Adviserend verpleegkundige re-integratiebegeleiding Brabant
Description de la fonction
Ben jij een verpleegkundige die sociaal contact en administratie graag combineert? Heb jij een hart voor mensen en wil je onze leden ondersteunen in hun re-integratietrajecten? Dan ben jij de persoon die we zoeken! Als adviserend verpleegkundige maak je het verschil voor onze arbeidsongeschikte leden. Wat mag je verwachten? Iets meer dan de helft van de tijd doe je raadplegingen en begeleid je onze arbeidsongeschikte leden. De raadplegingen gaan door in Leuven. * Je verzamelt informatie aan de hand van re-integratievragenlijst. * Je geeft info over gedeeltelijke werkhervatting, re-integratiemogelijkheden en het traject arbeidsongeschiktheid. * Je capteert hulpvragen. De rest van de week biedt je administratieve ondersteuning bij re-integratietrajecten. Bijvoorbeeld door agendabeheer en overleg met de adviserend arts, registratie en opvolging van dossiers en het informeren van collega’s over re-integratie, zowel individueel als in groep. Kortom een uitdagende functie waarin je echt impact maakt!
Profil
* Je hebt een bachelor diploma verpleegkunde, bij voorkeur sociale verpleegkunde. * Je hebt interesse in de werking van een ziekenfonds, ervaring binnen het domein is een troef. * Je bent communicatief sterk, zowel schriftelijk als mondeling en bent sociaal ingesteld. * Je combineert empathie met discretie en houdt van boeiende verhalen. * Administratie en regelgeving schrikken je niet af. Je past jouw kennis toe in dossiers.
Offre
Betekenisvol werk: Je draagt bij aan het verbeteren van de gezondheid en het welzijn van mensen. Je kunt trots zijn op het feit dat je een positieve impact hebt op het leven van anderen. Professionele ontwikkeling: Wij bieden een stimulerende omgeving waarin je je professioneel kunt ontwikkelen. Er zijn tal van mogelijkheden voor training, vorming en loopbaangroei, zodat je je vaardigheden voortdurend kunt verbeteren en je carrière kunt laten evolueren. Flexibiliteit en balans: Wij begrijpen het belang van een gezonde balans tussen werk en privéleven. Een 36 uren werkweek met vrije namiddag, 6 adv-dagen, extra legale verlofdagen die meegroeien met jouw anciënniteit, glijdende werkuren en mogelijkheid tot thuiswerk bieden een omgeving die rekening houdt met jouw behoeften. Uitgebreide voordelen: Naast het salarispakket zijn er diverse extra-legale voordelen, waaronder maaltijdcheques, groepsverzekering, vergoeding van woon/werkverkeer (aan tarief openbaar vervoer), een hospitalisatieverzekering, mogelijkheid tot fietsleasing en verschillende personeelskortingen. Samenwerking en teamgeest: Er heerst een sterke teamgeest en er zijn regelmatig activiteiten en evenementen om de onderlinge band te versterken. Je komt terecht in een multidisciplinair team van medici, paramedici en administratieve medewerkers. Er zal een nauwe samenwerking ontstaan met de adviserend-artsen. Je krijgt daarnaast ruimte om zelfstandig te werken. Deze functie kan niet gecombineerd worden met een andere functie in de zorgsector.