Offres d'emploi Ressources humaines :   134 jobs

Jobs par e-mail :

Désactivé
Activé

RECRUTEUR (F/H/X)

  • Avantages extra-légaux
    • Assurance groupe
    • Chèques-repas
    • Assurance hospitalisation individuelle
    • Congés rémunérés supplémentaires

HR Business Partner

Responsable des Ressources Humaines

Manager HR Bilingue

Senior Development Manager

Payroll Specialist

De € 3.000 à € 5.000 par mois

Responsable Paie et RH

HRBP FR/NL

Chargé de recrutement

De € 36.000 à € 45.600 par an

Payroll officer FR/NDLS (h-f-x)

  • ITZU
  • Saint-Georges-sur-Meuse
  • Durée indéterminée

HR Officer

De € 2.500 à € 3.000 par mois

HR Business Partner

De € 3.000 à € 5.000 par mois

HR Officer

Stagiaire en Recrutement & Sélection

Recruteur (H/F/X)

  • Q jobs
  • Villers-le-Bouillet
  • Intérim
gfh_newsletter

Des offres d'emploi sur mesure par e-mail

Vous cherchez un emploi de 'Ressources humaines' ? Enregistrez rapidement votre Alerte emploi et recevez les offres d'emploi les plus adaptées, directement dans votre boîte mail.

Désactivé
Activé

PAYROLL OFFICER Bruxelles

Payroll Officer

HR Officer

Teamcoach

*** Michael Page Internship - Talent Acquisition Assistant ***

Gestionnaire RH

Legal Advisor - Employment - Zaventem

Technical Training Coordinator - HVAC

Etudiant guide bilingue NL/FR

Employé stagaire en Ressources Humaines IFAPME

Payroll officer

Recruteur FR/NDLS (h-f-x)

  • ITZU
  • Saint-Georges-sur-Meuse
  • Durée indéterminée

HR Consultant large accounts région Liège

Chef de service - Gestionnaire Payroll (m/f)

  • MMI asbl
  • Neufvilles
  • Durée indéterminée
  • Avantages extra-légaux
    • Intervention dans les frais de deplacement
    • Formations

HR Business Partner (FR/NL)

Trier selon : pertinence - Date

Le job a été sauvegardé

Vous pouvez retrouver vos jobs sauvegardés sur la page d'accueil ou dans Mon Jobat.

HR medewerker

  • Jeanne d'Arc HR
  • Ypres
Durée indéterminée, Temps plein

HR medewerker

Description de la fonction

Office Management & receptie :

Algemene administratieve taken (voertuigkeuringen, ontvangen van pakketten, post, …)

Algemene orde en netheid van het kantoor

Ondersteuning bij organisatie van events (klantendagen, beurzen, bedrijfsfeest, …)

Verwelkomen van klanten, leveranciers en bezoekers

Ondersteuning bij het versturen van pakjes in samenwerking met de magazijnier

Beantwoorden van inkomende telefoons

Organisatie van de werkkledij

HR:

Maandelijkse payroll van de arbeiders

Verzamelen van de urenstaten en prestaties van medewerkers

Dagelijkse controle van aanwezigheden en ziekmeldingen

Beheer van de prestaties van interims en jobstudenten

Algemene administratieve ondersteuning van de HR-organisatie

Ondersteuning bij de openstaande vacatures (beheer Jobtoolz, inplannen afspraken, ...)

Correcte opvolging fietsleasing, opleidingen, HR-admin,

Profil

Je kan makkelijk prioriteiten stellen en houdt het overzicht, ook bij complexe taken

Je hebt een goed inzicht in administratieve processen

Je werkt proactief en gaat zelf opzoek naar missende documentatie/informatie binnen jouw werkprocessen

Je durft initiatief te nemen en hebt oog voor details die anderen misschien over het hoofd zien

Je spreekt vlot Nederlands en durft Frans te spreken wanneer nodig

Je vindt het fijn om met mensen in contact te komen (telefonisch, face-2-face, ….)

Je kan snel schakelen tussen verschillende taken, ook in complexere werkomgevingen

Je werkt gestructureerd, nauwkeurig en efficiënt.

Minimaal 5 jaar ervaring binnen een administratieve functie in combinatie met Bachelor-denkniveau

Kennis Harde HR is een plus maar geen must

Offre

We bieden een gevarieerde job in een dynamische KMO met vlakke structuur en sterke groei

Je staat dicht bij alle collega's en ontwikkelt een brede kijk op de bedrijfsvoering

Je krijgt volop kansen om initiatieven te nemen, jezelf te ontwikkelen en jouw sterktes verder uit te bouwen

Binnen onze organisatie spreken mensen mensen, ben je geen nummer en wordt iedere inspanning ook in realiteit gezien

We werken in een pro-rata 39-uren week, waardoor je pro-rata 3 extra vakantiedagen opbouwt. Je krijgt ook maaltijdcheques, een groeps- & hospitalisatieverzekering

Kom je graag met de fiets naar het werk? Wij bieden een leasefiets aan

Je werkplaats is in het +- 1e jaar Ieper, na 1 jaar verhuis je naar ons nieuw kantoor in Roeselare

Type de fonction :
Lieu de travail
Exigences
Bachelier à orientation professionnelle (Enseignement Supérieur de Type Court) Néerlandais, Français
Source:
VDAB

Vous êtes à la recherche d'un emploi : Ressources humaines ?

Alors vous avez atterri au bon endroit, Jobat.be propose 134 emplois dans la catégorie "Ressources humaines", Paie & administration des salaires, Recrutement & sélection, Assistant / administrateur RH, Gestion de ressources humaines et Partenaire d'affaires RH inclus.

Vous trouverez la plupart des emplois dans les catégories "1000 Bruxelles, 4000 Liège" et "6000 Charleroi".