Offres d'emploi Administration »  Assistant de gestion / secrétariat - Bruxelles :   50 jobs

Jobs par e-mail :

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Gestionnaire de clients

  • Attentia
  • Berchem-Sainte-Agathe
  • Durée indéterminée
  • Avantages extra-légaux
    • Assurance groupe
    • Chèques-repas
    • Assurance hospitalisation individuelle
    • Assurance hospitalisation pour la famille
    • Assurance-invalidité
    • Intervention dans les frais de deplacement
    • Indemnité kilométrique vélo
    • Naissance
    • Mariage
    • Anniversaire
    • Saint Nicolas
    • 13ème mois
    • Pécule de vacances
    • Congés rémunérés supplémentaires
    • Travail à domicile
    • Congé d'ancienneté
  • Planification et organisation des examens médicaux, les campagnes de vaccination, les CPPT et les...
  • Suivi de la facturation de nos services et mettre à jour notre base de clients dans notre système...

Assistent:in

  • Advantage Austria
  • Bruxelles
  • Durée indéterminée
• Persönliche Assistenz der Handelsrätin – Korrespondenz und Terminkoordination auf Deutsch, Niederländisch, Englisch und idealerweise auch...

Assistant(e) de direction

  • Robert Half
  • Bruxelles
  • Intérim
  • vous assistez le CEO et le CFO dans le développement des activités ;
  • vous suivez des agendas, prise de rendez-vous internes et externes ;

Responsable Admin. & Finance - Secteur Non-Marchand - BXL

  • Michael Page
  • Bruxelles
  • Clôture mensuelle et annuelle (BEGAAP)
  • Préparation des budgets et révisions périodiques

Management Assistant

  • Bright Plus Bruxelles
  • Bruxelles
  • Intérim option contrat fixe
  • Vous relisez et finalisez des lettres, des rapports et des notes.
  • Vous gérez la correspondance et le trafic e-mail (enregistrement, envoi, suivi et classement) et...

Assistant(e) de haut niveau pour le Directeur médical de la Clinique Saint-Jean 1000 Bruxelles

  • CLINIQUE SAINT-JEAN
  • Bruxelles
  • Durée indéterminée
  • Avantages extra-légaux
    • Assurance hospitalisation individuelle
    • Assurance hospitalisation pour la famille
    • Intervention dans les frais de deplacement
    • Plan cafétéria
    • Allocation familiale complémentaire
  • Fournir un soutien sans faille dans un environnement dynamique
  • Assumer vos responsabilités en gérant efficacement votre temps pour respecter les délais

Employé administratif(-ve)

  • Q jobs
  • Anderlecht
  • Intérim
Voici une liste de tâches non exhaustive que vous serez amené à réaliser : Gestion des mails et appels téléphoniques ;Rédaction de courriers / PV...

Assistant(e) de Direction

  • Unique Brussels
  • Saint-Josse-ten-Noode
  • Intérim option contrat fixe
De € 2.700 à € 3.400 par mois
  • Coordonner des événements tels que des campagnes, des ateliers et des conférences sur l'égalité des...
  • Gérer les aspects logistiques des événements et voyages, y compris la réservation de lieux,...

Management Assistant h/f/x

  • Unique Brussels
  • Ixelles
  • Intérim option contrat fixe
De € 2.800 à € 3.600 par an
• Assurer le suivi et le classement des mails entrants ;• Gérer les agendas des avocats du département et suivi des deadlines ;• Gérer les contacts...

Gestionnaire administratif

  • Unique Brussels
  • Bruxelles
  • Durée déterminée
À partir de € 2.700 par mois
  • Assurer la bonne exécution des différentes tâches administratives dans les délais impartis.
  • Assurer le suivi et l’accompagnement administratif des dossiers.

Office Manager / Assistant

  • Unique Brussels
  • Bruxelles
  • Intérim option contrat fixe
De € 2.500 à € 3.200 par mois
  • Experience in organizing meetings (numerous);
  • Good expertise in managing information and data (files reading, analysis, organising, summary);

Office Manager

  • Unique Brussels
  • Etterbeek
  • Intérim option contrat fixe
De € 2.500 à € 3.500 par mois
  • Perform administrative tasks for the office, e.g. relations with suppliers, organisation of office...
  • Assist with onboarding of new staff;

Management Assistant

  • Unique Brussels
  • Bruxelles
  • Intérim option contrat fixe
De € 2.500 à € 3.300 par mois
YOUR KEY RESPONSIBILITIESAdministration and secretarial:• Building working relationships with key stakeholders. You’re extremely people focused with...

Management assistent

  • Unique Brussels
  • Etterbeek
  • Intérim option contrat fixe
De € 2.800 à € 3.200 par mois
You are the manager's right hand in the daily execution of his or her tasks. You manage ongoing tasks such as mail and e-mail correspondence – but...

Management Assistant (M/F/X) - Law Firm.

  • Page Personnel
  • Bruxelles
  • Gestion des différents agendas;
  • Planification et préparation des meetings, en ligne et/ou en présentiel;
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Office Manager

  • Unique Brussels
  • Etterbeek
  • Intérim option contrat fixe
  • You support the operations team: follow up on project administration like contracts and invoices
  • You are responsible for the facility management (orders for office, maintenance, cleaning team)

Office Manager

  • Unique Brussels
  • Bruxelles
  • Intérim option contrat fixe
De € 2.500 à € 3.200 par mois
  • Receiving, sorting and distributing incoming mail.
  • Receiving and processing electronic mail.

