Staat communicatie en klantgerichtheid bij jou hoog in het vaandel en ben je op zoek naar een functie waarin je deze competenties kunt benutten? Wil jij onderdeel uitmaken van een dynamisch en toegewijd klantenservice team van een vooraanstaand logistiek bedrijf, gevestigd in Pelt?
Customer Service Medewerker
Description de la fonction
De verantwoordelijkheden voor deze positie als Customer Service Medewerker (m/v/x) omvat:
- Registratie en correcte afhandeling van klachten;
- Nauwgezette registratie van klantinteracties;
- Compleet en effectief beheer van Key Accounts om een optimale klantbeleving te garanderen;
- Actieve opvolging van de serviceniveaus en het treffen van onmiddellijke maatregelen indien nodig, om de klanttevredenheid te optimaliseren;
- Een professionele relatie met de klanten onderhouden door middel van open en oprechte communicatie;
- Het strikt naleven van onze communicatievoorschriften en beleidsregels.
- Verstrekken van accurate en complete informatie aan de klant;
- Invoeren van bestellingen, beheer van wachttijden en alle overige klantinteracties met zorgvuldige aandacht voor detail.
Robert Half BV en Robert Half Project Sourcing BV verwerken de gegevens van sollicitanten die nodig zijn om de sollicitatieprocedure uit te voeren. Meer informatie over gegevensbescherming, in het bijzonder over uw rechten, vindt u op Afficher le site webhttps://www.roberthalf.com/be/nl/privacy.
Profil
De benodigde kwalificaties voor deze functie van Customer Service Medewerker (m/v/x) zijn:
- Een diploma in Logistiek/Supply Chain Management of vergelijkbare werkervaring;
- Minstens 5 jaar ervaring in een gelijkaardige functie;
- Een achtergrond in logistiek, transport of scheepvaart als toegevoegde waarde;
- Sterke beheersing van het Nederlands en Engels, zowel schriftelijk als mondeling. Kennis van Duits of Frans is een pluspunt;
- In staat om kalm en gemotiveerd te blijven onder druk;
- Een optimistische en rustige persoonlijkheid met hoge emotionele intelligentie;
- Vriendelijkheid, zelfverzekerdheid en respectvolle houding naar anderen toe;
- Proactieve aanpak bij problemen en het vinden van oplossingen;
- Integriteit, geduld, empathie en sterke focus op klanttevredenheid;
- Een teamplayer die effectief kan samenwerken met collega's.
Offre
Interesse? Solliciteer vandaag nog!
Information pratique
Robert Half Belgium
Robert Half Belgium
Corda 2 - Unit 2.4
Kempische Steenweg 309
3500 Hasselt