Bedrijfsinhoud:
Voor een internationaal bedrijf te Kortrijk zijn we ter versterking van het IT team op zoek naar een proactieve IT Support Engineer die verantwoordelijk zal zijn voor het bieden van tweede lijns en on-site technische ondersteuning, zowel in fabrieken als kantoren.
ICT Support Engineer
Description de la fonction
Jouw rol in het team:
Als IT Support Engineer speel je een cruciale rol in het oplossen van incidenten en het afhandelen van change requests. Je werkt nauw samen met je teamleden en breidt voortdurend je technische expertise uit. De belangrijkste verantwoordelijkheden in deze rol zijn:
Incidenten oplossen: Je identificeert, analyseert en lost IT-problemen op, met zorgvuldige documentatie en accurate registratie van alle acties.
Effectieve communicatie: Je onderhoudt nauw contact met interne en externe partijen om incidenten en verzoeken snel en efficiënt op te lossen.
Procesverbeteringen: Je analyseert terugkerende incidenten, deelt inzichten en stelt verbeteringen voor om de IT-diensten te optimaliseren.
Innovaties doorvoeren: Je stelt nieuwe ideeën voor en implementeert innovaties, zoals het ontwikkelen van scripts en het upgraden van software/hardware.
Complexe vraagstukken oplossen: In samenwerking met expert-collega’s werk je aan het oplossen van de meest technische en complexe problemen.
Resources beheren: Je beheert effectief de beschikbare middelen om de gebruikerservaring te verbeteren.
Projecten leiden: Je draagt bij aan en neemt het voortouw in operationele en projectmatige opdrachten met betrekking tot het verbeteren van de IT-services en infrastructuur.
Profil
Profiel:
Technische expertise: Je hebt ervaring met Microsoft besturingssystemen, back-office en applicatiesoftware, evenals samenwerkingstools (Office 365, Teams). Daarnaast ben je bekend met managementsoftware (zoals Active Directory, SCCM, O365, SOTI MobiControl) en diverse kantoor- en fabrieksapparatuur (zoals vorkliftterminals, handheld scanners, en printers).
Service Desk Methodologie: Bij voorkeur heb je ervaring met service desk-methodologieën zoals ITIL, waardoor je in staat bent incidenten en verzoeken effectief te beheren.
Taalvaardigheid: Je hebt sterke communicatieve vaardigheden in het Engels en een goede beheersing van het Nederlands. Kennis van Frans is een extra voordeel.
Probleemoplossend vermogen: Je bent een slimme en snelle probleemoplosser die altijd op zoek is naar de meest efficiënte oplossing.
Offre
-
De € 3.000 à € 4.000 par mois
- Assurance groupe
- Voiture d'entreprise
- Carte carburant / Carte de recharge électrique
- Chèques-repas
- Smartphone
- Eco Cheque
- Travail à domicile
Aanbod:
Een aantrekkelijk salaris dat jouw ervaring weerspiegelt tot 55.000 euro per jaar
Bedrijfswagen + tankkaart
Werken in een tof en familiaal team
De kans om zowel horizontaal als verticaal verder te groeien
Om jouw netto salaris te optimaliseren zal je maandelijks een netto vergoeding twv 200 euro ontvangen
Maaltijdcheques twv 160 euro per maand
Flexibele werkuren in combinatie met de mogelijkheid om 2 dagen per week van thuis uit te werken
Deze functie biedt een unieke kans om deel uit te maken van een internationaal bedrijf dat authentiek, duurzaam en gericht is op de ontwikkeling van haar medewerkers.
Het bedrijf streeft ernaar een familiegerichte werkomgeving te bieden, waar medewerkers zich ondersteund en gewaardeerd voelen.