Offres d'emploi Administration - Tongres :   4 jobs

Jobs par e-mail :

Désactivé
Activé

Dossierbeheerder courante dossiers - Onthaal en nazorg - vervanging zwangerschap

Administratief medewerker

  • MERELTJES
  • Tongres
  • Durée déterminée

Tijdelijke administratief medewerker

  • RIEMST GEMEENTEBESTUUR
  • Riemst
  • Durée déterminée

Administratief bediende, CTS

  • MDL-EUREGIO
  • Maasmechelen
  • Durée déterminée
D'autres ont aussi consulté
COPRO
  • COPRO
  • Plusieurs régions
  • Durée indéterminée
Profacts
  • Profacts
  • www.profacts.be | The Loop - Gent
  • Durée indéterminée
SERVIBOX NV
#NICECOM
  • #NICECOM
  • Woluwe-Saint-Lambert
  • Durée indéterminée
Ajoutez votre CV
Découvrez les emplois qui correspondent à votre profil en téléchargeant votre CV.

Le job a été sauvegardé

Vous pouvez retrouver vos jobs sauvegardés sur la page d'accueil ou dans Mon Jobat.

Dossierbeheerder courante dossiers - Onthaal en nazorg - vervanging zwangerschap

  • Kantoor Notaris Stefan D´Huys
  • Hasselt
Durée déterminée, Starter, Temps plein
En ligne depuis 5 jours sur Jobat.be
Een dynamisch en nog groeiend kantoor met één notaris en vier medewerkers.
Bij ons kom je terecht in een sfeervol en landelijk all-round kantoor, met een grote variatie aan dossiers waar veel belang gehecht wordt aan persoonlijk contact met cliënten en waar ruimte is voor eigen inbreng. Open communicatie en team spirit zijn kernwaarden die centraal staan op ons kantoor.
Het kantoor is makkelijk bereikbaar, centraal gelegen tussen Tongeren en Hasselt, Wij zijn gehuisvest in een nieuw, modern gebouw met voldoende gratis parkeerruimte in de buurt.

Dossierbeheerder courante dossiers - Onthaal en nazorg - vervanging zwangerschap

Description de la fonction

Je rol

In de rol van onthaal, nazorg van de akten en dossierbeheerder courante dossiers:

  • zorg je voor het onhaal, de inkomende telefoons en doorverbinden, de publiciteit, eerste contact met de cliënten
  • bereid je courante dossiers voor :  verkopen, kredieten, schenkingen, volmachten en zorgvolmachten : voorbereidende opzoekingen en klaarmaken van (eenvoudige) dossiers  
  • zie je er als verantwoordelijke voor het dossier op toe dat alle formaliteiten voor en na het verlijden van de akte correct worden vervuld.

Je profiel

  • Je behaalde een bachelordiploma rechtspraktijk of bent geïnteresseerd in juridisch werk.
  • Je hebt bij voorkeur ervaring in het notariaat of een andere juridische sector. 
  • Je kan vlot overweg met de courante software (Microsoft Office) en bent bereid om nieuwe toepassingen aan te leren, bv. Supermedewerker (Dataconsult).
  • Je hebt een open, vriendelijke persoonlijkheid met aandacht voor ons cliënteel dat grotendeels uit dorpsgenoten bestaat.
  • Je bent leergierig en deelt je kennis en vaardigheden spontaan met je collega’s.

Wij bieden

  • voltijds of deeltijds contract van zes maanden (vervanging zwangerschap)
  • correct loon in overeenstemming met je verantwoordelijkheid en ervaring 
  • talrijke voordelen eigen aan de sector 
  • een aangename werkomgeving, voorzien van alle tools om in de beste omstandigheden te kunnen werken op kantoor
  • een flexibel en gezinsvriendelijk arbeidsregime rekening houdend met de goede werking van het kantoor.

Profil





  • Je behaalde een bachelordiploma rechtspraktijk of bent geïnteresseerd in juridisch werk.





Type de fonction :
Lieu de travail
Exigences
Bachelier à orientation professionnelle (Enseignement Supérieur de Type Court) Au moins 2 ans d'expérience Néerlandais

Vous êtes à la recherche d'un emploi : Administration à Tongres?

Alors vous avez atterri au bon endroit, Jobat.be propose 4 emplois à Tongres dans la catégorie "Administration", Employé administratif inclus.

Vous trouverez la plupart des emplois dans les catégories "9000 Gand, 1000 Bruxelles" et "2018 Anvers".