Je komt terecht in een warme en collegiale sfeer, waarin samenwerking centraal staat. Samen bouwen we aan een zorgzame en bruisende gemeente. Sluit jij ook aan bij ons team?
Teamcoach evenementen & evenementenbeheer
Description de la fonction
Heb jij een passie voor evenementen en de ambitie om een team te motiveren, ondersteunen en naar succes te begeleiden? Dan ben jij degene die we zoeken!
Als Teamcoach Evenementen en Evenementenbeheer ben jij de drijvende kracht achter je team.
Je team bestaat uit 2 sub teams. Het ene team organiseert evenementen en zorgt voor de nodige (adviserende) ondersteuning van evenementen van interne en externe klanten. Het andere sub team zorgt voor de logistieke ondersteuning van evenementen op vlak van infrastructuur (zaalverhuur en uitleendienst).
Je neemt de leiding in het coördineren van de werkzaamheden en zorgt ervoor dat je teamleden hun taken efficiënt uitvoeren. Je biedt hen ondersteuning en zorgt voor duidelijke taakverdelingen, zodat de doelstellingen behaald worden. Je zorgt voor een positieve werksfeer en stimuleert de ontwikkeling van je medewerkers, zodat zij kunnen groeien in hun rol.
Daarnaast ben jij verantwoordelijk voor het efficiënt inzetten van middelen en het beheren van het budget, zodat evenementen vlekkeloos verlopen. Je werkt nauw samen met collega’s en belanghebbenden om de kwaliteit van de dienstverlening te waarborgen en processen waar nodig te verbeteren. Je levert ook ideeën voor het beleid en denkt mee in grotere en complexe projecten.
Klinkt dit als jouw nieuwe uitdaging? Solliciteer nu en help ons bij het creëren van de mooiste evenementen!
Profil
Wij zoeken een leider die zijn team weet te motiveren en te begeleiden. Ervaring met evenementenbeheer en het coachen van medewerkers is een pluspunt. Je bent resultaatgericht, communicatief sterk en flexibel in het schakelen tussen verschillende taken. Je weet hoe je de balans vindt tussen de operationele uitvoering en de strategische visie.
Je bent in het bezit van een bachelorsdiploma of gelijkwaardig of je hebt een aantoonbare relevante werkervaring in een gelijkaardige functie van drie jaar.
Offre
- Assurance groupe
- Chèques-repas
- Ordinateur portable
- Assurance hospitalisation individuelle
- Assurance hospitalisation pour la famille
- Parking
- Intervention dans les frais de deplacement
- Naissance
- Mariage
- Anniversaire
- Saint Nicolas
- Eco Cheque
- Formations
- Plan cafétéria
- Congés rémunérés supplémentaires
- Travail à domicile
- Congé d'ancienneté
Je werkt in een dynamische en aangename werkomgeving.
Bezoldiging op B1-B3 niveau ( bachelor-niveau) - voltijdse prestaties Een persoonlijke loonsimulatie is beschikbaar op aanvraag
Beroepservaring wordt onbeperkt in aanmerking genomen voor de toekenning van de geldelijke anciënniteit, op voorwaarde dat ze relevant is voor de uitoefening van de functie.
Extralegale voordelen
- Maaltijdcheques van 8 EUR
- Jaarlijkse ecocheques (60 euro voor een voltijdse functie en een Sint-cadeau (40 euro)
- Gratis hospitalisatieverzekering
- Fietsvergoeding – wettelijk maximum (nu 0,36 euro/km)
- Terugbetaling treinabonnement en abonnement De Lijn voor woon-werkverkeer
- Mogelijkheid tot fietslease
- Groepsverzekering 2de pensioenpijler van 3%
- Aansluiting bij de sociale dienst GSD-V met tal van voordelen en de kortingskaart PlusPas
- Vakantie: 33 dagen op jaarbasis voor een voltijdse functie vanaf indiensttreding
De uiterste inschrijvingsdatum voor deze vacature is 25/03/2025
Information pratique
Heb je nog vragen? Neem dan gerust contact met ons op via Afficher le numéro of stuur een e-mail naar Afficher l'adresse e-mail.
Heb je inhoudelijke vragen, neem dan contact op met de clustermanager Afficher l'adresse e-mail.
Uiterste datum voor het indienen van de kandidatuur : 25 maart 2025.
Selectieproef (schriftelijk en mondeling) - 27 maart 2025 in de voormiddag.