Management Assistant

  • Unique Brussels
  • Etterbeek
  • Intérim option contrat fixe
De € 3.000 à € 3.500 par mois
  • Support the sector group manager in management and advocacy activities
  • Support to strategic engagement on key policy files and with policy makers

Executive Assistant

  • Unique Brussels
  • Bruxelles
  • Intérim option contrat fixe
De € 2.500 à € 3.500 par mois
  • You manage phone calls, emails and the agenda related to  the meetings organised by the association...
  • You are in charge of making meeting preparations and execution run smoothly;

Assistant(e) de Direction

  • Unique BXL Urban
  • Saint-Josse-ten-Noode
  • Intérim option contrat fixe
De € 2.700 à € 3.400 par mois
  • Coordonner des événements tels que des campagnes, des ateliers et des conférences sur l'égalité des...
  • Gérer les aspects logistiques des événements et voyages, y compris la réservation de lieux,...

Management Assistant

  • Unique Brussels
  • Ixelles
  • Durée indéterminée
De € 2.800 à € 3.500 par mois
Secretarial/AdministrationServices Preparing, reconciling, submitting expense reports Answering and directing calls Assisting with...

Personal Assistant

  • Unique Brussels
  • Ixelles
  • Intérim option contrat fixe
De € 2.800 à € 3.000 par an
  • Manage the Director’s travel arrangements (including visas/accommodation)..
  • Organise meetings and ensure that the Director is well prepared for those meetings, preparing...

Personal Assistant

  • Unique Brussels
  • Bruxelles
  • Durée indéterminée
De € 2.800 à € 3.700 par mois
  • Managing a complex schedule of business meetings, conferences, personal appointments and travel.
  • Handling day-to-day correspondence and drafting business letters.

Executive Assistant to support the Managing Director

  • Unique Brussels
  • Etterbeek
  • Durée déterminée
De € 2.500 à € 3.000 par mois
  • Support the Managing Director and take responsibility in a broad range of domains: human resources/...
  • Provide general administrative support: calendar, correspondence, mail, e-mail, phone calls...

Délégué(e) commercial(e)

  • Client of Manpower
  • Woluwe-Saint-Lambert
  • Durée indéterminée
  • Vous intégrerez une équipe jeune, dynamique et innovante, prête à conquérir de nouveaux marchés.
  • Vous évoluerez au sein d'une entreprise en pleine expansion, reconnue pour ses formations et...

Gestionnaire de dossiers

  • Client of Manpower
  • Saint-Gilles
  • Intérim option contrat fixe
  • Ouvrir et gérer des dossier
  • Assurer la relation clientèle ainsi que le suivi administratif

Executive Assistant

  • Unique Brussels
  • Etterbeek
  • Durée déterminée
De € 3.000 à € 3.500 par mois
  • Support the sector group manager in management and advocacy activities.
  • Assist in strategic engagement on key policy files and with policymakers.

Management Assistant

  • Unique Brussels
  • Auderghem
  • Durée indéterminée
De € 2.800 à € 3.200 par an
  • The assistant will be the first point of contact for callers and visitors and will be responsible...
  • The successful candidate will also provide general support to the day-to-day running of the office...

Assistant (e) EN - FR

  • Unique Brussels
  • Bruxelles
  • Intérim option contrat fixe
De € 2.800 à € 3.000 par an
Tasks? Organisation of meetings: invitations, registrations, itineraries, catering, etc.? Administrative and secretarial support for executive staff?...

Meeting Coordinator and Front Office Assistant

  • Unique Brussels
  • Bruxelles
  • Durée déterminée
De € 2.800 à € 3.000 par an
Key Responsibilities•    First point of personal external contact for the organization to receive and respond to callers and visitors;•    Coordinate...
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Unique Brussels

Management Assistant

Durée indéterminée, Temps plein
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Law Company

Management Assistant

Description de la fonction

Secretarial/Administration



Services Preparing, reconciling, submitting expense reports Answering and directing calls Assisting with print/copy/bind/mail



Assisting with Datarooms and Form COs Document archiving, e-filing activities Managing calendars/diaries



Managing mailboxes (prioritising, drafting, organising, monitoring, filtering)



Providing team coverage BD Support Services Tracking BD activities and updating InterAction entries



Meeting Arrangement Practice/group meetings and training Other external/internal meeting arrangement



Noting minutes and actions



Visitor arrangement External seminar applications



Travel Arrangement Ticketing, booking, itinerary preparation Projects



Provide support as required such as generating reports, preparing presentations, coordination etc

Profil

Good command of spoken/written English and French



Proficiency in Microsoft Office tools (Word, Excel, PowerPoint, OneNote, Outlook, Teams)



Strong collaboration and interpersonal skills



Willingness and enthusiasm to work with and support different groups within the firm as required



Exceptional team player and ability to work autonomously



Excellent work ethic; proactive and motivatedto learn



Experience in a similar environment is an asset

Offre

  • De € 2.800 à € 3.500 par mois

It is the firm's policy to treat all employees and job applicants fairly and equally regardless of their gender, marital or civil partnership status, race, colour, national or ethnic origin, social or economic background, disability, religious belief, sexual orientation.



Furthermore, the firm will ensure that no requirement or condition will be imposed without justification that could disadvantage individuals purely on any of the above grounds.



The policy applies to recruitment and selection and terms and conditions of employment, including pay, promotion, training, transfer, and every other aspect of employment.

Lieu de travail
Exigences
Bachelier académique Néerlandais, Anglais, Français

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