omgeving

De € 2.600 à € 3.000 par mois

Junior Planner

After Sales Werkplaats en Magazijn

HSE Manager

Technisch Assistent

Werkvoorbereider onderhoudswerkzaamheden

Trier selon : pertinence - Date
D'autres ont aussi consulté
SAFRAN AIRCRAFT
COPRO
  • COPRO
  • Plusieurs régions
  • Durée indéterminée
Profacts
  • Profacts
  • www.profacts.be | The Loop - Gent
  • Durée indéterminée
SERVIBOX NV
Ajoutez votre CV
Découvrez les emplois qui correspondent à votre profil en téléchargeant votre CV.

Le job a été sauvegardé

Vous pouvez retrouver vos jobs sauvegardés sur la page d'accueil ou dans Mon Jobat.

Facilities Coordinator

regio Antwerpen/Vlaams-Brabant/Limburg
Durée indéterminée, Temps plein
En ligne depuis 17 jours sur Jobat.be
Cohezio vzw is één van de grootste Externe Diensten voor Preventie en Bescherming op het Werk in België. Samen met een multidisciplinair team van 550 enthousiaste collega’s waken we over de gezondheid, de veiligheid en het welzijn op het werk van alle werknemers bij onze klanten.

De filosofie die we bij onze klanten vooropstellen, zetten we vanzelfsprekend ook intern in de praktijk om. Werken bij Cohezio betekent dat je als mens centraal staat. We werken als één team, collectief boven individueel. We bieden een werkomgeving met aandacht voor jouw welzijn, met het juiste evenwicht tussen menselijkheid en prestaties, tussen jouw privé- en beroepsleven.

Facilities Coordinator

Description de la fonction

Genoot je een technische opleiding en hou je ervan om collega’s te ondersteunen op facilitair vlak ? Ben je flexibel, werk je graag autonoom en verplaatsingen zijn voor jou een mooie afwisseling in de job ? Bekijk dan zeker onderstaande vacature eens !

Wat doe je ?

Als Facilities Coordinator sta je in voor het behartigen van alle facilitaire vragen, problemen en tools zodat alle collega’s hun taak kunnen uitoefenen met de juiste werkmiddelen in een aangename, veilige en nette omgeving en dit binnen het kader van de richtlijnen en budgetten.

Je staat specifiek in voor de regio Antwerpen-Vlaams-Brabant-Limburg en bent back up voor jouw collega in de regio Oost- en West-Vlaanderen. Daarnaast ondersteun je de collega’s waar nodig ook in andere regio’s (Brussel en Wallonië).

Meer concreet:
  • Beheer van een regionaal deel van de gebouwen en centra van Cohezio zodat er een schone, veilige en aangename werkomgeving is, oa.
  • het beheer van dossiers van syndicussen: je neemt deel aan de huurdersvergaderingen, volgt het budget op, …
  • de verzekeringsdossiers
  • de controle van de schoonmaakactiviteiten
  • de opvolging van de maatregelen die getroffen worden in het kader van het beleid inzake arbeidspreventie en -bescherming
  • het uitvoeren van kleine onderhoudswerken en reparaties, waar nodig
  • Beheer van het aankoopproces voor de interne klanten zodat binnen de vooropgestelde termijn, het product of dienst geleverd wordt:
  • het screenen van potentiële leveranciers
  • marktonderzoek naar nieuwe producten en/of diensten
  • het beheer van een deel van de contracten
  • het beheer van de bestellingen via boekhoudsoftware
  • budgetopvolging en streven naar optimale kostenefficiëntie
  • Ondersteuning van verschillende interne diensten (verhuizingen, beurzen, leveren van pakjes, IT-gerelateerde zaken...)
  • Uitvoeren en coördineren van facilities gerelateerd projectwerk
  • Periodiek en ad hoc rapporteren aan je manager van feiten, cijfers en kengetallen.

Profil

  • Je behaalde een diploma van het middelbaar onderwijs, graduaat of professionele bachelor in een technische richting (bouw, elektriciteit, mechanica, …) .
  • Een relevante ervaring in facilities is een pluspunt.
  • Je bent technisch aangelegd en hebt een hands-on houding.
  • Je bent Nederlandstalig met een goede kennis van het Frans.
  • Je kan nauwkeurig en vlot werken met Excel, Word, Outlook en internet.
  • Je bent klantgericht en je communiceert correct en to the point met zowel interne medewerkers als externen partijen.
  • Als proactieve probleemoplosser kan je goed luisteren, de juiste analyses maken en onderhandelen.
  • Je kan autonoom werken zonder de noden van je team uit het oog te verliezen. Bij complexere problemen overleg je graag met je manager
  • Je beschikt over een rijbewijs B en je bent bereid je te verplaatsen naar onze verschillende kantoren. Ongeveer 2 dagen per week werk je vanuit Brussel, daarnaast ben je op verplaatsing in de regio Antwerpen/Vlaams-Brabant/Limburg.

Offre

  • Assurance groupe
  • Voiture d'entreprise
  • Carte carburant / Carte de recharge électrique
  • Chèques-repas
  • Smartphone
  • Ordinateur portable
  • Assurance hospitalisation individuelle
  • Assurance-invalidité
  • Vélo en leasing
  • Parking
  • Indemnité kilométrique vélo
  • Coûts forfaitaires
  • Eco Cheque
  • 13ème mois
  • Pécule de vacances
  • Congés rémunérés supplémentaires
  • Congé d'ancienneté
  • Een voltijds contract van onbepaalde duur van gemiddeld 36u/week. We hechten belang aan een goede work-life balance en realiseren dit door naast de 20 wettelijke verlofdagen, 24 ADV-dagen te voorzien.
  • Je komt terecht in een gevarieerde functie met een hoge graad van autonomie. Dit binnen een aangename werkomgeving waar teamplay toch ook belangrijk is.
  • Je hebt diverse contacten, zowel binnen als buiten de onderneming.
  • Vanzelfsprekend krijg je een aantrekkelijk salaris aangevuld met diverse extralegale voordelen zoals een bedrijfswagen, maaltijd- cadeau- en ecocheques, een eindejaarspremie, een groeps- en hospitalisatieverzekering.
  • Je krijgt toegang tot een ruim aanbod van interne welzijnsinitiatieven rond 3 pijlers: fysiek, sociaal en mentaal welzijn.

Information pratique

Knikte je enthousiast toen je de functieomschrijving las? Bezorg ons dan jouw kandidatuur door het sollicitatieformulier op onze website Afficher le site web in te vullen

Voor vragen kan je ook terecht bij Kathleen Standaert, HR Officer, via Afficher le numéro.
Calculer votre temps de trajet
À : Cohezio | Bischoffsheimlaan 1, 1000 Bruxelles

Cette adresse est introuvable.

Aucun itinéraire n'a pu être trouvé entre les deux adresses.

08:30
Lieu de travail
Exigences
Enseignement secondaire Au moins 5 ans d'expérience Néerlandais, Français
Permis de conduire
B

Vous êtes à la recherche d'un emploi : Employé technique - administration à Brabant flamand?

Alors vous avez atterri au bon endroit, Jobat.be propose 107 emplois à Brabant flamand dans la catégorie "Employé technique - administration".

Vous trouverez la plupart des emplois dans les catégories "3600 Genk, 9800 Deinze" et "9160 Lokeren".