Offres d'emploi Administration - Anvers :   3 jobs

Jobs par e-mail :

Désactivé
Activé

Personal assistant

  • Avantages extra-légaux
    • Assurance groupe
    • Chèques-repas
    • Abonnement internet
    • Parking
    • Intervention dans les frais de deplacement
    • Eco Cheque
    • Formations
    • Congés rémunérés supplémentaires
    • Travail à domicile

Office Assistant Benelux (f(m/d)

De € 38.900 à € 56.000 par an
  • Avantages extra-légaux
    • Assurance groupe
    • Chèques-repas
    • Smartphone
    • Ordinateur portable
    • Naissance
    • Mariage
    • Anniversaire
    • Formations
    • Allocation familiale complémentaire

Office Partner

  • Care@Vulpia - Vulpia Real Estate Nv + Campus Coppens - Vulpia Vlaanderen cvba
  • Brasschaat
  • Durée indéterminée

Le job a été sauvegardé

Vous pouvez retrouver vos jobs sauvegardés sur la page d'accueil ou dans Mon Jobat.

Medewerker depannage dienst Ford Trucks in Geel

  • GARAGE HERMAN NOYENS NV
  • Geel
Durée indéterminée, Temps plein

Medewerker depannage dienst Ford Trucks in Geel

Description de la fonction

Je bent een administratieve duizendpoot en je bent leergierig? Je bent een doener en neemt graag verantwoordelijkheid? Je wilt in eigen regio werken? Dan ben jij de collega die we zoeken! Als officiële verdeler van Ford Trucks in België en Luxemburg zijn wij voor onze vestiging in Geel op zoek naar een administratief bediende om ons depannage team te versterken. Kan je je helemaal vinden in deze functieomschrijving?
  • Je werkt en communiceert op invoerdersniveau. Je krijgt meldingen binnen van het internationaal 24/7 RSA team en gaat deze snel en adequaat behandelen. Waar nodig, ga je onze subdealers aansturen en de communicatie voeren met het Ford Trucks centraal team. Hierbij hou je nauwgezet de vinger aan de pols bij alle partijen en communiceer je consequent via het 24/7 digitaal portaal.
  • Je beheert en coördineert de verschillende RSA cases waarbij je transparant overlegt en waar nodig pragmatisch zoekt naar oplossingen.
  • Je organiseert de bijhorende depannages en verzorgt de administratie hieromtrent: opvolgen van de openstaande cases, opvolgen van de dealers, communicatie via 24/7 portaal, facturatie van de RSA werkorders, enz.
  • Je supporteert het aftersales team waar nodig (vb. magazijn, garanties, klantencontact, enz.)
Kortom, je bent de organisatorische spil in het verhaal en kan snel schakelen. Elke minuut telt voor de chauffeur, transporteur en vooral de klanten van onze transporteurs.

Profil

  • Als organisatorisch en administratief talent ben je hands on en klantvriendelijk ingesteld
  • Je bent communicatief sterk, ook in het Frans en Engels.
  • Je bent bereid om 24/7 permanentie te voorzien, uiteraard met een vooraf besproken beurtrol.
  • Je genoot een hogere opleiding en kan terugblikken op relevante ervaring.
  • Ervaring in depannages, logistiek en/of automotive is zeker een pluspunt.
  • Hoewel je pragmatisch bent ingesteld, werk je ook graag gestructureerd.
Persoonsgebonden competenties
• Omgaan met stress
• Samenwerken
• Leervermogen hebben
• Zelfstandigheid
• Verantwoordelijkheid
• Plannen en organiseren
• Resultaatgerichtheid
• Communiceren
• Zin voor nauwkeurigheid hebben
• Flexibiliteit

Offre

  • Een competitief loon en een correcte uitbetaling
  • Een afwisselende functie in een familiale sfeer
  • Een vast contract van onbepaalde duur
  • Mogelijkheid tot bedrijfswagen
  • Je uurrooster (38u) is in onderling overleg te bepalen
  • Je kiest zelf in samenspraak met je collega’s je vakantieperiode
Wie zijn wij? Garage Herman Noyens NV is een familiebedrijf dat de afgelopen 40 jaar uitgegroeid is tot een toonaangevende Ford concessiehouder van Ford met hoofdzetel in Geel en vestigingen in Turnhout en Herentals. Met ons team van een 75-tal medewerkers staan we garant voor een optimale klantenbehandeling en maken we met onze service en nazorg het verschil. Sinds 2021 zijn wij ook invoerder van Ford Trucks in België en Luxemburg. Om onze groeiplannen verder waar te maken, zijn wij op zoek naar gemotiveerde werknemers die samen met ons mijlpalen willen bereiken.

Ben je klaar om ons jong en dynamisch team mee te versterken?
Help je graag mee aan klantentevredenheid en een goed bedrijfsimago?
Talent, inzet en enthousiasme wordt jaarlijks geëvalueerd en beloond met een aantrekkelijk salaris. Blijk jij uit het juiste hout gesneden, dan kan je rekenen op werkzekerheid, groei en evolutie. Je komt terecht in een bedrijf met een familiale sfeer, waar jij echt het verschil kan maken!

Type de fonction :
Lieu de travail
Exigences
Néerlandais, Anglais, Français
Source:
VDAB

Vous êtes à la recherche d'un emploi : Administration à Anvers?

Alors vous avez atterri au bon endroit, Jobat.be propose 3 emplois à Anvers dans la catégorie "Administration".

Vous trouverez la plupart des emplois dans les catégories "1000 Bruxelles, 4000 Liège" et "4100 Seraing".