Offres d'emploi Environnement, Service public - Bruxelles :   10 jobs

Jobs par e-mail :

Désactivé
Activé

KI Officer

De € 2.800 à € 3.000 par mois

Appui aux opérations aériennes - Sous-officier

À partir de € 2.043 par mois
  • Avantages extra-légaux
    • Assurance groupe
    • Chèques-repas
    • Abonnement internet
    • Assurance hospitalisation individuelle
    • Assurance hospitalisation pour la famille
    • Assurance-invalidité
    • Assurance dentaire
    • Intervention dans les frais de deplacement
    • Indemnité kilométrique vélo
    • Compensation de repas
    • Coûts forfaitaires
    • Formations
    • Garderie pour enfants
    • Allocation familiale complémentaire
    • 13ème mois
    • Pécule de vacances

Adviseur VSI

De € 2.800 à € 4.000 par mois

Assistant

De € 2.800 à € 3.200 par mois

Juriste - Droit Social - Bruxelles - FR/NL

gfh_newsletter

Des offres d'emploi sur mesure par e-mail

Vous cherchez un emploi de 'Environnement, Service public - Bruxelles' ? Enregistrez rapidement votre Alerte emploi et recevez les offres d'emploi les plus adaptées, directement dans votre boîte mail.

Désactivé
Activé

Traffic Controller

  • Infrabel
  • Tout près de Bruxelles Midi
  • Durée indéterminée
À partir de € 2.300 par mois
  • Avantages extra-légaux
    • Chèques-repas
    • Intervention dans les frais de deplacement
    • Indemnité kilométrique vélo
    • Naissance
    • Mariage
    • Chèques culture et sports
    • Formations
    • 13ème mois
    • Bonus de performance
    • Pécule de vacances
    • Congés rémunérés supplémentaires
    • Congé d'ancienneté

CRM Assistant | Governance

Juge francophone au contentieux des étrangers

Mobility Services Manager

  • Brussels Airport Company nv/sa
  • Schaerbeek
  • Durée indéterminée

Real Estate & Expansion Manager

  • BePark SA Belgium - Izix - Electra BeLux
  • Ixelles
  • Durée indéterminée
D'autres ont aussi consulté
Profacts
  • Profacts
  • www.profacts.be | The Loop - Gent
  • Durée indéterminée
SAFRAN AIRCRAFT
COPRO
  • COPRO
  • Plusieurs régions
  • Durée indéterminée
SERVIBOX NV
Ajoutez votre CV
Découvrez les emplois qui correspondent à votre profil en téléchargeant votre CV.

Le job a été sauvegardé

Vous pouvez retrouver vos jobs sauvegardés sur la page d'accueil ou dans Mon Jobat.

Unique Brussels

KI Officer

Intérim option contrat fixe, Temps plein
En ligne depuis 5 jours sur Jobat.be

Our client is an international association.

KI Officer

Description de la fonction

MAIN DUTIES                            




  • Provide organisational support to colleagues from the unit

  • Plan and organise logistics for all unit activities (internal and external meetings, conference calls, events, etc…)

  • Support Knowledge management & production

  • Assistance on some specific projects and tasks

  • Follow-up and update the database, related pages & sections of online platforms (Efficy, MyLibrary, MyNetwork…)





RESPONSIBILITIES                     




  • Act as point of contact between the members and our organisation for the assigned tasks

  • Handle and follow-up requests and queries from members and managers

  • Support the Units Managers in designing programmatic activities

  • Manage speakers and programmes for ad hoc knowledge related events

  • Organise and Support internal/external meetings when needed/required and be the main contact of the unit for logistics aspects

  • Keep track of the update of all ad hoc related documents and make sure that they are internally well promoted and distributed

  • Compose and type regular correspondence, like invitations and informative material

  • Work closely with the Units Managers to design activities and tools to ensure high quality outcomes

  • Support the Units Managers for the production of papers and publications

  • Take minutes of meetings and write them  in an agreed format

  • Perform any other reasonable duties as directed by line management

  • Liaise with the administrative secretary for unit relative topics

  • Fulfill his/her responsibilities and tasks according to the RISE values 

Profil

PROFILE




  • Excellent organizational skills and multi-tasking abilities

  • Hands on experience with MS Office, Internet and Excel

  • Excellent knowledge of English and French (oral and written). Solid knowledge of Spanish and/or German is an asset

  • Understanding of office management and daily operations

  • Excellent written and oral communication skills and the ability to communicate clearly and effectively to an audience

  • Experience of delivering work within strict deadlines

  • Ability to build effective working relationships with internal and external stakeholders to work collaboratively to achieve objectives

  • Problem-solving attitude and sense of initiative

  • Strong ability to work flexibly and autonomously to meet/manage changing priorities for the team and our organisation

  • Ability to travel and to work under pressure (mainly for on-site events)

  • Knowledge of Efficy is an asset

Offre

  • De € 2.800 à € 3.000 par mois

We offer you an interim contract for a permanent position.



It will be an opportunity to work in a dynamic and international environment and contacts with its members worldwide. 



Homeworking is possible 

Type de fonction :
Lieu de travail
Exigences
Bachelier académique Au moins 2 ans d'expérience Néerlandais, Anglais

Vous êtes à la recherche d'un emploi à Bruxelles?

Alors vous avez atterri au bon endroit, Jobat.be propose 10 emplois à Bruxelles.