Het bedrijf is een klinkende naam in zijn sector en heeft vestigingen over heel Vlaanderen. Deze vacatures bevinden zich in hun vestiging in Herenatls.
Office Assistant
Description de la fonction
Voor dit mooi, dynamisch bedrijf in Herentals zijn we op zoek naar 2 nieuwe collega's.
1 office assistant aan het onthaal en 1 office assistant voor de back office.
Office Assistant Onthaal
- Je bent het gezicht en de stem van ons bedrijf en verzorgt de receptietaken
- Als eerste aanspreekpunt begeleid je klanten vanaf te toekomen tot ze terug vertrekken
- Je bepaalt de acties om tot de juiste oplossingen te komen en stelt orders op.
- Je beslist welke collega of dienst onze klant verder kan helpen en maakt hiervoor de nodige afspraken.
- Je zorgt voor administratieve ondersteuning van de verschillende afdelingen
- Telefonisch heb je de capaciteit om steeds met een glimlach elke oproep aan te nemen en af te sluiten.
Assistant Back office
- Het gaat over een gelijkaardig takenpakket, enkel zit je niet aan het onthaal, maar opereer je vanuit de back office.
- Je hebt veelvuldig klantencontact per mail en telefonisch.
- Je zorgt intern voor de juiste afspraken met de juiste afdeling en bevestigt deze aan de klant en volgt deze nadien ook op.
Profil
Voor deze vacatures zoeken wij volgend profiel:
- Bachelordiploma in relevante richting of gelijkwaardig doorervaring
- Klantgericht & communicatief
- Nauwkeurig en planmatig
- Geïnteresseerd in mobiliteit
- Naast een perfecte kennis van het Nederlands spreek en schrijf je ook goed Engels. Frans is een extra troef.
Offre
- Een gevarieerde job in een aangenaam en dynamisch team
- Mooie werkomgeving
- Een persoonlijk opleidingstraject met een coach die zorgt voor een goede onboarding!
- Weekrooster van 40u met 12 betaalde ADV-dagen
- Een aantrekkelijk loonpakket inclusief verschillende extra-legale voordelen
- Uurrooster is bespreekbaar, maar er is wel een bepaalde permanentie waardoor je onderling in team een beurtrol zal afspreken. 4/5e werken of 4 dagen werkweek is eveneens bespreekbaar.