Housekeeping Manager - Brussel
Description de la fonction
- Organisatie en Planning: Je organiseert, plant en controleert de werkzaamheden van je team.
- Motivatie: Je start de dag met een motiverende ochtendmeeting om het team klaar te stomen.
- Kwaliteitscontrole: Je houdt toezicht op de netheid en de indruk van de kamers.
- Training: Je coacht nieuwe teamleden en zorgt dat zij het takenpakket volledig beheersen.
- Voorraadbeheer: Je beheert voorraden, zorgt voor de leveringen en bestelt tijdig nieuwe producten.
- Klantenservice: Bij klachten bied jij een frisse en snelle oplossing.
- Planning: Wekelijks stel je de planning op voor de volgende week.
- Administratie: De registratie van uren en facturatie zie jij als een welkome uitdaging.
Profil
- Je bent beschikbaar voor minimaal 25u per week en werkt van maandag tot en met zondag. Weekendwerk schrikt je dus niet af.
- Je hebt ervaring in de (hotel)schoonmaak en bent niet bang om zelf actief mee te werken.
- Timemanagement is voor jou geen probleem.
- Je kan de schoonmaak controleren, nieuwe mensen opleiden en zelf inspringen indien nodig.
- Ervaring met het leiden van een team is een pluspunt.
- Je hebt een verzorgd voorkomen.
- Je kunt vlot communiceren in het Nederlands, Frans of Engels, wat helpt bij het dagelijks beheer van je team en interactie met klanten.
Offre
- Een competitief salaris.
- Een vast contract van onbepaalde duur.
- Werken in een prestigieus hotel met een toegewijd en ondersteunend team.
- Kansen voor professionele ontwikkeling en doorgroeimogelijkheden binnen het bedrijf.
Diversiteit en inclusie zijn belangrijk voor Group-f. Wie, wat of hoe je ook bent of waar je voor staat, het zijn jouw talenten die het verschil maken.