Onze klant is een telecom bedrijf gelegen in Brugge.
Als Business Consultant benut je business-mogelijkheden bij (bestaande) klanten optimaal, dit door de klant te adviseren, begeleiden en tegemoet te komen in al hun telecomvragen. Gedurende het volledige proces blijf jij een aanspreekpunt. Daarnaast doe je aan ‘nurturing’ en ga je actief op zoek naar nieuwe leads via ‘coldcalling’ en tijdens netwerkevenementen.
- Actief klantbeheer en acquisitie: je zoekt actief naar nieuwe zakelijke klanten binnen jouw regio en zet kansen om in concrete sales.
- Advies en begeleiding: je adviseert klanten door goed te luisteren en hun behoeften te begrijpen. Vervolgens bied je hen de juiste telecomproducten- en oplossingen uit ons assortiment aan.
- Relatiebeheer: je bouwt langdurige klantrelaties op en haalt voldoening uit het onderhouden en uitbreiden van je klantenportefeuille.
- Begeleiding: je begeleidt klanten door het in kaart brengen van hun behoeften en het presenteren van de geboden oplossingen.
- Opvolging en administratie: je houdt je activiteiten nauwkeurig bij voor een goede opvolging en houdt de accountinfo van jouw klanten up-to-date in CRM; je maakt offertes op en volgt afspraken en overeenkomsten nauwkeurig op
- Rapportage: je rapporteert rechtstreeks aan de salesmanager