Offres d'emploi Administration »  Réception et accueil - Bruxelles :   11 jobs

Jobs par e-mail :

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Collaborateur Accueil KBC Brussels

  • KBC
  • Bruxelles
  • Durée indéterminée
  • Vous accueillez les clients et les écoutez. De quoi ont-ils besoin exactement? Sont-ils capables de...
  • Vous veillez à ce que l'agence ouvre ses portes à l'heure, à ce que l'espèce d'accueil soit...

Employé procurement

  • Client of Manpower
  • Bruxelles
  • Intérim option contrat fixe
  • Analyser les besoins et le marché : Identifier et anticiper les évolutions des besoins internes et...
  • Participer à la rédaction des cahiers des charges : Collaborer étroitement avec les parties...

Réceptionniste/gestionnaire de dossiers bilingue FR et NL - Carrosserie

  • Unique Brussel Customer Care
  • Schaerbeek
  • Durée indéterminée
De € 2.500 à € 3.000 par mois
  • Accueillir les clients (téléphone et physique) avec professionnalisme et convivialité.
  • Ouvrir les dossiers de réparations dans notre système informatique.

Receptionist (EN/FR)

  • Unique Brussels
  • Etterbeek
  • Durée déterminée
  • Greet visitors with professionalism and courtesy
  • Answer phone calls and emails, and redirect them as necessary

Receptionist

  • Unique Brussels
  • Bruxelles
  • Intérim option contrat fixe
De € 2.500 à € 3.300 par mois
  • Serve as the first point of contact for the company.
  • Provide administrative support across the organization.

Receptionist

  • Unique Brussels
  • Bruxelles
  • Durée déterminée
De € 2.300 à € 2.600 par mois
  • Acting as the first point of contact for the internal and external stakeholders, answering or...
  • Performing general reception tasks, such as answering the telephone, taking and relaying messages,...
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Receptionist

  • Unique Brussels
  • Bruxelles
  • Durée déterminée
De € 2.500 à € 3.200 par mois
  • Welcoming visitors.
  • Proactively process mails and requests and organizing agenda.

Receptionist

  • Unique Brussels
  • Bruxelles
  • Intérim option contrat fixe
  • Reception – welcoming visitors in a warm and personal manner 
  • First person of contact for incoming phone calls

2024-217 2 Assistants Administratif accueil décentralisé CDI

  • CHU Brugmann - UVC Brugmann - CHU Bruxelles
  • Laeken (Bru.)
  • Durée indéterminée
Activités et tâches liées à la fonction Assurer un accueil de qualité dans un ou plusieurs accueils Prise en charge des rendez-vous téléphoniques...

Volontaire en Vestiboutique

  • Croix-Rouge de Belgique - Belgische Rode Kruis
  • Bruxelles
Quelle aide pouvez-vous apporter ?En tant que volontaire de la vestiboutique, vous participez à :* L'accueil et le conseil aux résidents* La collecte...

Volontaire en Vestiboutique

  • Croix-Rouge de Belgique - Belgische Rode Kruis
  • Bruxelles
Quelle aide pouvez-vous apporter ?En tant que volontaire, vous participez :L'accueil et le conseil aux clientes La collecte et le tri des vêtements...
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Unique Brussels

Receptionist

Durée déterminée, Temps plein
Encore 2 jours pour postuler

Our client is an European company. 

Receptionist

Description de la fonction

We are looking for a motivated and proactive receptionnist with excellent communication and organisation skills, and a proven track record in a similar position for an initial period of six months to support our client's Office Administration and Management team.



The Administrative Coordinator will provide a variety of support services for an international external and internal audience. 



Your tasks will include:




  • Acting as the first point of contact for the internal and external stakeholders, answering or referring incoming inquiries and providing accurate and timely answers;

  • Performing general reception tasks, such as answering the telephone, taking and relaying messages, providing information to callers;

  • Monitoring external visitor access and maintaining security awareness; performing all other reception duties relating to external visitors, such as issuing access badges, organising and planning accommodation and transportation;

  • Supporting employees with booking accommodation and transportation in compliance with the Company's travel policy;

  • Providing general administrative support such as preparing correspondence, receiving and sorting out mail and deliveries, scheduling appointments;

  • Coordinating, planning, booking, organizing, preparing and tidying rooms before and after meetings; including technical and audio-visual set-up, catering, or other equipment.

Profil

The successful candidate will have:




  • Excellent command of English ( written and oral) - French or Dutch is an asset

  • Excellent IT skills (MS Office and Outlook)

  • An ability to work independently and as part of the team; be a good team-player

  • A strong orientation to results and the ability to work efficiently to meet agreed datelines and targets under time pressure

Offre

  • De € 2.300 à € 2.600 par mois

Our client offers: 




  • A part-time position

  • Interim contract 

  • Salary based on the experience (between 2300€ gross to 2600€ gross for a full-time)

  • An open business culture

  • Meal vouchers 

  • Reimbursement of travel costs 

Type de fonction :
Lieu de travail
Exigences
Bachelier académique Expérience limitée (< 2 ans) Néerlandais, Anglais

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Vous trouverez la plupart des emplois dans les catégories "1000 Bruxelles, 7600 Péruwelz" et "5000 Namur".