Offres d'emploi Ressources humaines »  Assistant / administrateur RH - Brabant flamand :   3 jobs

Jobs par e-mail :

Désactivé
Activé

HR ADMINISTRATION OFFICER

  • WFS
  • Liège
  • Durée indéterminée
  • Avantages extra-légaux
    • Chèques-repas
    • Assurance hospitalisation individuelle
    • Eco Cheque
    • Formations
  • Gérer l'administration du personnel, y compris le traitement des mouvements du personnel (entrées,...
  • Rédiger, envoyer et suivre les documents administratifs légaux (contrats, avenants, certificats,...

Employé Support RH

  • Start People
  • Huizingen
  • Durée déterminée
Nouvelle opportunité : Employé Support HR - Chargé de formation (h/f/x).Mission intérim urgente avec possibilité de long terme et même un CDI...

Employé Support RH

  • Start People
  • Huizingen
  • Durée déterminée
Nouvelle opportunité : Employé Support HR (h/f/x). Mission intérim urgente avec possibilité de long terme. Vous êtes à la recherche d’une mission...
D'autres ont aussi consulté
Ajoutez votre CV
Découvrez les emplois qui correspondent à votre profil en téléchargeant votre CV.

Le job a été sauvegardé

Vous pouvez retrouver vos jobs sauvegardés sur la page d'accueil ou dans Mon Jobat.

Bright Plus Aalst

HR Medewerker

Durée indéterminée, Temps plein
En ligne depuis 1 jour sur Jobat.be

Onze klant is actief in de dienstensector. 

HR Medewerker

Description de la fonction

Als HR medewerker bij onze klant in Ternat, ben jij verantwoordelijk voor verschillende administratieve en operationale taken binnen de HR - afdeling. Je ondersteunt bij diverse processen van werving tot personeelsbeheer. Interesse in deze vacature? Solliciteer nu!



Jouw belangrijkste taken als HR Medewerker zijn:




  • Loonadministratie: Je verwerkt de loonadministratie en stelt loonberekeningen op.

  • Werving & selectie: Je schrijft aantrekkelijke vacatureteksten, maakt gedetailleerde functieomschrijvingen en onderhoudt contacten met rekruteringspartners.

  • CV-screening en interviews: Als HR Medewerker screen je CV's, organiseert sollicitatiegesprekken en voert mogelijk ook assessments uit.

  • Arbeidsvoorwaarden: Je bespreekt de arbeidsvoorwaarden met nieuwe medewerkers en helpt hen met hun administratieve afhandeling.

  • Onboarding: Je zorgt voor de verwelkoming en inwerking van nieuwe teamleden.

  • Opleidingen: Je coördineert administratief de opleidingen binnen de organisatie.

  • Facilitaire taken: Je beheert het wagen- en fietspark. Je stuurt facilitaire processen aan, zoals schoonmaak, technisch onderhoud en catering.

Profil

Wie zoeken wij als HR Medewerker?




  • Teamspeler: Je werkt graag samen, maar kunt ook zelfstandig werken en neemt initiatief.

  • Opleiding: Je beschikt over een Bachelor diploma en hebt ervaring met loonadministratie (Partena, Securex, SD Worx).

  • Ervaring met payroll: Als HR Medewerker heb je een basiskennis van payroll en ervaring in de loonadministratie.

  • Flexibel en discreet: Je behandelt vertrouwelijke informatie discreet en past je flexibel aan bij bijvoorbeeld een loonafsluiting.

  • Communicatief sterk: Je bent vlot in zowel Nederlands als Frans, Engels is een plus.

  • Organisatorisch sterk: Je werkt gestructureerd en nauwkeurig, met oog voor detail.

  • IT-vaardigheden: Je hebt een goede kennis van de Office-pakketten (Outlook, Word, Excel).

Offre

Wat bieden wij jou aan als HR Medewerker?




  • Zelfstandigheid: Je krijgt een veelzijdige rol binnen een groeiend bedrijf en de mogelijkheid om jezelf verder te ontwikkelen.

  • Opleidingen: Je ontvangt een grondige interne opleiding om je job zo goed mogelijk uit te voeren.

  • Deeltijds contract: We bieden je als HR Medewerker een deeltijds contract (3/5) van onbepaalde duur aan. Zo kun je een goede werk-privébalans behouden.

  • Aantrekkelijke verloning: Je ontvangt een competitief salaris, aangevuld met maaltijdcheques, ecocheques, aanvullend pensioensparen, jaarlijkse bonus en een vergoeding voor woon-werkverkeer.

  • Gezonde werkcultuur: Je hebt vaak contact met collega's binnen en buiten je team. Hierdoor ontstaat een aangename en collegiale werksfeer.

Type de fonction :
Lieu de travail
Exigences
Bachelier académique Au moins 2 ans d'expérience Néerlandais, Anglais, Français

Vous êtes à la recherche d'un emploi : Assistant / administrateur RH à Brabant flamand?

Alors vous avez atterri au bon endroit, Jobat.be propose 3 emplois à Brabant flamand dans la catégorie "Assistant / administrateur RH".

Vous trouverez la plupart des emplois dans les catégories "5380 Fernelmont, 1060 Saint-Gilles" et "1654 Huizingen".